Gå til innhold

Er jeg gravid?

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Rebeccaførstegangsgravid skrev:

Takk ❤️ Nei blir ikke det 😂 Men jeg har lært at man ikke skal bekymre seg. Jeg bekymra meg sikkert i over 2 mnd for alt, og fant ut at sånn kan jeg ikke gå hver dag fram til fødsel. 

Uff, jeg er sånn nå .. sikkert nok fordi jeg går å venter på ultralyd som jeg skal på om ca 2 uker. Håper så inderlig vi ser noe da, og forhåpentligvis er lite hjerte som slår 🤞🏻❤️

Anonymkode: daf74...df9

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Uff, jeg er sånn nå .. sikkert nok fordi jeg går å venter på ultralyd som jeg skal på om ca 2 uker. Håper så inderlig vi ser noe da, og forhåpentligvis er lite hjerte som slår 🤞🏻❤️

Føler med deg ❤️ vi fikk tidlig ultralyd i uke 11. Eller, jeg trodde jeg var 11+3, han satte meg 1 uke tilbake.... Alt så helt perfekt ut da. Jeg tenker da at da bør jo ting være i orden nå å.... Jeg skal på ordinær ultralyd til Torsdag som kommer, så da får jeg håpe det er liv og at vi får se kjønn :) lykke til på ultralyd! Det er veldig gøy å se den lille sprelle inni der, også blir du mye mer roligere av å høre hjertet slå❤️

Akkurat nå, Rebeccaførstegangsgravid skrev:

Føler med deg ❤️ vi fikk tidlig ultralyd i uke 11. Eller, jeg trodde jeg var 11+3, han satte meg 1 uke tilbake.... Alt så helt perfekt ut da. Jeg tenker da at da bør jo ting være i orden nå å.... Jeg skal på ordinær ultralyd til Torsdag som kommer, så da får jeg håpe det er liv og at vi får se kjønn :) lykke til på ultralyd! Det er veldig gøy å se den lille sprelle inni der, også blir du mye mer roligere av å høre hjertet slå❤️

Ja, vi krysser fingrer og tær <3 Lykke til til deg også! :-)

16 minutter siden, Rebeccaførstegangsgravid skrev:

Jeg er også førstegangs gravid, og jeg er 4 mnd i morgen og har 1000 spørsmål sjæl, og lurer fortsatt på det samme nå som jeg gjorde i uke 7😂😂 gratulerer til dere ❤️❤️

19 minutter siden, Rebeccaførstegangsgravid skrev:

Jeg er også førstegangs gravid, og jeg er 4 mnd i morgen og har 1000 spørsmål sjæl, og lurer fortsatt på det samme nå som jeg gjorde i uke 7😂😂 gratulerer til dere ❤️❤️

Gratulerer så mye❤️❤️ Det er som du sier - man kan ikke gå i 9mnd og bekymre seg! Naturen og kroppen er fantastisk, håper dette går veien for oss alle❤️

2 minutter siden, line_f skrev:

Gratulerer så mye❤️❤️ Det er som du sier - man kan ikke gå i 9mnd og bekymre seg! Naturen og kroppen er fantastisk, håper dette går veien for oss alle❤️

Ilige så❤️ og takk :) Enig med deg. :) Vi satser på at detta blir noen flotte barn :), hehe

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...