Gå til innhold

Herregud! Elskeren min ødela daten min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en elsker. Jeg er singel, han er gift. Ingen følelser bortsett fra fysisk tiltrekning. Han elsker kona si, men får litt lite sex. Han er ikke min type, men god i sengen. Vi har hatt sex jevnlig i over et år. 

Dealen er at jeg kan date. Jeg leter jo fortsatt etter mannen i mitt liv. Jeg sier fra når jeg har date og kan derfor ikke treffe han, altså den ukentlige sexen utgår. 

I går var jeg på date. Middag og dessert og vin osv. Første daten jeg har hatt etter vi ble elskere. Jeg hadde det kjempehyggelig. Vi snakket og lo og hadde kjemi. Så kom da elskeren inn på restauranten med kona si. Han snakket med daten min på toalettet og fortalte at jeg er ei hore og har sex med hvem som helst. Daten fortalte det til meg med en gang. Jeg fortalte sannheten. At han er den første jeg har vært på date med på lange tider. Han trodde på meg, og resten av kvelden var hyggelig. Da jeg kom hjem sendte jeg en sms til daten «takk for en hyggelig kveld. Håper vi kan gjenta det». Tok laaaaang tid før jeg fikk svar «virker som det er mye drama i livet ditt, så litt usikker på om jeg er klar for det, men jeg hadde det hyggelig». Altså er det hele ødelagt. Blir nok ikke noen ny date der.

sendte sms til elskeren «det var unødvendig å stalke meg til der jeg var på date og i tilleg lyve om meg til denne mannen» fikk kjapt svar «jeg liker ikke å dele. Vil ha deg for meg selv jeg😘»

har selvsagt dumpet elskeren, og slettet han på sosiale media, men hvordan få denne mannen jeg var på date med tilbake? Bør jeg si sannheten? Da bekrefter jeg jo at det vil bli drama.

Anonymkode: 110fb...8f9

Skrevet

Ikke for å være frekk, men du har jo sabotert for deg selv. Hadde du ikke hatt en gift elsker, kunne du dater hvem du vil. 

Anonymkode: ff97b...759

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ikke for å være frekk, men du har jo sabotert for deg selv. Hadde du ikke hatt en gift elsker, kunne du dater hvem du vil. 

Anonymkode: ff97b...759

Men det kan jeg da selv om jeg har en elsker. Gift eller ugift. Jeg er ikke forpliktet til å være trofast mot elskeren

Skrevet

Takk elskeren med å fortelle kona om dere.

Anonymkode: 8e107...0c0

Skrevet

Hadde send skjermbilde av tekstmeldingen til kona hans. Og svart han med, jeg liker ikke dele heller, derfor sendte jeg melding til kona di. 

Tror muligens dette er trolling da. 

Anonymkode: a8ddb...417

Skrevet

Trolling 🙈

ja sikkert dro elskeren din kona si med på samme restaurant og i tillegg konfronterte daten på toalettet. Haha denne tror jeg ingenting på. Kjeder deg litt?

Anonymkode: 7176c...fe2

Skrevet

Kanskje du skal begynne å gå litt mer ut av huset, trolle-HI?

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde send skjermbilde av tekstmeldingen til kona hans. Og svart han med, jeg liker ikke dele heller, derfor sendte jeg melding til kona di. 

Tror muligens dette er trolling da. 

Anonymkode: a8ddb...417

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk elskeren med å fortelle kona om dere.

Anonymkode: 8e107...0c0

Jeg er ikke så slem. Han virkelig elsker kona si. Det er ikke hennes feil heller. Tror hun er en sånn dame jeg, under andre omstendigheter, hadde ønsket som en god venn.

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Trolling 🙈

ja sikkert dro elskeren din kona si med på samme restaurant og i tillegg konfronterte daten på toalettet. Haha denne tror jeg ingenting på. Kjeder deg litt?

Anonymkode: 7176c...fe2

1 minutt siden, Fru Banderas skrev:

Kanskje du skal begynne å gå litt mer ut av huset, trolle-HI?

Ja, selvsagt er det trolling når det avviker litt fra standard, ikke sant? 

Regnet med dette kom. Hadde jeg trollet, så tror jeg at jeg ville skrevet noe som at elskeren fant denne mannen på tlf min og så sendte SMS til han eller noe sånt. 

Han tok med seg kona på restauranten og oppførte seg helt sykt! Forstår godt at dere tror dette er trolling, for det ER sykt! En mann som alltid har vært snill og grei osv ble en sykelig sjalu dritt.

Skrevet

Jeg er ikke så slem. Han virkelig elsker kona si. Det er ikke hennes feil heller. Tror hun er en sånn dame jeg, under andre omstendigheter, hadde ønsket som en god venn.

Slem?? Det hadde vært det eneste anstendige at hun hadde fått vite hva slags mann hun er gift med. Og du, rydd opp i livet ditt!

Anonymkode: e01cc...3ef

Skrevet

Slem?? Det hadde vært det eneste anstendige at hun hadde fått vite hva slags mann hun er gift med. Og du, rydd opp i livet ditt!

Hva er du mener skal ryddes opp i? Det er ikke noe kaos her.

Skrevet

Men har du ikke fortalt daten sannheten da? 

Da er det vel bare å fortelle at elskeren er ute av livet ditt og dermed er det null drama. 

Anonymkode: cb033...0dd

Skrevet

Hva er du mener skal ryddes opp i? Det er ikke noe kaos her.

Ikke noe kaos? Du er altså helt fornøyd med situasjonen?

Her er det jeg tolket som kaos (og muligens også annie ...3ef):

Du er elskerinnen til en gift mann - dere går bak konas rygg.

Du vil gjerne date for å finne mannen i ditt liv, men elskeren nekter.

Elskeren som synes det er helt greit at han puler to kvinnfolk, er sjalu og vil ikke la deg date.

Elskeren unner ikke deg det samme som han selv vil ha: Et forhold og en kjæreste. (Selv har han både tryggheten i ekteskapet med kona og spennende forbudt sex med deg. Men du skal ikke få det samme, du skal sitte der og vente på den ukentlige sexen med ham. Skikkelig raus fyr, det der. Han lurer to kvinner på en gang.)

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men har du ikke fortalt daten sannheten da? 

Da er det vel bare å fortelle at elskeren er ute av livet ditt og dermed er det null drama. 

Anonymkode: cb033...0dd

Nei. Jeg sa bare sannheten om hvor lenge det er siden jeg datet sist.

Skrevet
9 minutter siden, Superdolly skrev:

Ikke noe kaos? Du er altså helt fornøyd med situasjonen?

Her er det jeg tolket som kaos (og muligens også annie ...3ef):

Du er elskerinnen til en gift mann - dere går bak konas rygg.

Du vil gjerne date for å finne mannen i ditt liv, men elskeren nekter.

Elskeren som synes det er helt greit at han puler to kvinnfolk, er sjalu og vil ikke la deg date.

Elskeren unner ikke deg det samme som han selv vil ha: Et forhold og en kjæreste. (Selv har han både tryggheten i ekteskapet med kona og spennende forbudt sex med deg. Men du skal ikke få det samme, du skal sitte der og vente på den ukentlige sexen med ham. Skikkelig raus fyr, det der. Han lurer to kvinner på en gang.)

Nei. Jeg har ingen problemer med situasjone før nå.

Han går bak konas rygg. Jeg har ikke noe forhold til kona, så jeg går kkke bak noens rygg.

Elskeren nekter meg ikke å finne en kjæreste. Avtalen er at vi kan være elskere så lenge jeg er singel.

Elskeren har ikke vist teng til sjalusi for denne daten før han dukket opp. Dessuten er det ikke opp til han om jeg skal date eller ikke. Det bestemmer jeg fint selv, og har ikke bedt om hans tillatelse og kommer ikke til å be om det heller.

Jeg vil ikke ha det samme som han. Jeg vil ikke ha både elsker og kjæreste. Men jeg kan fint ha en elsker frem til jeg finner en kjæreste og da blir elskeren dumpet. Dette vet han veldig godt. Kunne ikke falle meg inn å være utro.

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Jeg har ingen problemer med situasjone før nå.

Han går bak konas rygg. Jeg har ikke noe forhold til kona, så jeg går kkke bak noens rygg.

Elskeren nekter meg ikke å finne en kjæreste. Avtalen er at vi kan være elskere så lenge jeg er singel.

Elskeren har ikke vist teng til sjalusi for denne daten før han dukket opp. Dessuten er det ikke opp til han om jeg skal date eller ikke. Det bestemmer jeg fint selv, og har ikke bedt om hans tillatelse og kommer ikke til å be om det heller.

Jeg vil ikke ha det samme som han. Jeg vil ikke ha både elsker og kjæreste. Men jeg kan fint ha en elsker frem til jeg finner en kjæreste og da blir elskeren dumpet. Dette vet han veldig godt. Kunne ikke falle meg inn å være utro.

Men da er jo alt i orden og det er ingen problemer i det hele tatt. Lykke til videre.

Skrevet
Akkurat nå, Superdolly skrev:

Men da er jo alt i orden og det er ingen problemer i det hele tatt. Lykke til videre.

Spørsmålet er vel ikke om jeg har en elsker eller ikke, om han er gift eller ikke. Spørsmplet er om jeg bør fortelle at dette var et sjalusidrama som jeg har avsluttet til daten og håpe at han vi treffe meg igjen

Skrevet

Hvis daten er en fornuftig mann, har han løpt for lenge siden.. 

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis daten er en fornuftig mann, har han løpt for lenge siden.. 

Fordi kvinner som har en elsker er horer?

Skrevet

Jeg ville fortalt daten sannheten! Lagt alle kort på bordet, så får han selv velge om han vil gå ut med deg igjen med den forutsetning at han vet alt! 

Masse lykke til 😄

Anonymkode: 3c23f...8d0

Skrevet
9 minutes ago, Anonym bruker said:

Fordi kvinner som har en elsker er horer?

Nei, pga dramaet. Skjønner han kjempegodt. Ville også skygget banen før det ble seriøst 

Anonymkode: eaff2...301

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville fortalt daten sannheten! Lagt alle kort på bordet, så får han selv velge om han vil gå ut med deg igjen med den forutsetning at han vet alt! 

Masse lykke til 😄

Anonymkode: 3c23f...8d0

Ja, det er jo det jeg vurderer. Da skal jeg også legge til at jeg har avsluttet det hele og blokkert og slettet han.

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, pga dramaet. Skjønner han kjempegodt. Ville også skygget banen før det ble seriøst 

Anonymkode: eaff2...301

Men dramaet er over. Jeg har fjernet elskeren fordi det viste seg at han var en sjalu elsker.

Skrevet

Forteller mye om deg hvis du ligger med en gift mann. Kanskje like greit at "daten" kom seg unna...

Anonymkode: 64aeb...278

Skrevet

Forteller mye om deg hvis du ligger med en gift mann. Kanskje like greit at "daten" kom seg unna...

Anonymkode: 64aeb...278

Hva forteller det om meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...