Gå til innhold

Noen med erfaringer fra Bahia Feliz?

Anbefalte innlegg

42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har lagret alle tipsene dine nå :) tusen takk! Ja, jeg ser utifra erfaringer at det er veldig splittet. Jeg har aldri vært usikker før jeg har bestilt noe sted, noen gang. Og jeg angrer nok på at jeg har lest og googlet så mye. For da hadde jeg heller vært lykkelig uvitende, men(!) etter å ha leitet opp og ned selskap etter selskap er det faktisk veldig begrenset 😳 fant på Kypros, men da måtte jeg spytte ut 34.000(!) og da får ferien en hel ny vending! Ferien er for at barna skal få oppleve no nytt, kose seg og bare nyte(!) før sistemann kommer! Og barna ber til og med meg slutte å lete, for de blir fornøyd uansett ❤️ Det er vel noe man kanskje kan oppleve ( som den dyreparken?). Er det en by du anbefaler å få med seg? Se? 

Anonymkode: 8b016...629

Først: 

Calima: Det legger seg et «lokk» av varme over hele øya som gjerne blir liggende i tre dager. Hvor varmt det blir, avhenger av års tiden. September er verst. 

Sirocco er økenvinder som kommer over havet fra Sahara ørkenen i Afrika. Det er mye vind og sand i lufta. 

Dette er absolutt ikke noe du skal veren tenke på eller bekymre deg for. Er ikke så ille og det er ikke noe som kommer ekstremt ofte. 

Palmitos Park er veldig gøy å få med seg, flott park med delfinshow.  

Hvis dere vil ha fin by, så må dere til Las Palmas, hovedstaden på øya. Ca. 6 mil fra Bahia og dit. 

Hvis dere skal bare være en uke, ville jeg prioritert å kose meg på Bahia, tatt en tur til Palmitos Park, besøkt Meloneras en kveld, event i samme slengen som jeg skulle til Meloneras besøkt Holiday World som er et helg greit tivoli. Jeg ville brukt en ettermiddag på shopping senter Atlantico. 

(Kypros er forresten ikke særlig varmt i april/mai) 

Anonymkode: b4769...11c

Fortsetter under...

Du må ikke dra dit i april, med mindre du har veldig flaks er det for kaldt og svært forblåst. Puerto Rico er det mest værsikre på GC, men ikke det vakreste akkurat. Bahia Feliz er også et helt kunstig sted. Det eneste som er der er disse fire hotellene. Med andre ord ingenting å ta seg til om været et dårlig. Taxi er dyrt på GC, og bussene er litt så som så. 

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Først: 

Calima: Det legger seg et «lokk» av varme over hele øya som gjerne blir liggende i tre dager. Hvor varmt det blir, avhenger av års tiden. September er verst. 

Sirocco er økenvinder som kommer over havet fra Sahara ørkenen i Afrika. Det er mye vind og sand i lufta. 

Dette er absolutt ikke noe du skal veren tenke på eller bekymre deg for. Er ikke så ille og det er ikke noe som kommer ekstremt ofte. 

Palmitos Park er veldig gøy å få med seg, flott park med delfinshow.  

Hvis dere vil ha fin by, så må dere til Las Palmas, hovedstaden på øya. Ca. 6 mil fra Bahia og dit. 

Hvis dere skal bare være en uke, ville jeg prioritert å kose meg på Bahia, tatt en tur til Palmitos Park, besøkt Meloneras en kveld, event i samme slengen som jeg skulle til Meloneras besøkt Holiday World som er et helg greit tivoli. Jeg ville brukt en ettermiddag på shopping senter Atlantico. 

(Kypros er forresten ikke særlig varmt i april/mai) 

Åja hadde aldri hørt om dette før! Greit å lære noe nytt! Ja, en uke går jo dessverre latterlig fort! 

Hvis jeg velger rom med basseng så er dette helt i slutten av april, mens vanlig stor balkong er fra 1 mai. Vet ikke om dette har noe å si.. 

trodde Kypros faktisk var klart varmere på den tiden! 

Hadde det vært noe særlig andre alternativer på «rett» side av øya hadde vi nok valgt det, men vi får prøve å gjøre det beste ut av det :) tar til meg tipsene! 

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Angry Birds parken i Puerto rico er stas for unger, hvis dere skulle blåse bort og fryse en ettermiddag, så ta en taxi dit😆😎

Anonymkode: f0203...3d5

haha aldri hørt om! hva kan man gjøre der?  Haha greit å vite om kulden skulle ta oss :) haha

Har dere vurdert Taurito-dalen? Flere fine all-inclusive hotell der, stort badeland i midten, null trafikk, fin strand. Den mest avslappende ferien vi har vært på! Vi var der nå i januar, og det var vindstille og varmt hele uka. Anbefales på det sterkeste om det er barna som står i fokus. 

Anonymkode: ccb6f...bab

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Har dere vurdert Taurito-dalen? Flere fine all-inclusive hotell der, stort badeland i midten, null trafikk, fin strand. Den mest avslappende ferien vi har vært på! Vi var der nå i januar, og det var vindstille og varmt hele uka. Anbefales på det sterkeste om det er barna som står i fokus. 

Og vi giddet ikke dra noen andre plasser hele uka (til tross for at vi egentlig elsker å dra på sightseeing) rett og slett fordi vi hadde det som plommen i egget i Taurito!

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Og vi giddet ikke dra noen andre plasser hele uka (til tross for at vi egentlig elsker å dra på sightseeing) rett og slett fordi vi hadde det som plommen i egget i Taurito!

det kommer på godt over 34/35 Tusen da. jeg så på det hotellet som ligger vegg i vegg med badelandet, men der var det så mye negativ omtale at jeg tok ingen sjans rett og slett...

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

det kom forsåvidt på 28 tusen. det er jo ikke ille forsåvidt ! ( det hotellet ved siden av badelandet!) hvor ligger dette i forhold til alt annet? 

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

haha aldri hørt om! hva kan man gjøre der?  Haha greit å vite om kulden skulle ta oss :) haha

Du... dere kommer til å få det fint i bahia feliz i april. Januar, februar, mars hadde jeg vært skeptisk, men blir helt sikker fint seint i april😃 Senk skuldrene- bestill tur og kos dere masse! 

Angry birds parken er en stor lekepark. Trampoliner, sklier, klatretårn etc. Mine gutter på 3 og 9 digger det, var der seneste nå i januar. 

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du... dere kommer til å få det fint i bahia feliz i april. Januar, februar, mars hadde jeg vært skeptisk, men blir helt sikker fint seint i april😃 Senk skuldrene- bestill tur og kos dere masse! 

Angry birds parken er en stor lekepark. Trampoliner, sklier, klatretårn etc. Mine gutter på 3 og 9 digger det, var der seneste nå i januar. 

Prøvde å linke, men klarte ikke. Sjekk opp parken på TripAdvisor. Der ser du bilder av parken og anmeldelser osv. 

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, nå skal jeg heller senke skuldrene og glede meg! Og for en gravid hval blir det nok varmt uansett!! 

Jeg googlet parken og ungene ville såååå gjerne dit!! Skulle ønske vi skulle dit minst 10 dager og ikke bare en uke! 

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Åja hadde aldri hørt om dette før! Greit å lære noe nytt! Ja, en uke går jo dessverre latterlig fort! 

Hvis jeg velger rom med basseng så er dette helt i slutten av april, mens vanlig stor balkong er fra 1 mai. Vet ikke om dette har noe å si.. 

trodde Kypros faktisk var klart varmere på den tiden! 

Hadde det vært noe særlig andre alternativer på «rett» side av øya hadde vi nok valgt det, men vi får prøve å gjøre det beste ut av det :) tar til meg tipsene! 

Middelhavet er ikke veldig varmt på den tidrn. Jeg har vært på Kypros i april, og det var ikke varmt. 

Dere er på riktig side av GC, altså sørsiden. 

Dere vil få det dunt på Bahia Feliz. Spiller nok ingen rolle om det er siste uke i april eller første uke i mai. 

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Middelhavet er ikke veldig varmt på den tidrn. Jeg har vært på Kypros i april, og det var ikke varmt. 

Dere er på riktig side av GC, altså sørsiden. 

Dere vil få det dunt på Bahia Feliz. Spiller nok ingen rolle om det er siste uke i april eller første uke i mai. 

Kult! Må sette meg ned og avgjøre om jeg skal ha basseng eller ei! Tror du man kan sende Mail og be om å få hjørneleilighet sånn Mtp at vi vil helst være på den delen i bassenget evt? Redd det blir teit .. 

uansett har jeg iallfall bestemt meg for at dette blir turen!! 

1 minutt siden, Nyttårs barn skrev:

Det er også en park som heter Aqualand som ligger nær Bahia Feliz, må kjøre eller ta buss/taxi. Det er et flott vannland. Så er det Gokartbane rett ved Bahia.

oi takk for tips! det hadde vært gøy å få med seg! begge deler forsåvidt :D

Kult! Må sette meg ned og avgjøre om jeg skal ha basseng eller ei! Tror du man kan sende Mail og be om å få hjørneleilighet sånn Mtp at vi vil helst være på den delen i bassenget evt? Redd det blir teit .. 

Å ha lnsker er ingen problem, og hotellet fjør det de kan for å oppfylle ønskene.  

God tur til «min» øy 😉

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å ha lnsker er ingen problem, og hotellet fjør det de kan for å oppfylle ønskene.  

God tur til «min» øy 😉

Takk! Du har hjulpet virkelig og fått meg mye mer sikker på at dette blir veldig bra for oss!! 

Kjempe takknemlig!!

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

det kom forsåvidt på 28 tusen. det er jo ikke ille forsåvidt ! ( det hotellet ved siden av badelandet!) hvor ligger dette i forhold til alt annet? 

Taurito er mellom Puerto Rico og Mogan. Det er såå trygt, lunt, frodig og godt. Følte ikke noe behov for å dra andre plasser. God mat, strand og flott badeland -barna var fornøyde, og vi var avslappede.

Det hotellet er ikke så ille, altså, stort og veldrevet og rent. Og maten var fantastisk.

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Taurito er mellom Puerto Rico og Mogan. Det er såå trygt, lunt, frodig og godt. Følte ikke noe behov for å dra andre plasser. God mat, strand og flott badeland -barna var fornøyde, og vi var avslappede.

Det hotellet er ikke så ille, altså, stort og veldrevet og rent. Og maten var fantastisk.

Er jo ganske kjedelig i Taurito da... 

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk! Du har hjulpet virkelig og fått meg mye mer sikker på at dette blir veldig bra for oss!! 

Kjempe takknemlig!!

Bare hyggelig å kunne hjelpe 😊 

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det spørs helt hva man er ute etter. Man kan jo godt si at amadores er kjedelig også. Det blir hva man gjør det til. Hadde valgt både amadores og taurito over bahia feliz hvilken som helst dag. 

Anonymkode: 6b0b5...122

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det spørs helt hva man er ute etter. Man kan jo godt si at amadores er kjedelig også. Det blir hva man gjør det til. Hadde valgt både amadores og taurito over bahia feliz hvilken som helst dag. 

Anonymkode: 6b0b5...122

Selvfølgelig 😊Jeg hadde garantert valgt Bahia fremfor Taurito og Amadores. 

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha, ja det kan virke sånn. Men barna elsket det pga badeland og null trafikk ( de er 10, 6 og 2 år), vi var avslappet og det ble den beste ferien vi har hatt på lenge. Så den skepsisen kan godt være ubegrunnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...