Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #1 Skrevet 2. mars 2018 Eller er hun for liten?? 😅 kommer hun til å se noe? Tenkte da på golden circle billetter Anonymkode: 12497...419
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #2 Skrevet 2. mars 2018 Er 13 års grense for Golden Circle. Kjøp sitteplasser. Anonymkode: 57d45...c26
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #3 Skrevet 2. mars 2018 Sitteplasser på koengen i Bergen? Anonymkode: 12497...419
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #4 Skrevet 2. mars 2018 men der står ingenting om sitteplasser eller aldersgrenser på bestilling av billetter Anonymkode: 12497...419
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #5 Skrevet 2. mars 2018 Må ikke finne på å ha ståplass med så små. Det er helt galskap! Anonymkode: b0fbf...c2c
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #6 Skrevet 2. mars 2018 Min 6-åring var med på koengen i fjor. Hun storkoste seg. For meg var det tungt, for jeg bar henne på hoften hele konserten, slik at hun kom opp i litt høyde, uten å ødelegge sikten slik som de som løfter barna opp på skuldrene. Det er ikke greit! For dere som sier ikke ståplasser. Koengen har KUN ståplasser. Det er ute og bare plen/grusplass. Mitt tips er å stå langt bak. Det er mye lettere å se da, selv om det blir lenger vekke. Anonymkode: e1dee...ae0
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #7 Skrevet 2. mars 2018 For noen har nevnt at skal man på koengen er det best med golden circle, der er bedre plass og man ser bedre. men stemmer d? Anonymkode: 12497...419
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #8 Skrevet 2. mars 2018 Og jeg klarer ikke holde henne på hoften 😅🙈 vil hun i det hele tatt se noe da?? Anonymkode: 12497...419
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #9 Skrevet 2. mars 2018 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og jeg klarer ikke holde henne på hoften 😅🙈 vil hun i det hele tatt se noe da?? Anonymkode: 12497...419 Jeg vet ikke hvordan det er i golden circle. Men med små barn ser de i utgangspunktet mindre jo lenger framme du står, fordi folk der stør tettere og de da kun ser inn i ryggen på den foran. Anonymkode: e1dee...ae0
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #10 Skrevet 2. mars 2018 Har nettopp vært med to sjuåringer i Oslo. så glad for at vi hadde sitteplasser. På slutten var de sliten og litt leie. De kjente ikke så godt de nyeste sangene på engelsk, og konserten fokuserer først og fremst på de nye sangene. Har en potpurri med de norske to tredjedeler ute i konserten. Hadde aldri gått for ståplasser Anonymkode: e2f6a...537
sotosmor Skrevet 2. mars 2018 #11 Skrevet 2. mars 2018 Av erfaring så hadde jeg unngått golden cirkel med så små barn. Der er det fullt av tenåringsjenter, og barnet vil ikke få se noe av gutta på scenen. Dessuten er det 13 års grense for Golden Cirkel i Oslo Spektrum i alle fall. Men ellers så ville jeg tatt med et barn på den alderen på konsert, under forutsetning av at barnet kunne noen av de engelske sangene. Gutta synger lite av de gamle norske sangene nå på Moments tour.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #12 Skrevet 2. mars 2018 Hadde med en 4-åring på Koengen ifjor. Hun storkoste seg! Hadde Golden Circle billetter og det er virkelig å anbefale. Det var god plass, ikke noe trengsel, vi kunne se godt og det var ingen kø på do eller ved kjøp av drikke. Kommer aldri til å kjøpe noen andre billetter på konsert med barn igjen. Tenker også at det var den tryggeste plassen dersom det skulle skje noe. Kort vei til utgang og færre folk som skal ut samme sted. Anonymkode: 2edec...10d
sotosmor Skrevet 2. mars 2018 #13 Skrevet 2. mars 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hadde med en 4-åring på Koengen ifjor. Hun storkoste seg! Hadde Golden Circle billetter og det er virkelig å anbefale. Det var god plass, ikke noe trengsel, vi kunne se godt og det var ingen kø på do eller ved kjøp av drikke. Kommer aldri til å kjøpe noen andre billetter på konsert med barn igjen. Tenker også at det var den tryggeste plassen dersom det skulle skje noe. Kort vei til utgang og færre folk som skal ut samme sted. Anonymkode: 2edec...10d At det er god plass på Golden Cirkle, har jeg aldri opplevd. Jeg har vært to ganger i Oslo Spektrum på konsert med Marcus og Martinus og andre plasser. Men jeg er enig i at det er mindre folk som skal ut, fra foran scenen enn fra resten av lokalet.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #14 Skrevet 2. mars 2018 Ta henne med på Koengen 😀😊😀😊 ikke noe golden circle, slå dere ned på gresset litt i bakkant, la hun danse å kose seg 👍 Hun må være midt i målgruppen, deg føler jeg mer med. Var i august i fjor, med 9 åringen. Hun var nok litt for stor og uinteressert, men det var vel egentlig bare mest for å gå. Satt på gresset langt bak, ta med pledd. Det hadde ikke vi. Der kan de danse litt, ha kort vei på do, og i kiosk. Du kan da ikke stå helt fremme med en 7 åring på ruggen? Store skjermer som alle ser 😀 Anonymkode: 6b660...d8b
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #15 Skrevet 2. mars 2018 PS forsøk å gå en gjeng fra klassen. Gjør livet lettere med dobesøkene etc. Det er dessuten lenge å bare henge, mye koseligere å ha noen å være med. Vi var med gjengen til broren. Så de hadde det mye mer gøy, enn hun som bare var med. Anonymkode: 6b660...d8b
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #16 Skrevet 2. mars 2018 3 timer siden, sotosmor skrev: At det er god plass på Golden Cirkle, har jeg aldri opplevd. Jeg har vært to ganger i Oslo Spektrum på konsert med Marcus og Martinus og andre plasser. Men jeg er enig i at det er mindre folk som skal ut, fra foran scenen enn fra resten av lokalet. På Koengen var det god plass 👍🏻 Anonymkode: 2edec...10d
sotosmor Skrevet 3. mars 2018 #17 Skrevet 3. mars 2018 11 timer siden, Anonym bruker skrev: På Koengen var det god plass 👍🏻 Anonymkode: 2edec...10d Så bra
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #18 Skrevet 4. mars 2018 min på 6 digget det Anonymkode: 97e85...0af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå