Wonder Woman Skrevet 4. mars 2018 #26 Skrevet 4. mars 2018 Jeg vil gå litt mot strømmen her, vær ærlig å si det som det er til søsteren din. Er ikke det en del av å være familie også, at man kan være seg selv og snakke sammen? Din relasjon er til søsteren din, ikke like nær til mannen hennes, men betyr ikke at du ikke liker ham. Kanskje hun også inviterer ut av plikt?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #27 Skrevet 4. mars 2018 Oh gud ikke rart folk er ensomme i dette landet. Man skal være så sær i alt. Kan ikke ha besøk uten varsel,antall middaggjester som er invitert kan ikke stige. Til og med besteforeldre må spørre om lov før de kommer. Hvorfor kan vi ikke leve mere chill. Det er et selskap hos din søster. Da bretter du opp armene,hjelper til med mat eller baking. Planlegger festen istedenfor å si at du ikke vil dra fordi de andre gjestene er for bråkete og ikke deres type mennesker. Bli mere åpen og slipp deg løs på festen. Synes forresten du er heldig som har en søster for det har ikke jeg. Anonymkode: 4d28e...668
Twintipp Skrevet 4. mars 2018 #28 Skrevet 4. mars 2018 Det høres ut som du trenger det. Det å mestre og komme overens med flere mennesketyper. Jeg har noen bekjente med sosial angst, de oppfører seg sånn. Hundre unnskyldninger, liker ikke å gjøre ting de ikke liker, alt skal være innafor komfortsonen og de skal like alt de gjør. Livet er stort sett å lære og tilpasse seg, kunsten og trives utenfor sitt trygge element, og ikke forvente ting i sin egen favør for alt en foretar seg. En ting hadde vært om dere var bedt på leikaring til en perifer venn av naboen, men din svoger er rundt tall, og ja, det er frekt og ikke møte opp. Ps; Om de ikke hadde likt deg, mannen eller barna dine, ville du blitt lei deg om de ringte og sa at de ikke kom fordi de ikke likte dere? Mest sannsynlig ja.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #29 Skrevet 4. mars 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Da får i så fall kjæresten min være barnevakt for barnet vårt og jeg dra en snartur i bursdagen. Hvor kort tid er det sosialt akseptabelt å være i en bursdag ? HI Anonymkode: 3c300...b77 Både du og typen din går på fest og så ordner du selvsagt barnevakt. Etter å ha lest svarene dine synes jeg egentlig dere bør bli hjemme så håper jeg dere aldri blir invitert til folk igjen og at ingen møter oppnår dere inviterer. Livet ditt kan være en lek for deg selv, så slipper du å ha andre å forholde deg til som støyer og bråket i livet ditt. Anonymkode: 96eac...615
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #30 Skrevet 4. mars 2018 Jeg lurer på om tonen blir litt annerledes når ditt barn skal feire bursdag og et par av gjestene ikke kommer fordi de ikke har lyst til p feire hans bursdag? Anonymkode: badd6...fac
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #31 Skrevet 4. mars 2018 Meld avbud og begrunn med sykdom dagen før. Case closed, ingen blir fornærmet og dere slipper unna. Anonymkode: bc6dc...697
Fru Banderas Skrevet 4. mars 2018 #32 Skrevet 4. mars 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: På hvilken grunnlag kan du si at jeg ikke er voksen? Skal livet bestå i æ ofre seg i tid og utide? HI Anonymkode: 3c300...b77 Du er klar over at "rundt tall" betyr én gang hvert TIENDE år? I tide og utide meg midt i ræva. Med den holdningen din er det rart dere blir invitert til noe i det hele tatt. Særing.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #33 Skrevet 4. mars 2018 Normal folkeskikk å komme i bursdag når sviger inviterer og det att på til er rundt tall... Anonymkode: 7eb15...476
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #34 Skrevet 4. mars 2018 1 time siden, Fru Banderas skrev: Du er klar over at "rundt tall" betyr én gang hvert TIENDE år? I tide og utide meg midt i ræva. Med den holdningen din er det rart dere blir invitert til noe i det hele tatt. Særing. For en voksen måte du har å uttrykke deg på 😉 Håper du ikke er like rask å sette merkelapp på mennesker du møter ansikt til ansikt Jeg har bestemt meg. Jeg drar i bursdagen og kjæresten blir hjemme og passer barnet 😊 HI Anonymkode: 3c300...b77
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #35 Skrevet 4. mars 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg lurer på om tonen blir litt annerledes når ditt barn skal feire bursdag og et par av gjestene ikke kommer fordi de ikke har lyst til p feire hans bursdag? Anonymkode: badd6...fac Det er vesentlig forskjell på et barn og en voksen. Dessuten kommer det 17 andre gjester i bursdagen så det mangler ikke folk Anonymkode: 3c300...b77
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #36 Skrevet 4. mars 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Håper det blir snart. For en meggete svigerinne. Anonymkode: f209d...396 Haha. Meggete svigerinne 😂 Litt av ett usagn Anonymkode: 3c300...b77
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #37 Skrevet 4. mars 2018 Selvsagt drar du i selskapet. Jeg er heller ikke så glad i støyende, store bursdagsselskaper. Men jeg går, det er ikke jeg som skal ha det så kjempemoro, jeg går for å glede og hedre bursdagsbarnet, som faktisk har bedt meg og ønsker jeg skal komme. Innrømmer jeg sukker og gruer litt når jeg får slike innbydelser, men jeg hadde jo blitt veldig skuffet hvis jeg ikke ble buden. Ta på smilet, så går det bedre enn du tror. Anonymkode: 2c3bf...a82
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #38 Skrevet 4. mars 2018 Suck it up! Det er ikke rart barn i dag tror man kan velge på øverste hylle når det gjelder det meste, og at alt skal dreie seg om meg, mitt og mitt velbefinnende... Jeg hater sosiale tilstelninger, jeg klarer likevel å ta meg sammen og stille opp noen timer. Anonymkode: e717b...cf4
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #39 Skrevet 4. mars 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er vesentlig forskjell på et barn og en voksen. Dessuten kommer det 17 andre gjester i bursdagen så det mangler ikke folk Anonymkode: 3c300...b77 Ja med du er ikke «folk» du er «søster». Anonymkode: 4d28e...668
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2018 #40 Skrevet 5. mars 2018 Herregud ! Jeg hater store samlinger av mennesker . Og ofte kjenner jeg ikke så mange heller. Skulle i bryllup for litt siden med hundre gjester, hadde så lite lyst , men var aldri snakk om å ikke dra. Altså de som inviterer ønsker jo at man kommer Anonymkode: 94a44...361
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2018 #41 Skrevet 5. mars 2018 Hvor egoistisk går det an å bli? Anonymkode: 9d3a3...a6c
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2018 #42 Skrevet 5. mars 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: For en voksen måte du har å uttrykke deg på 😉 Håper du ikke er like rask å sette merkelapp på mennesker du møter ansikt til ansikt Jeg har bestemt meg. Jeg drar i bursdagen og kjæresten blir hjemme og passer barnet 😊 HI Anonymkode: 3c300...b77 Er dere ikke invitert begge to? Hvorfor ikke ordne barnevakt og gå begge to? Prøv å endre innstilling og tenk at dere skal glede bursdagsbarnet samt at du og kjæresten får en kjekk kveld sammen! Anonymkode: 96eac...615
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2018 #43 Skrevet 5. mars 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvor egoistisk går det an å bli? Anonymkode: 9d3a3...a6c Det er faktisk noe som heter sunn egoisme. Coach og barnevernspedagog Bianca Simonsen er veldig opptatt av nettopp dette. Anonymkode: 3c300...b77
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2018 #44 Skrevet 5. mars 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Er dere ikke invitert begge to? Hvorfor ikke ordne barnevakt og gå begge to? Prøv å endre innstilling og tenk at dere skal glede bursdagsbarnet samt at du og kjæresten får en kjekk kveld sammen! Anonymkode: 96eac...615 Kjæresten min har overhodet ikke lyst å dra i bursdagen . Han og mannen til min søster er på helt ulik frekvens og møtes nesten aldri. Jeg kan ikke tvinge en voksen mann til å gå i bursdag. HI Anonymkode: 3c300...b77
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2018 #45 Skrevet 5. mars 2018 Kan virkelig ikke forstå at du ikke kan ofre LITT tid til din søster på hennes store dag. Det er liksom ikke snakk om den ukentlige helgefeste/sammenkomsten, men hun feirer rundt år. Tror du det er noe bedre å be søstra di og mannen på middag, for mannen din???? Herlighet, ikke rart at det er mye konflikter om dagen. Alle skal bare gå rundt å være ego og tenke på seg selv... Anonymkode: 180c1...b50
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2018 #46 Skrevet 5. mars 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Kan virkelig ikke forstå at du ikke kan ofre LITT tid til din søster på hennes store dag. Det er liksom ikke snakk om den ukentlige helgefeste/sammenkomsten, men hun feirer rundt år. Tror du det er noe bedre å be søstra di og mannen på middag, for mannen din???? Herlighet, ikke rart at det er mye konflikter om dagen. Alle skal bare gå rundt å være ego og tenke på seg selv... Anonymkode: 180c1...b50 Hi har bestemt seg for å dra i bursdagsselskapet, mannen blir hjemme. Men du har et poeng med det jeg har uthevet... Anonymkode: db990...152
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2018 #47 Skrevet 5. mars 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hi har bestemt seg for å dra i bursdagsselskapet, mannen blir hjemme. Men du har et poeng med det jeg har uthevet... Anonymkode: db990...152 Aah, så bra for hun og søsteren Orket ikke lese alle innleggene, ble bare litt sjokkert, og jeg har ikke verdens beste forhold til min familie heller.. Takk for komplimentet Anonymkode: 180c1...b50
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2018 #48 Skrevet 5. mars 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er faktisk noe som heter sunn egoisme. Coach og barnevernspedagog Bianca Simonsen er veldig opptatt av nettopp dette. Anonymkode: 3c300...b77 Mener du det er sunn egoisme å droppe din snille svogers runde bursdagsfest, fordi du ikke har lyst? Anonymkode: 9d3a3...a6c
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2018 #49 Skrevet 5. mars 2018 Jeg skjønner deg godt - jeg blir fryktelig sliten av å gå i slike selskap, og det går utover formen min i mange dager etterpå. Det tapper meg for all energi, samt at jeg faktisk blir litt deppa. Har også en svigerfamilie som støtt og stadig blir syke eller ikke «kan» komme når vi ber til selskap, og det er helt Ok det. Jeg syns du ikke trenger å gå i selskapet hvis du ikke har lyst. Full forståelse for det. Anonymkode: d9d14...4b1
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2018 #50 Skrevet 6. mars 2018 23 timer siden, Anonym bruker skrev: Mener du det er sunn egoisme å droppe din snille svogers runde bursdagsfest, fordi du ikke har lyst? Anonymkode: 9d3a3...a6c Kjæresten min kan ikke fordra mannen til min søster. De møtes nesten aldri. Kjæresten min opplever at mannen til min søster er ufin . De er ikke på bølgelengde. Hi Anonymkode: 3c300...b77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå