Gå til innhold

Fryktelig overvektig, kan jeg bli med datteren min til rush trampolinepark?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fryktelig tjukk. 

Jeg er 169 cm høy og hele 101 kilo. 

Nå skal jeg og datteren min som er 12 år til oslo noen dager i neste uke. 

Det er kaldt go surt i oslo, og jeg leter etter finte og morsomme ting å finne på på ettermidag / kveld.

Vi har aldrig vert på ett sted som rush trampolinepark.

Jeg er vel sikkert for tung for å hoppe sammen med henne? Jeg er jo over 100, nermere bestemt 101 kg, og ho er 47 kg. Vi er 150 kg til sammen. 

Så vi er kanskje ikke egnet på trampoliner??

Hvordan er det der, vi kjenner jo ingen, kan jeg sitte i cafeen og se på at ho hopper? 

Anonymkode: ef710...34c

Skrevet

Du trenger ikke å hoppe.  Både kafe og sitteplasser rundt omkring. 

Anonymkode: 60298...232

Skrevet

Kan ikke skjønne at det skulle være et problem, jeg! 100 kg på en muskuløs mann er ikke uvanlig, overvekt hos både menn og kvinner er idag heller ikke uvanlig. Vil tro at om de hadde en så lav maksvekt ville det stått på hjemmesiden! 

Anonymkode: 8a1e3...e0a

Skrevet

Klart du kan hoppe!

Dra og kos dere, det er veldig gøy der 😀

Skrevet

Har vært der flere ganger og det er ingen voksne som hopper 😉

Anonymkode: d8e25...c7b

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har vært der flere ganger og det er ingen voksne som hopper 😉

Det har jeg og, og da var det mange voksne som hoppet. Spesielt sammen med de yngste barna, kanskje! Men om HI drar sammen med 12åringen er det jo ikke noe rart at de hopper sammen.

De har jo egen voksensprett også, så jeg på nettsiden deres. Med andre ord skal de da hvertfall holde vekta hennes! 

Skrevet

Hvorfor dra til Oslo for å dra på trampoline park?

Anonymkode: 36ec9...2ff

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det har jeg og, og da var det mange voksne som hoppet. Spesielt sammen med de yngste barna, kanskje! Men om HI drar sammen med 12åringen er det jo ikke noe rart at de hopper sammen.

De har jo egen voksensprett også, så jeg på nettsiden deres. Med andre ord skal de da hvertfall holde vekta hennes! 

Jøss.. den ved Kolbotn? Aldri sett noen voksne som har hoppet der, kun de ungdommene som jobber der. 

Skrevet

_20180302_205925.JPG

Anonymkode: 075ad...2c6

Skrevet

Bare å kose seg HI! Ha en fin tur sammen med datteren din :):) 

Skrevet

hæææ, jeg er like høy og (nesten like) tjukk, men føler meg ikke bælfeit og ekstremt overvektig. Hopper rundt både på lekeland hvert fall, vet ikke hvordan det er til vanlig på trampolinepark. 

KOS deg med barnet ditt du!! 

Anonymkode: b173b...b99

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor dra til Oslo for å dra på trampoline park?

Anonymkode: 36ec9...2ff

Nå drar vi til Oslo pga at vi må på sykehus. Og må bo på sykehushotell noen dager.... Trampolineparken var bare en ide for å få en ettermiddag til å gå.

Vi reiser ikkebtilnoslo FOR å gå på trampolinepark. 

Dog vi bør i ei lita bygd i grisgrendt strøk...vi har ikke trikk, t bane, spa, korketrekkere og alt sånt.....

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

hæææ, jeg er like høy og (nesten like) tjukk, men føler meg ikke bælfeit og ekstremt overvektig. Hopper rundt både på lekeland hvert fall, vet ikke hvordan det er til vanlig på trampolinepark. 

KOS deg med barnet ditt du!! 

Anonymkode: b173b...b99

Er man 169 cm høy og ca 101 kg har man alvorlig fedme (bælfeit). Det er kvalifisert for slankeoperasjon i mange tilfeller. 

Anonymkode: 10f37...70e

Skrevet

Så koselig at dere skal til Oslo og at du ønsker å ta henne med på en slik aktivitet. Det er ikke alle som gidder det, uansett vekt.
Du kan hoppe og det er mange trampoliner der så dere trenger ikke hoppe på den samme. Ta med vann, dere blir varme! Og det er gøy! 
Kos dere, og fortsett med aktivitet, dere skal ha mye gøy sammen i årene som kommer :-) 

Anonymkode: 79c7e...ee6

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er man 169 cm høy og ca 101 kg har man alvorlig fedme (bælfeit). Det er kvalifisert for slankeoperasjon i mange tilfeller. 

Dust! Bælfeit faktisk. For et ord.
Tenk alle som er slanke som bare sitter inne med ungene sine. 
Slutt å vær slem! 

Anonymkode: 79c7e...ee6

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ER Slankeoperert..... var 134 kg...er 101 no..... Og lettere skal jeg bli. Men akkurat nå, så må jeg forholde meg til dagens vekt.....

Og foresten.. ..innlegget ditt oppfattes som negativt og lite fint. Du bør se litt på hvordan du er overfor andre.....

Skrevet

Bare husk å bestille plass på forhånd!

Anonymkode: c405f...656

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ER Slankeoperert..... var 134 kg...er 101 no..... Og lettere skal jeg bli. Men akkurat nå, så må jeg forholde meg til dagens vekt.....

Og foresten.. ..innlegget ditt oppfattes som negativt og lite fint. Du bør se litt på hvordan du er overfor andre.....

Kose dere masse 😊 Jeg syns det er så bra at du setter barnet ditt først! 😊Hopp og hygg dere på tur sammen 😊❤

Anonymkode: fd38f...ca4

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jadda, smartypants, hun vet ståa allerede. Leste du overskriften? 

Anonymkode: fa68b...fa2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...