Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #1 Skrevet 4. mars 2018 Virket det? Og hvordan var det med sex-lysten? Har prøvd 3 forskjellige merker antidepressiva nå, 2 av de virker bra mot depresjonen, men ødelegger sex-livet. Den 3. virket ikke på depresjonen, ga meg angst, men fikk tilbake sex-lysten. Leste et sted at Remeron ikke skal ha bivirkninger, men lurer på om noen har erfaring med den? Anonymkode: 46c34...ceb
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #3 Skrevet 4. mars 2018 Jeg behandles med Mirtazapine mot depresjon, men har dessverre ingen positive erfaringer. Det betyr derimot ikke at effekten blir god for deg. Som deg mistet jeg sexlysten på den første typen antidepressiva jeg ble satt på, ved siden av det opplevde jeg ingen virkning av medikamentene. Ved bytte fikk jeg sexlysten tilbake, men har til gjengjeld vært mye mer plaget med angst (vanskelig å si hvor mye som er medisiner og hvor mye som er depresjonen, men det har blitt betraktelig verre etter at jeg startet med denne medisinen). Selv har jeg ikke opplevd en bedring mtp. depresjonen min, dessverre føler jeg meg egentlig verre enn hva jeg var før jeg startet behandling. Har ikke så mange bivirkninger å rapportere om, foruten noe munntørrhet og svimmelhet. Er ikke helt sikker på om det er denne medisinen eller andre medisiner jeg går på som gjør det, da. Diskuter det med behandleren din uansett! Det kan jo fungere fint for deg. Anonymkode: b319a...c26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå