Babywishing Skrevet 3. mars 2018 #1 Skrevet 3. mars 2018 Hei. Skal teste dersom mens fortsatt ikke er kommet. Men har ikke rĂ„d fĂžr 19. Lurer pĂ„ hvilket merke som anbefales? Og hvorfor? Har fĂžr brukt a1Â
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #2 Skrevet 4. mars 2018 Testet en del me RFSU, og den har vist riktig hos meg men vil anbefale Clearblue sine. Anonymkode: ecb01...b9d
Snart_mammatil2 Skrevet 4. mars 2018 #3 Skrevet 4. mars 2018 11 timer siden, Babywishing skrev: Hei. Skal teste dersom mens fortsatt ikke er kommet. Men har ikke rĂ„d fĂžr 19. Lurer pĂ„ hvilket merke som anbefales? Og hvorfor? Har fĂžr brukt a1 Jeg har brukt frsu tidligtest begge gangene. Den anbefaler jeg. Ellers kan man vente til IKM og bruke clearblue digital, de andre clearblue er kjent for Ă„ mistokkes da det alltid er skyggestrek, om du alikavell velger Ă„ bruke de sĂ„ anbefaler jeg at du ser pĂ„ testen fĂžr du bruker den đ Lykke til đ
Babywishing Skrevet 4. mars 2018 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2018 Tusen takk for hjelpen, begge to âïž đâŁïžtrodde jeg skulle fĂ„ mensen etter to dager med to timers sex, men blĂždde litt brunt Ă„ slutta igjen over natta....Â
Emi81 Skrevet 7. mars 2018 #5 Skrevet 7. mars 2018 Selv om flere anbefaler rfsu, gjÞr ikke jeg det. Jeg anbefaler A1 og clearblue. Rfsu sine mÄ ha mye hcg og slÄr ut sent. Teste tidlig og teste ofte slÄr ut flere dager etter Clearblue...
Snart_mammatil2 Skrevet 7. mars 2018 #6 Skrevet 7. mars 2018 37 minutter siden, Emi81 skrev: Selv om flere anbefaler rfsu, gjÞr ikke jeg det. Jeg anbefaler A1 og clearblue. Rfsu sine mÄ ha mye hcg og slÄr ut sent. Teste tidlig og teste ofte slÄr ut flere dager etter Clearblue... Er det tidlig rfsu du har prÞvd fÞr? Jeg fikk positiv pÄ 13dpo pÄ den, vil ikke tro jeg hadde sÄ hÞy hcg til da.. men de "test ofte" rfsu tror jeg er dÄrligere..
Babywishing Skrevet 7. mars 2018 Forfatter #7 Skrevet 7. mars 2018 8 timer siden, Emi81 skrev: Selv om flere anbefaler rfsu, gjĂžr ikke jeg det. Jeg anbefaler A1 og clearblue. Rfsu sine mĂ„ ha mye hcg og slĂ„r ut sent. Teste tidlig og teste ofte slĂ„r ut flere dager etter Clearblue... Jeg tok a1 som sagt sist gang. Men jeg venta bare til jeg sĂ„ negativ strek, tar det lengre tid Ă„ fĂ„ den andre streken HVIS den er positiv? đ€ kanskje teit spĂžrsmĂ„l, men de som ikke spĂžr fĂ„r heller intet svar đ
Snart_mammatil2 Skrevet 7. mars 2018 #8 Skrevet 7. mars 2018 3 minutter siden, Babywishing skrev: Jeg tok a1 som sagt sist gang. Men jeg venta bare til jeg sĂ„ negativ strek, tar det lengre tid Ă„ fĂ„ den andre streken HVIS den er positiv? đ€ kanskje teit spĂžrsmĂ„l, men de som ikke spĂžr fĂ„r heller intet svar đ Man fĂ„r 1strek dersom man ikke er gravid. To streker dersom man er gravid. Testen bĂžr ikke leses av etter 30min ihvertfall
Babywishing Skrevet 7. mars 2018 Forfatter #9 Skrevet 7. mars 2018 Haha nei men jeg kasta den etter 30 sek đ ble sĂ„ skuffa....Â
Snart_mammatil2 Skrevet 7. mars 2018 #10 Skrevet 7. mars 2018 55 minutter siden, Babywishing skrev: Haha nei men jeg kasta den etter 30 sek đ ble sĂ„ skuffa.... SĂ„ fort rekker man knapt Ă„ fĂ„ en positiv test om man ee tidlig ute Ă„ tester đđ€Ł den skal avleses etter 3-5minutter
Emi81 Skrevet 7. mars 2018 #11 Skrevet 7. mars 2018 5 timer siden, Babywishing skrev: Haha nei men jeg kasta den etter 30 sek đ ble sĂ„ skuffa.... Det stĂ„r klart at man skal vente 3-5 min avhengig av hvilket merke det er. PĂ„ mine fĂžrste har streken kommet nĂ„r fargen har "roet seg" og bakgrunnen har blitt hvit.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #12 Skrevet 8. mars 2018 PĂ„ 4.3.2018 den 12.10, Snart_mammatil2 skrev: Jeg har brukt frsu tidligtest begge gangene. Den anbefaler jeg. Ellers kan man vente til IKM og bruke clearblue digital, de andre clearblue er kjent for Ă„ mistokkes da det alltid er skyggestrek, om du alikavell velger Ă„ bruke de sĂ„ anbefaler jeg at du ser pĂ„ testen fĂžr du bruker den đ Lykke til đ Blir litt overrasket over at sĂ„ mange prater om disse skyggetestene pĂ„ Clearblue. PrĂžvde i 2,5 Ă„r fĂžr spiren satt og har i lĂžpet av den perioden tatt maange testerđ Opplevde aldri(!) antydning til skyggestrek en gang, fĂžr den mnden jeg var gravid. SĂ„ for min del sĂ„ anbefaler jeg Clearblue sineâșïž Anonymkode: 2232f...3f6
Babywishing Skrevet 8. mars 2018 Forfatter #13 Skrevet 8. mars 2018 PĂ„ 7.3.2018 den 17.10, Snart_mammatil2 skrev: SĂ„ fort rekker man knapt Ă„ fĂ„ en positiv test om man ee tidlig ute Ă„ tester đđ€Ł den skal avleses etter 3-5minutter Oi!!!!! Gleder meg til Ă„ teste nĂ„ NESTEN â„ïžÂ
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #14 Skrevet 8. mars 2018 Jeg synes bÄde A1, RFSU teste ofte og digital clear blue var bra. Alle gav meg riktige svar: negativ nÄr jeg ikke var gravid, positiv nÄr jeg var gravid. Men jeg lette aldri hardt etter strekene, lot test vÊre test, og ikke noe som mÄ undersÞkes med lys og lupe. Da blir man nok lettere skuffa fordi man ser ting som ikke nÞdvendigvis er der. Anonymkode: 825e9...878
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ