Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #26 Skrevet 4. mars 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er ikke helt enig med deg likevel.Det må da være lov å ta opp med far når barnet får se filmer som de er altfor ung til å se,uten at det skal føre til noe konflikt. Anonymkode: 1a4d2...c99 Hadde det ikke ført til konflikt hadde jeg tatt det opp, men barna får beskjed om å holde ting hemmelig så ikke jeg blir sur. Da velger jeg å holde det for meg selv, men snakke åpent og ærlig med barna hos meg. Anonymkode: 3a193...a7d
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #27 Skrevet 4. mars 2018 Uffa meg, dette var ikke bra! Synes du skal følge opp saken og kreve at barnevernet kanskje går gjennom dvd bunken hans før neste besøk. Anonymkode: c2974...cd3
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #28 Skrevet 4. mars 2018 6 minutter siden, cherry coke skrev: Tviiiiler på han blir traumatisert av Olsen banden. Og blir han det er det på tide å slutte å skjerme han for alt mulig.. sikkert på at dette ikke er noe du bruker for å «ta « barnefar? For å ha noe på han? nå vet jeg ikke hva du lar en 6 åring få se på,men JEG lar hvertfall ikke ett så lite barn få se film der de prøver å drepe hverandre med maskingevær.Jeg lar heller ikke han se filmer der de står å truer med en pistol oppi fjeset på folk. Klart det kan være skremmende scener for en 6 åring! Anonymkode: 1a4d2...c99
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #29 Skrevet 4. mars 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Uffa meg, dette var ikke bra! Synes du skal følge opp saken og kreve at barnevernet kanskje går gjennom dvd bunken hans før neste besøk. Anonymkode: c2974...cd3 Nei for det er jo helt greit å gjentatte ganger bryte aldersgrenser så han får mareritt hver dag i flere uker?? Sist når han fikk se Dovregubben så hadde han natt eller natt gjentatte mareritt om denne filmen. Som han sa selv så ønsker han ikke tenke på den filmen for da blir han så redd,men han klarer ikke å la vær å tenke på den. Anonymkode: 1a4d2...c99
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #30 Skrevet 4. mars 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: nå vet jeg ikke hva du lar en 6 åring få se på,men JEG lar hvertfall ikke ett så lite barn få se film der de prøver å drepe hverandre med maskingevær.Jeg lar heller ikke han se filmer der de står å truer med en pistol oppi fjeset på folk. Klart det kan være skremmende scener for en 6 åring! Anonymkode: 1a4d2...c99 Da bør du bruke tiden til å forklare ting for barnet og Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Nei for det er jo helt greit å gjentatte ganger bryte aldersgrenser så han får mareritt hver dag i flere uker?? Sist når han fikk se Dovregubben så hadde han natt eller natt gjentatte mareritt om denne filmen. Som han sa selv så ønsker han ikke tenke på den filmen for da blir han så redd,men han klarer ikke å la vær å tenke på den. Anonymkode: 1a4d2...c99 Uff, er det i det hele tatt noen ok filmer hos BARNEFAR?? Eller har han bare grøssere i samlingen sin? Du bør bruke tiden din på å kommunisere med far og å fortelle barnet ditt at siden han blir såpass redd så bør han faktisk si til faren at han ikke øbsker å se slike filmer. Tror ikke han blir tvunget til det akkurat. Anonymkode: c2974...cd3
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #31 Skrevet 4. mars 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Da bør du bruke tiden til å forklare ting for barnet og Uff, er det i det hele tatt noen ok filmer hos BARNEFAR?? Eller har han bare grøssere i samlingen sin? Du bør bruke tiden din på å kommunisere med far og å fortelle barnet ditt at siden han blir såpass redd så bør han faktisk si til faren at han ikke øbsker å se slike filmer. Tror ikke han blir tvunget til det akkurat. Anonymkode: c2974...cd3 Joda han viser mange gøye filmer som er innenfor hans aldergrense å det er jo bra,men så fort sønnen vår vil se en film med for høy aldersgrense som han vet at han ikke får se av meg,så maser bare litt på faren også gir han etter.Det blir helt feil! Faren vet utmerket godt at han hadde gjentatte mareritt etter Snøfall,å at han ble redd når han skulle legge seg og fikk mareritt av Dovregubben filmen,likevel så gidder han ikke være streng med å si at sønnen vår ikke får lov å se filmer han ikke er gammel nok til å se. Anonymkode: 1a4d2...c99
Hol(l)yCoW Skrevet 4. mars 2018 #32 Skrevet 4. mars 2018 Jeg er i utgangspunktet ikke enig i at man skal se filmer under anbefalt aldersgrense alene. Sammen med foreldre må man vurdere filmen. Akkurat Olsenbanden er innafor altså. Til og med 4åringen min har sett noen av de filmene. Det er familiefilmer, typisk lørdagsundeholdning for hele familien. Det er ikke akkurat så veldig skummelt.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #33 Skrevet 4. mars 2018 6 minutter siden, Hol(l)yCoW skrev: Jeg er i utgangspunktet ikke enig i at man skal se filmer under anbefalt aldersgrense alene. Sammen med foreldre må man vurdere filmen. Akkurat Olsenbanden er innafor altså. Til og med 4åringen min har sett noen av de filmene. Det er familiefilmer, typisk lørdagsundeholdning for hele familien. Det er ikke akkurat så veldig skummelt. Problemet er jo at far lar seg "presse" av mas fra småen om å se filmer med for høy aldersgrense å det synes ikke jeg er bra sånn generelt. Anonymkode: 1a4d2...c99
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #34 Skrevet 4. mars 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Problemet er jo at far lar seg "presse" av mas fra småen om å se filmer med for høy aldersgrense å det synes ikke jeg er bra sånn generelt. Anonymkode: 1a4d2...c99 Men hvis småen maser på deg først - hadde det ikke vært en ide om du da minner han på hvor fælt det er å få mareritt om ting som er for skumle for ham? Anonymkode: 953b6...774
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #35 Skrevet 4. mars 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Men hvis småen maser på deg først - hadde det ikke vært en ide om du da minner han på hvor fælt det er å få mareritt om ting som er for skumle for ham? Anonymkode: 953b6...774 Det gjør jeg også men ser ikke ut som det hjelper. Han går heller til far å maser på han for han gir så lett etter. Anonymkode: 1a4d2...c99
Mamma_til_2 Skrevet 4. mars 2018 #36 Skrevet 4. mars 2018 Hvilken Olsen banden film var det, alle unnatt 1 film har 7 årsgrense.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #37 Skrevet 4. mars 2018 9 minutter siden, Mamma_til_2 skrev: Hvilken Olsen banden film var det, alle unnatt 1 film har 7 årsgrense. Olsenbanden Og Dynamitt-Harry Anonymkode: 1a4d2...c99
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #38 Skrevet 4. mars 2018 "Frost" har 7 års grense. Tror det er GANSKE mange 3 og 4 åringer som har sett den.😉 Anonymkode: 2aab3...bca
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #39 Skrevet 4. mars 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Nei for det er jo helt greit å gjentatte ganger bryte aldersgrenser så han får mareritt hver dag i flere uker?? Sist når han fikk se Dovregubben så hadde han natt eller natt gjentatte mareritt om denne filmen. Som han sa selv så ønsker han ikke tenke på den filmen for da blir han så redd,men han klarer ikke å la vær å tenke på den. Anonymkode: 1a4d2...c99 Dovregubben er mye skumlere enn Olsenbanden ass. Anonymkode: 2aab3...bca
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #40 Skrevet 4. mars 2018 Hehe, dette var en veldig komisk tråd. Kjære BARNEMOR. La ungen se på Olsenbanden. Hvis du mener barnet får mareritt av disse filmene og har erfart det, så stusser jeg litt på hvorfor du ikke har snakket med far om dette? Du som barnemor har et ansvar om å formidle slike ting, når du tidligere har erfart at gutten får mareritt. Bedre å fortelle far om marerittene, enn å skjelle han ut på et anonymforum på nettet. Anonymkode: 9f726...123
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #41 Skrevet 4. mars 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: mine barn på 10 og 9 hadde plutselig sett «Fritt Vilt 3» etter en helg hos pappaen.... Da kan man virkelig lure på hva han tenker med Anonymkode: ae8e7...681
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #42 Skrevet 4. mars 2018 Olsenbanden filmene er jo ganske uskyldige da Anonymkode: ae8e7...681
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #43 Skrevet 4. mars 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hmm det var rart for sto 11 år på CDON.Rart at de ikke har samme aldersgrense begge steder når det er samme film. Anonymkode: 1a4d2...c99 På filmfront står den med 12 års grense og på wikipedia med 10 års grense, Anonymkode: ae8e7...681
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #44 Skrevet 4. mars 2018 48 minutter siden, Anonym bruker skrev: "Frost" har 7 års grense. Tror det er GANSKE mange 3 og 4 åringer som har sett den.😉 Anonymkode: 2aab3...bca Ja ser jo selvsagt filmene ann da. Frost har han sett mange ganger uten å reagere,men den er ikke så skummel heller. Anonymkode: 1a4d2...c99
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #45 Skrevet 4. mars 2018 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hehe, dette var en veldig komisk tråd. Kjære BARNEMOR. La ungen se på Olsenbanden. Hvis du mener barnet får mareritt av disse filmene og har erfart det, så stusser jeg litt på hvorfor du ikke har snakket med far om dette? Du som barnemor har et ansvar om å formidle slike ting, når du tidligere har erfart at gutten får mareritt. Bedre å fortelle far om marerittene, enn å skjelle han ut på et anonymforum på nettet. Anonymkode: 9f726...123 Å se at 4 menn skyter med maskingevær etter hovedpersonene i filmen kan selvsagt være skummelt! Å hadde du leste hele tråden her så ser du at jeg har skrevet gjentatte ganger at far vet om marerittene.Har selv også hørt at han har fortalt til faren om marerittene han fikk etter Dovregubben filmen. Anonymkode: 1a4d2...c99
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #46 Skrevet 4. mars 2018 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dovregubben er mye skumlere enn Olsenbanden ass. Anonymkode: 2aab3...bca Det vet jeg. Anonymkode: 1a4d2...c99
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2018 #47 Skrevet 5. mars 2018 For å sette ting litt mer i perspektiv, jeg hadde en 6 åring som gledet seg helt vilt til å se fly 2 den gangen den kom på kino. Jeg sa selvsagt kunne vi se den han hadde jo vert hent fra seg av spenning da han elaket fly 1. Legg merke til at den har ingen aldersgrense. Men han var altså LIVREDD han er fortsatt det når han tenker på det og han er snart 9!! Jeg fikk til og med kjeft av faren for jeg lot han se en sååå skummel film! Til gjengjeld har han sett både Olsenbanden og andre filmer helt uten å synes noen av de er skumle... så moralen er en vet aldri når noen finner noe skummelt i en eller annen film det er ikke far sin skyld. Så fremt han ikke sitter IG ser på død snø feks Anonymkode: 50c1d...5e1
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2018 #48 Skrevet 5. mars 2018 Olsenbanden er jo fantastiske filmer, og mye av filmene er jo basert på humor ;-) Ikke gjør dette til et problem! Jeg synes det er flott at gutten din får se et stykke norsk filmhistorie. Anonymkode: 7231e...ba6
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2018 #49 Skrevet 5. mars 2018 9 timer siden, Anonym bruker skrev: nå vet jeg ikke hva du lar en 6 åring få se på,men JEG lar hvertfall ikke ett så lite barn få se film der de prøver å drepe hverandre med maskingevær.Jeg lar heller ikke han se filmer der de står å truer med en pistol oppi fjeset på folk. Klart det kan være skremmende scener for en 6 åring! Anonymkode: 1a4d2...c99 Har du sett Olsen banden? Ingen dreping med maskingevær der, det er ikke G.I. Joe han har sett! Anonymkode: de711...643
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2018 #50 Skrevet 5. mars 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du sett Olsen banden? Ingen dreping med maskingevær der, det er ikke G.I. Joe han har sett! Anonymkode: de711...643 Nei men prøvde gjentatte ganger å drepe olsenbanden med å skyte på de. Vi så også ca 10 personer som døde pga ett sprengt skur som det var folk i. Anonymkode: 1a4d2...c99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå