Anonym bruker Skrevet 6. mars 2018 #1 Skrevet 6. mars 2018 Endelig fikk vi positiv test pÄ lÞrdag , men gleden forsvant fort . Begynte Ä blÞ litt pÄ mandag , blÞr i dag med . Men er ikke som en vanlig menstrasjon. Er ikke store mengder Ä i gÄr va det litt frisk blod . Tenker at det er en SA , sÄ hÄpet har forsvunnet litt.Men har ingen smerter . Fikk time med gynokolog pÄ fredag sÄ da fÄr jeg vite sikkert om jeg har mistet . SÄ da mÄ vi prÞve igjen , har prÞvd siden august/september sÄ bynner Ä tvile pÄ om jeg virkelig blir gravid igjen .Er det noen som har hatt det samme som det har gÄtt bra med Ä allikevel har vÊrt gravid ? Anonymkode: 6c632...fb6
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #2 Skrevet 20. mars 2018 Hvordan gikk det? Anonymkode: 3f5fd...6c5
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #3 Skrevet 21. mars 2018 Er i samme situasjon som deg đ Veldig forvirrende Ă„ ikkje vite . Â Anonymkode: b4d58...751
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2018 #4 Skrevet 30. mars 2018 Hvordan gikk det hos gyn? Jeg blĂždde  de 4 fĂžrste mnd i mitt forgje svangerskap og det gikk bra. Har nĂ„ en gutt pĂ„ 1 Ă„r. Men er gravid igjen og har blĂždd type mensen blod i 3 dager sĂ„ spent pĂ„ om jeg har mistet. Grusomt Ă„ ikke vite đ Anonymkode: a40ef...7ba
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2018 #5 Skrevet 30. mars 2018 Det gikk nok som vi trodde , jeg hadde en SA igjen . Mistet 2 ganger sist vi prÞvde Ä bli gravide fÞr spiren satt pÄ tredje gangen . Men vi gir ikke oss enda , vet jeg kan bli gravid sÄ vi fortsetter Ä prÞver . Men det er like trist hver gang man mister . SÄ hÄper pÄ Ä bli gravid raskt igjen Ä at den da sitter . Anonymkode: 6c632...fb6
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2018 #6 Skrevet 30. mars 2018 Uff. SÄ utrolig trist at det endte opp i SA. HÄper det gÄr bra  neste gang†Kan jeg spÞrre om du hadde smerter? Jeg gÄr Ä lurer pÄ om jeg har mistet. BlÞdde mye i 3 dager sÄ ga det seg. BlÞdde du lite hele tiden? Var det pga blÞdningene du mistenkte SA?  Anonymkode: a40ef...7ba
Anonym bruker Skrevet 24. april 2018 #7 Skrevet 24. april 2018 Det er ogsĂ„ fullt mulig Ă„ ikke miste ved blĂždning. Jeg blĂždde i hele fem uker og resultatet blir snart 3 Ă„r â€ïžđ det var alt fra stor til vanlig og brun sluttmens. Ănsker alle som lurer pĂ„ dette lykke til og hĂ„per at det vil gĂ„ deres vei! Anonymkode: ac69c...3bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ