Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

11 timer siden, Babywishing skrev:

Hei. Skal teste dersom mens fortsatt ikke er kommet. Men har ikke råd før 19. Lurer på hvilket merke som anbefales? Og hvorfor? Har før brukt a1 

Jeg har brukt frsu tidligtest begge gangene. Den anbefaler jeg. Ellers kan man vente til IKM og bruke clearblue digital, de andre clearblue er kjent for å mistokkes da det alltid er skyggestrek, om du alikavell velger å bruke de så anbefaler jeg at du ser på testen før du bruker den 😊

Lykke til 😀

37 minutter siden, Emi81 skrev:

Selv om flere anbefaler rfsu, gjør ikke jeg det. Jeg anbefaler A1 og clearblue. Rfsu sine må ha mye hcg og slår ut sent. Teste tidlig og teste ofte slår ut flere dager etter Clearblue...

Er det tidlig rfsu du har prøvd før? Jeg fikk positiv på 13dpo på den, vil ikke tro jeg hadde så høy hcg til da.. men de "test ofte" rfsu tror jeg er dårligere..

Annonse

8 timer siden, Emi81 skrev:

Selv om flere anbefaler rfsu, gjør ikke jeg det. Jeg anbefaler A1 og clearblue. Rfsu sine må ha mye hcg og slår ut sent. Teste tidlig og teste ofte slår ut flere dager etter Clearblue...

Jeg tok a1 som sagt sist gang. Men jeg venta bare til jeg så negativ strek, tar det lengre tid å få den andre streken HVIS den er positiv? 🤔 kanskje teit spørsmål, men de som ikke spør får heller intet svar 😊

3 minutter siden, Babywishing skrev:

Jeg tok a1 som sagt sist gang. Men jeg venta bare til jeg så negativ strek, tar det lengre tid å få den andre streken HVIS den er positiv? 🤔 kanskje teit spørsmål, men de som ikke spør får heller intet svar 😊

Man får 1strek dersom man ikke er gravid. To streker dersom man er gravid. Testen bør ikke leses av etter 30min ihvertfall

5 timer siden, Babywishing skrev:

Haha nei men jeg kasta den etter 30 sek 😂 ble så skuffa.... 

Det står klart at man skal vente 3-5 min avhengig av hvilket merke det er. På mine første har streken kommet når fargen har "roet seg" og bakgrunnen har blitt hvit.

På 4.3.2018 den 12.10, Snart_mammatil2 skrev:

Jeg har brukt frsu tidligtest begge gangene. Den anbefaler jeg. Ellers kan man vente til IKM og bruke clearblue digital, de andre clearblue er kjent for å mistokkes da det alltid er skyggestrek, om du alikavell velger å bruke de så anbefaler jeg at du ser på testen før du bruker den 😊

Lykke til 😀

Blir litt overrasket over at så mange prater om disse skyggetestene på Clearblue. Prøvde i 2,5 år før spiren satt og har i løpet av den perioden tatt maange tester😅 Opplevde aldri(!) antydning til skyggestrek en gang, før den mnden jeg var gravid. Så for min del så anbefaler jeg Clearblue sine☺️

Anonymkode: 2232f...3f6

Annonse

Jeg synes både A1, RFSU teste ofte og digital clear blue var bra. Alle gav meg riktige svar: negativ når jeg ikke var gravid, positiv når jeg var gravid. Men jeg lette aldri hardt etter strekene, lot test være test, og ikke noe som må undersøkes med lys og lupe. Da blir man nok lettere skuffa fordi man ser ting som ikke nødvendigvis er der.

Anonymkode: 825e9...878

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...