Anonym bruker Skrevet 3. mars 2018 #1 Skrevet 3. mars 2018 Hvordan var det? Hvilket hotell? Vært der i april ish? Anonymkode: 8b016...629
Daquiry Skrevet 3. mars 2018 #2 Skrevet 3. mars 2018 Vi var der i vinterferien, og det blåser helt latterlig mye. Er iskaldt der. Hadde aldri reist dit. Reis til f.eks Amadores på andre siden.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2018 #3 Skrevet 3. mars 2018 Akkurat nå, Daquiry skrev: Vi var der i vinterferien, og det blåser helt latterlig mye. Er iskaldt der. Hadde aldri reist dit. Reis til f.eks Amadores på andre siden. Oi takk for svar! Holdt nettopp på å bestille, men deeet fristet ikke særlig nå 🙄😳 synd det ikke var så mye annet til gode priser som der! Takk for tips! Må visst lete mer! Anonymkode: 8b016...629
Daquiry Skrevet 3. mars 2018 #4 Skrevet 3. mars 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Oi takk for svar! Holdt nettopp på å bestille, men deeet fristet ikke særlig nå 🙄😳 synd det ikke var så mye annet til gode priser som der! Takk for tips! Må visst lete mer! Anonymkode: 8b016...629 Tror det er grunnen til at det er så billig 😱. Vi brukte en formue på taxi til og fra Amadores den uken. Du finner sikkert noe, lykke til!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2018 #5 Skrevet 3. mars 2018 5 minutter siden, Daquiry skrev: Tror det er grunnen til at det er så billig 😱. Vi brukte en formue på taxi til og fra Amadores den uken. Du finner sikkert noe, lykke til! Er puerto rico også varmt ? Må bare se alternativene rundt omkring Anonymkode: 8b016...629
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2018 #6 Skrevet 3. mars 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Er puerto rico også varmt ? Må bare se alternativene rundt omkring Anonymkode: 8b016...629 Puerto Rock er ca 15 min gange fra Amadores😊 Anonymkode: c3e5e...efe
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2018 #7 Skrevet 3. mars 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Puerto Rock er ca 15 min gange fra Amadores😊 Anonymkode: c3e5e...efe Ah!:) da er det håp da! Hehe jeg er ikke kjent, så vet liksom ikke hvor varmen er playa del ingles da? Lunt der og? Anonymkode: 8b016...629
Daquiry Skrevet 3. mars 2018 #8 Skrevet 3. mars 2018 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er puerto rico også varmt ? Må bare se alternativene rundt omkring Anonymkode: 8b016...629 Alt forbi «tuppen» er bra 😊
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2018 #9 Skrevet 3. mars 2018 Du kan se på diverse værtjenester, blant annet yr har en "været som var". Ikke vanskelig å finne da får du et inntrykk av hvor varmt det har vært før ulike stedene. Anonymkode: 035af...a70
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2018 #10 Skrevet 3. mars 2018 29 minutter siden, Daquiry skrev: Tror det er grunnen til at det er så billig 😱. Vi brukte en formue på taxi til og fra Amadores den uken. Du finner sikkert noe, lykke til! Vi har akkurat samme erfaring. Blåste noe helt forferdelig! Var så mye sand i lufta, på det verste måtte vi holde oss inne. Brukte mye penger på å reise til amadores og Puerto Rico. Hele reisefølge ble også syke. Vi trodde først det var maten, men så viste det seg at det var en bakterie i bassenget på hotellet. Møtte flere som hadde blitt skikkelig syke. Spesielt barn. Vi hadde flere legebesøk, sykehusbesøk og ambulansen måtte komme en gang. Brukte en del penger på medisiner og ernæringsdrikk. Det er jo en del varmere enn vi er vant med. Opplevde å bli møtt på en helt forferdelig måte av TUI. Kommer aldri til å reise med de igjen. Man må oppholde seg på riktig side av øya. Vi reiser nå bare med Ving. Har bare gode erfaringer med Vings oppfølging av syke reisende. Blir ikke ofte syke, men vi reiser mye, så noe må man regne med. Anonymkode: 6b0b5...122
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2018 #11 Skrevet 3. mars 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi har akkurat samme erfaring. Blåste noe helt forferdelig! Var så mye sand i lufta, på det verste måtte vi holde oss inne. Brukte mye penger på å reise til amadores og Puerto Rico. Hele reisefølge ble også syke. Vi trodde først det var maten, men så viste det seg at det var en bakterie i bassenget på hotellet. Møtte flere som hadde blitt skikkelig syke. Spesielt barn. Vi hadde flere legebesøk, sykehusbesøk og ambulansen måtte komme en gang. Brukte en del penger på medisiner og ernæringsdrikk. Det er jo en del varmere enn vi er vant med. Opplevde å bli møtt på en helt forferdelig måte av TUI. Kommer aldri til å reise med de igjen. Man må oppholde seg på riktig side av øya. Vi reiser nå bare med Ving. Har bare gode erfaringer med Vings oppfølging av syke reisende. Blir ikke ofte syke, men vi reiser mye, så noe må man regne med. Anonymkode: 6b0b5...122 Oi det hørtes iallfall ikke bra ut!! 😳😳 får lete enda mer aktivt enn jeg har gjort. Veldig glad jeg ikke betalte før jeg spurte her! Har dere erfaring med Tenerife/ Lanzarote også? Mtp å reise med barn og temperatur Anonymkode: 8b016...629
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2018 #12 Skrevet 3. mars 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Oi det hørtes iallfall ikke bra ut!! 😳😳 får lete enda mer aktivt enn jeg har gjort. Veldig glad jeg ikke betalte før jeg spurte her! Har dere erfaring med Tenerife/ Lanzarote også? Mtp å reise med barn og temperatur Anonymkode: 8b016...629 Været er bedre på riktig side av GC på den tiden av året dere skal reise på. Ville kun reist til andre øyer i «sesong». Anonymkode: 6b0b5...122
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2018 #13 Skrevet 3. mars 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Været er bedre på riktig side av GC på den tiden av året dere skal reise på. Ville kun reist til andre øyer i «sesong». Anonymkode: 6b0b5...122 Kypros er dog alltid ganske så sikkert ?:) Anonymkode: 8b016...629
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2018 #14 Skrevet 3. mars 2018 Vi varder rundt 1. Mai et år. Opplevde ikke noe spesielt med vindt. Den gang var ungene små og området passet oss derfor veldig fint. Fine basseng. Greie restauranter. Ungene var superfornøyd med bamseklubben. Men dette er som sagt noen år siden. Anonymkode: 60582...4eb
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2018 #15 Skrevet 3. mars 2018 Lanzarote er kjent for vind. Fuerteventura også. Tenerife er ok i Los Christianos-området. Anonymkode: 77b40...a90
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2018 #16 Skrevet 3. mars 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Kypros er dog alltid ganske så sikkert ?:) Anonymkode: 8b016...629 Jeg har bare vært på Kypros i fellesferien, og det har vært topp. I april er det ok dagtemperatur, men kalt i havet og fort kaldt utover kvelden. Hadde helt klart valgt GC, forutsatt at det er på «riktig» side av øya. Anonymkode: 6b0b5...122
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2018 #17 Skrevet 3. mars 2018 Vi var der i mars i fjor. Veldig koselig hotell, vassengomr og nydelig promenede. Det var veldig varmt når vi var der, men vi var der da det kom ørkenvind fra sahara. Calima eller noe sånnt. 30-35 gr. Hele tida. Rolig og helt fantastisk fint området for småbarnsfamilier. Vi tok buss en gang til nabobyen, ellers var vi i bahia felize hele oppholdet. Liten, trygg og intim plass. Vi reiste med tui, og mener hotellet het playa felize. Vi reiste med baby og 7 åring. Anonymkode: 49cc2...d27
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2018 #18 Skrevet 3. mars 2018 Ikke dra til Bahia feliz... skal du være sikker på godt vær og lite vind, må du til Puerto rico, tauro eller Mogan😎 Anonymkode: f0203...3d5
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2018 #19 Skrevet 3. mars 2018 Har vært i Bahia Feliz i januar. Det var altfor kaldt, mens det i Puerto Rico var en helt annen temperatur. Ville altså kommet meg rundt sydspissen på øya. Anonymkode: bbe3e...bed
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2018 #20 Skrevet 3. mars 2018 Kommer helt ann på når dere skal dra. Ville ikke dradd til Bahia november- april, mellom mai-oktober er det fint der. Bahia er flott på sommeren. Jeg har bådde jobbet og feriert på Bahia Feliz Anonymkode: b4769...11c
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2018 #21 Skrevet 3. mars 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Ah!:) da er det håp da! Hehe jeg er ikke kjent, så vet liksom ikke hvor varmen er playa del ingles da? Lunt der og? Anonymkode: 8b016...629 Nei nei ! Jeg liker IKKE playa del Ingles. Blåste innmari. Ikke kult å få sand i munn og overalt. Jeg hadde satset på Amadores eller Porto Rico. Bor man i Amadores , går man og besøker Porto Rico og omvendt. Fin gangvei langs vannet. Gå inn på Google maps. Da finner du ut av avstander. 😊 Anonymkode: c3e5e...efe
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2018 #22 Skrevet 3. mars 2018 Puerto de Mogan er helt topp!! Var i Amadores i fjor, men i år ville vi noe mer enn bare en strand. Anonymkode: abb03...b08
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2018 #23 Skrevet 3. mars 2018 Når er det snakk om å dra? Anonymkode: b4769...11c
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2018 #24 Skrevet 3. mars 2018 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: Når er det snakk om å dra? Anonymkode: b4769...11c Helt i slutten av april/ beg sv mai. Bahia Feliz var liksom så tilgjengelig og grei i pris, mens jeg finner nærmest ingenting i puerto rico ++ til under 32-33 tusen ( alt inkl.) ser det er veldig delte meninger... men ja, det beste hadde jo vært et mer sage sted sånn sett. Er åpen for forslag om andre land med ganske safe varme. Veldig glad i Kypros. Men du verden så dyrt og lite utvalg Anonymkode: 8b016...629
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2018 #25 Skrevet 3. mars 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Kommer helt ann på når dere skal dra. Ville ikke dradd til Bahia november- april, mellom mai-oktober er det fint der. Bahia er flott på sommeren. Jeg har bådde jobbet og feriert på Bahia Feliz Anonymkode: b4769...11c Det er i slutten sv april, beg av mai! Anonymkode: 8b016...629
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå