Gå til innhold

Hvordan gi mannen en god BJ!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått ut av et langvarig forhold med veldig kjedelig sex.. 

Om jeg møter noen igjen, har en i kikkerten... så vil jeg gjerne suge han! Og luter på om dere kan fortelle meg hvordan dere gjør?! 

Når har ligger, står, sitter?! Lenge? Hva gjør dere med hendene?! Tunga? 

Anonymkode: 6b011...20c

Skrevet

Best om han sitter eller står synes jeg. Pleier å bruke hendene til å stryke/runke skaftet innimellom sugingen. Holder noen ganger rundt roten for å gjøre han stivere. 

Vær forsiktig med tennene...det gjør vondt. Jeg pleier å rulle leppene litt rundt tennene for å unngå skraping. 

Prøv å "bygg opp" sugingen. Begynn lett og ertende med slikk og lett berøring for så å gå på litt og  litt mer intenst i både styrke og intensitet ;)

Anonymkode: df148...4c3

Skrevet

Kast han på senga, klatre over ham, gjerne ha en pysj-up bh på, og lek med tunga di på tuppen av penishodet først. Se intenst opp i øynene hans samtidig, det elsker de. Så øker på bare på, både med tempo og dybde.Bruk tennene forsikriktig. Gjør alle tenkelige bevegelser med munn, kinn og tunge for å variere. Gjerne deep-throat innimellom, men det må du øve på så du ikke brekker deg. På slutten bare kjører du på, og gjerne stikk ut tynga og la han sprute på den. Nå skal det sies at sæd smaker veldig forskjellig fra mann til mann - samboeren min har forferdelig besk klumpete sæd som jeg aldri vil ha i munnen min. En elsker jeg hadde, hadde derimot nydelig glatt og smakløs sæd. Men du må bare ta en sjangs.

Enda bedre er 69. Dét er digg, det!

Anonymkode: d051c...ecb

Skrevet

Takk! 

Merker jeg blir sjenert og flau! Skulle gjerne vært dronninga på det her!! 

Hender det at du gjør dette fra start til slutt, slik at han kommer til slutt mener jeg? Eller bare litt og så gjør dere andre ting etterpå? 

Skrevet

Takk for svar her oppe! 

69 ja! Suuuperflaut, men kan tenke meg det er superdigg!! 

Best om om dama ligger nederst? 

Skrevet

Varierer veldig. Ofte blir jeg kåt av det og vil noe mer. Eller han vil pule vettet av meg i stedet. Men andre ganger er han glad for å bare få ligge der og ta imot. Kommunikasjon er gull verdt. 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Takk for svar her oppe! 

69 ja! Suuuperflaut, men kan tenke meg det er superdigg!! 

Best om om dama ligger nederst? 

69 er IKKE flaut, han elsker det! Bare husk å tilte rumpa di opp, så rumpehullet ditt ikke stikker ned i nesa hans 😄

Nei, dama oppå. Da har du kontroll på suginga.

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kast han på senga, klatre over ham, gjerne ha en pysj-up bh på, og lek med tunga di på tuppen av penishodet først. Se intenst opp i øynene hans samtidig, det elsker de. Så øker på bare på, både med tempo og dybde.Bruk tennene forsikriktig. Gjør alle tenkelige bevegelser med munn, kinn og tunge for å variere. Gjerne deep-throat innimellom, men det må du øve på så du ikke brekker deg. På slutten bare kjører du på, og gjerne stikk ut tynga og la han sprute på den. Nå skal det sies at sæd smaker veldig forskjellig fra mann til mann - samboeren min har forferdelig besk klumpete sæd som jeg aldri vil ha i munnen min. En elsker jeg hadde, hadde derimot nydelig glatt og smakløs sæd. Men du må bare ta en sjangs.

Enda bedre er 69. Dét er digg, det!

Pysj up-BH 😂😂😂😂😂😂

Anonymkode: bff59...7e3

Skrevet

Ja, ikke sant! Kommunikasjon! Det må jeg øve meg på. Gikk ut av et langvarig forhold, og da fikk jeg vite hva jeg hadde gjort feil. Hallo, hvorfor ikke sagt det for lenge siden?!!! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...