Gå til innhold

Herregud! Elskeren min ødela daten min!

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 minutes ago, Anonym bruker said:

Hva forteller det om meg?

Anonymkode: 110fb...8f9

At du har dårligere moral enn noen av oss hadde ønsket av en partner

Anonymkode: eaff2...301

Skrevet

Dette er bare tull fra a til å! 

Hvor bor liksom du? Har dere kun et spisested? For det må ha vært utrolig bra timing da at din elsker tok med kona ut på middag akkurat den dagen du hadde fikset date! Og i tillegg gikk de på toalettet samtidig😂😂 

Anonymkode: d9f98...a7e

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

At du har dårligere moral enn noen av oss hadde ønsket av en partner

Anonymkode: eaff2...301

Er min eller hans moral du tenker på? Jeg gjør ikke noe galt. Jeg er ike utro mot noen. Jeg har heller aldri vært utro og kunne ikke tenke meg å være det i fremtiden. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Dette er bare tull fra a til å! 

Hvor bor liksom du? Har dere kun et spisested? For det må ha vært utrolig bra timing da at din elsker tok med kona ut på middag akkurat den dagen du hadde fikset date! Og i tillegg gikk de på toalettet samtidig😂😂 

Jeg har selvsagt fortalt om det til elskeren. Han tok da med kona til samme sted som jeg hadde sagt at jeg skulle. Tenkte ikke at det skulle gjøre noe. Vi snakker jo sammen som venner. Jeg fortalte om planene. At han gikk til toalettet etter daten min kun for å spolere er ikke tilfeldig.

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva forteller det om meg?

Det forteller at du har lav moral.Du kan fortelle deg selv så mye du vil at det er han som er i et forhold og at du er uskyldig,men du er med på det og du vet godt at han er gift.Det sier mye om deg.Skjønner godt at daten din trekker seg,når du kan gjøre sånn helt uten tanke for den du er med på å såre.Jeg ville heller ikke vært sammen med en mann som fortalte at han lå med gifte damer.Jeg sikter faktisk høyere enn det og det gjør tydeligvis daten din også.

Anonymkode: a1c2f...e13

Skrevet
58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Jeg har ingen problemer med situasjone før nå.

Han går bak konas rygg. Jeg har ikke noe forhold til kona, så jeg går kkke bak noens rygg.

Elskeren nekter meg ikke å finne en kjæreste. Avtalen er at vi kan være elskere så lenge jeg er singel.

Elskeren har ikke vist teng til sjalusi for denne daten før han dukket opp. Dessuten er det ikke opp til han om jeg skal date eller ikke. Det bestemmer jeg fint selv, og har ikke bedt om hans tillatelse og kommer ikke til å be om det heller.

Jeg vil ikke ha det samme som han. Jeg vil ikke ha både elsker og kjæreste. Men jeg kan fint ha en elsker frem til jeg finner en kjæreste og da blir elskeren dumpet. Dette vet han veldig godt. Kunne ikke falle meg inn å være utro.

Du er i hvertfall j.... flink til å provosere da!!

Dine muligheter for å kunne velge hva du faktisk vil ha har falt bort den dagen du fratok noen andre denne muligheten. 

Du har en moral som er helt på trynet!!

Skrevet (endret)

Jeg skjønner godt at daten skygger banen, det ville enhver oppegående gjøre.

Tenk deg selv at du er på date med en ny spennende mann og møter på elskerinnen hans på toalettet som forteller deg dette. Run ...... Run!

Endret av Nyttårs barn
Skrevet
Akkurat nå, Nyttårs barn skrev:

Jeg skjønner godt at daten skygger banen, det ville nehver oppegående gjøre.

Tenk deg selv at du er på date med en ny spennende mann og møter på elskerinnen hans på toalettet som forteller deg dette. Run ...... Run!

Daten vet ikke at han er elskeren min. For han var elskeren en mann han møtte på toalettet som advarte mot meg.

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det forteller at du har lav moral.Du kan fortelle deg selv så mye du vil at det er han som er i et forhold og at du er uskyldig,men du er med på det og du vet godt at han er gift.Det sier mye om deg.Skjønner godt at daten din trekker seg,når du kan gjøre sånn helt uten tanke for den du er med på å såre.Jeg ville heller ikke vært sammen med en mann som fortalte at han lå med gifte damer.Jeg sikter faktisk høyere enn det og det gjør tydeligvis daten din også.

Ingen er uskyldig i sex. Det må to frivillige til for å gjøre det. Men jeg er ikke utro. Det er det han som er. Hadde det ikke vært meg, så hadde det vært en annen, så han ville vært utro uansett. Jeg går ikke bak ryggen til noen jeg kjenner og er glad i, og jeg kunne aldri tenke meg å være utro mot noen. 

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Daten vet ikke at han er elskeren min. For han var elskeren en mann han møtte på toalettet som advarte mot meg.

Men det stod i hovedinnlegget ditt at du fortalte sannheten, da må han vel vite det?

Anonymkode: 9f705...aa4

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er i hvertfall j.... flink til å provosere da!!

Dine muligheter for å kunne velge hva du faktisk vil ha har falt bort den dagen du fratok noen andre denne muligheten. 

Du har en moral som er helt på trynet!!

Jeg kan da fritt velge hva jeg gjør når det gjelder menn. Om jeg vil date 5 samtidig eller ha sex med 20 menn på 10 dager. Det er mitt valg og jeg er singel, så jeg kan veldig fritt velge hva jeg gjør. Jeg velger også hva jeg vil ha. Hvorfor er den muligheten borte? Tror du jeg er en sånn slem, ond heks totalt uten moral fordi jeg tillater at en mann er utro mot kona? Jeg er et helt vanlig, oppegående menneske og det eneste du vet om meg er at jeg har hatt sex med en gift mann og hatt en date. Mer enn det vet du faktisk ikke. 

Eller jo... du vet også at det aldri kunne falle meg inn å være utro selv.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Men det stod i hovedinnlegget ditt at du fortalte sannheten, da må han vel vite det?

Anonymkode: 9f705...aa4

Sannheten om at han er den eneste jeg har datet siste året, ja.

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kan da fritt velge hva jeg gjør når det gjelder menn. Om jeg vil date 5 samtidig eller ha sex med 20 menn på 10 dager. Det er mitt valg og jeg er singel, så jeg kan veldig fritt velge hva jeg gjør. Jeg velger også hva jeg vil ha. Hvorfor er den muligheten borte? Tror du jeg er en sånn slem, ond heks totalt uten moral fordi jeg tillater at en mann er utro mot kona? Jeg er et helt vanlig, oppegående menneske og det eneste du vet om meg er at jeg har hatt sex med en gift mann og hatt en date. Mer enn det vet du faktisk ikke. 

Eller jo... du vet også at det aldri kunne falle meg inn å være utro selv.

Jeg TROR ikke du er en ond heks, det har du helt fint klart å bekrefte, kjære!!

du har en gift mann som elsker, samtidig som du prøver å fremstå som uskyldighetem selv!! I tillegg forsvarer du det hele med at du er jo bare singel og kan ha sex med hvem du vil. Glem ikke at karma is a bitch, baby! Den har begynt å bite deg men dette er bare killing i forhold til det som kommer. Du ødelegger andres forhold og noen andre vil ødelegge ditt.

DU kunne ikke vært utro?? Vær nå i hvertfall ærlig med deg selv, for meg lurer du ikke! Tror du din moral blir annderledes fordi du finner deg en mann??

Skrevet

Dine muligheter for å kunne bestemme hva du skal velge falt bort fordi du VALGTE å være elskeren til en gift mann. Du er i hans hender nå, og hvorfor skal ikke han ødelegge for deg når du faktisk på sikt ødelegger en hel familie?? Hva tenker du med?? Fitta?? 

Tror fitta mi hadde klart å tenke bedre en hodet ditt! 

Skrevet

Tror bare dette er trolling, men hvis ikke:

Du har et ansvar når du ligger med en gift mann. Han er den som er utro, men du er umoralsk og slem. 

«Man skal behandle andre mennesker som man selv ønsker å bli behandlet»

Anonymkode: 7176c...fe2

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Men dramaet er over. Jeg har fjernet elskeren fordi det viste seg at han var en sjalu elsker.

Hvis elskeren din var troendes til å konfrontere daten din, så tviler jeg på at dramaet er over

Anonymkode: bfded...b3e

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg TROR ikke du er en ond heks, det har du helt fint klart å bekrefte, kjære!!

du har en gift mann som elsker, samtidig som du prøver å fremstå som uskyldighetem selv!! I tillegg forsvarer du det hele med at du er jo bare singel og kan ha sex med hvem du vil. Glem ikke at karma is a bitch, baby! Den har begynt å bite deg men dette er bare killing i forhold til det som kommer. Du ødelegger andres forhold og noen andre vil ødelegge ditt.

DU kunne ikke vært utro?? Vær nå i hvertfall ærlig med deg selv, for meg lurer du ikke! Tror du din moral blir annderledes fordi du finner deg en mann??

Når ble jeg din kjære?? 

Jeg har ikke ødelagt noens liv. De er fortsatt godt gift og det er ingen følelser mellom oss. 

Jeg har aldri bært utro og nei, selv om jeg har sex med en utro mann, så betyr ikke det at jeg synes det er ok å være utro selv. 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis elskeren din var troendes til å konfrontere daten din, så tviler jeg på at dramaet er over

Vel. Han kan ikke fotfølge meg over alt, så tror ikke dette eskalerer

Skrevet

Vel, det at du er villig til å ha sex med en gift mann sier uansett hva du tror mye om din moral, det sier også veldig mye om din respekt for andre mennesker. Du har null respekt for denne forsmådde kona og har ingenting imot å være med på tråkke på henne.

Jeg ville aldri hatt en kjæreste med så lav moral og så lite respekt for sine medmennesker, og om daten din har funnet ut hvordan du er skjønner jeg godt at han skygget banen.

Anonymkode: a3792...5b5

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vel. Han kan ikke fotfølge meg over alt, så tror ikke dette eskalerer

Vel, han fotfølgte deg til resturanten.........med kona på slep til og med

Skrevet

Jeg tror det er mange damer her inne som har opplevd at mannen har vært utro.....

HI, fortell daten at du har kuttet all kontakt med denne mannen. Så får det være opp til ham om han vil date videre.

Anonymkode: 1d2c6...322

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde send skjermbilde av tekstmeldingen til kona hans. Og svart han med, jeg liker ikke dele heller, derfor sendte jeg melding til kona di. 

Anonymkode: a8ddb...417

Dette! 

Han fortjener å bli outet! 

Anonymkode: c6f73...133

Skrevet

Dette! Så enig! Gifte menn har jeg alltid holdt meg langt unna. Ville vært svært skeptisk til å satse på en mann som lå med gifte damer, ja. 

Anonymkode: 76959...f7a

Skrevet

Ingen er uskyldig i sex. Det må to frivillige til for å gjøre det. Men jeg er ikke utro. Det er det han som er. Hadde det ikke vært meg, så hadde det vært en annen, så han ville vært utro uansett. Jeg går ikke bak ryggen til noen jeg kjenner og er glad i, og jeg kunne aldri tenke meg å være utro mot noen. 

Kan jeg bare spørre deg: hvorfor ville du ikke gått bak ryggen til noen du kjenner og er glad i? Og hvorfor ville du ikke vært utro? 

Anonymkode: e584d...1d3

Skrevet

Men hvorfor sa du ikke bare at han var en gærning du aldri hadde møtt før? 

Anonymkode: c6f73...133

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...