Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #1 Skrevet 2. mars 2018 Hei! Jeg er 4+6 og kjenner veldig til ligamentsmerter. Utenom det så har jeg ikke andre symptomer enn litt kvalme og selvfølgelig uteblitt mens. Noen andre her som er i samme båt og kjenner seg igjen mtp ligamentsmerter? Det går over når jeg legger en varmeflaske på magen heldigvis! Anonymkode: 60076...9eb
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #4 Skrevet 2. mars 2018 Helt vanlig . Hilsen en i uke 18 Anonymkode: c8f89...c0a
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #5 Skrevet 2. mars 2018 Ja, de første ukene var alt vondt. Trodde jeg revnet innvendig hver gang jeg nøs eller hostet. Anonymkode: 731f9...cf4
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #6 Skrevet 2. mars 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Helt vanlig . Hilsen en i uke 18 Anonymkode: c8f89...c0a Godt å høre! Anonymkode: 60076...9eb
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #7 Skrevet 2. mars 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, de første ukene var alt vondt. Trodde jeg revnet innvendig hver gang jeg nøs eller hostet. Anonymkode: 731f9...cf4 Uff! Godt å høre at det er vanlig ..også så tidlig i svangerskapet. Anonymkode: 60076...9eb
Ava4 Skrevet 2. mars 2018 #8 Skrevet 2. mars 2018 Jeg er 5+1 og har også ligamentsmerter! Er min nr 4 og har hatt det hver gang, så tipper det er helt normalt😄
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #9 Skrevet 2. mars 2018 42 minutter siden, Ava4 skrev: Jeg er 5+1 og har også ligamentsmerter! Er min nr 4 og har hatt det hver gang, så tipper det er helt normalt😄 Okei! Hvordan er smertene hos deg og hvor lenge varer de når du får de? Jeg har litt sånn intervaller.. Anonymkode: 60076...9eb
Ava4 Skrevet 2. mars 2018 #10 Skrevet 2. mars 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Okei! Hvordan er smertene hos deg og hvor lenge varer de når du får de? Jeg har litt sånn intervaller.. Anonymkode: 60076...9eb De kommer spesielt når jeg hoster, nyser eller strekker på meg! Varer ikke lenge🙈
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2018 #11 Skrevet 3. mars 2018 9 timer siden, Ava4 skrev: De kommer spesielt når jeg hoster, nyser eller strekker på meg! Varer ikke lenge🙈 Åh! Jeg merker ingenting når jeg hoster, nyser eller strekker på meg.. Men jeg kjenner murringer i magen, også pang så gjør det seg om til helt forferdelige smerter .. føler ut som jeg må bæsje (sorry detaljer) ..pleier å gå nogelunde kjapt over hvis jeg er kjapp med å legge varmeflaske på området jeg har vondt. Jeg håper så inderlig at det «bare» er ligamentsmerter og ikke noe svangerskap utenfor livmoren.. 😔 Anonymkode: 60076...9eb
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2018 #12 Skrevet 3. mars 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Åh! Jeg merker ingenting når jeg hoster, nyser eller strekker på meg.. Men jeg kjenner murringer i magen, også pang så gjør det seg om til helt forferdelige smerter .. føler ut som jeg må bæsje (sorry detaljer) ..pleier å gå nogelunde kjapt over hvis jeg er kjapp med å legge varmeflaske på området jeg har vondt. Jeg håper så inderlig at det «bare» er ligamentsmerter og ikke noe svangerskap utenfor livmoren.. 😔 Anonymkode: 60076...9eb Ligamentsmerter kommer av hoste, nys, brå bevegelser osv. Fordi ligamentbåndene strekkes. Murringer derimot er annerledes og kommer av at livmor/foster vokser. Anonymkode: 3235e...993
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2018 #13 Skrevet 3. mars 2018 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ligamentsmerter kommer av hoste, nys, brå bevegelser osv. Fordi ligamentbåndene strekkes. Murringer derimot er annerledes og kommer av at livmor/foster vokser. Anonymkode: 3235e...993 Okei. Good to know. Så det at livmor vokser kan være så vondt?? Anonymkode: 60076...9eb
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2018 #14 Skrevet 3. mars 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Okei. Good to know. Så det at livmor vokser kan være så vondt?? Anonymkode: 60076...9eb Jeg har aldri hatt så heftige smerter som du beskriver, men det kan være ganske vonde murringer. Har hørt at de som feks har ganske sterke mensmerter ofte opplever sterke murringer i graviditet. Kanskje livmor er mer følsom hos de eller noe i den gaten. Anonymkode: 3235e...993
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2018 #15 Skrevet 3. mars 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har aldri hatt så heftige smerter som du beskriver, men det kan være ganske vonde murringer. Har hørt at de som feks har ganske sterke mensmerter ofte opplever sterke murringer i graviditet. Kanskje livmor er mer følsom hos de eller noe i den gaten. Anonymkode: 3235e...993 Ja, jeg får håpe det er det. Jeg slet ganske med heftige mensensmerter da.. og gynekologen ser ingenting urovekkende på ultralyd, så jeg får bare krysse fingrene og håpe at alt er bra. Tok en test i går bare for å berolige meg selv litt - den var fortsatt positiv ..❤️ Anonymkode: 60076...9eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå