Jente1996 Skrevet 2. mars 2018 #1 Del Skrevet 2. mars 2018 Heisann! Må beklage på forhånd for veldig langt innlegg, men jeg håper virkelig noen tar seg tid til å lese og dele sine tanker Som dere kan se på brukernavnet mitt: jeg er ei jente på 22 år. Har siden lørdag 17. februar følt meg veldig rar i kroppen. Lurer på om dette kan være gravid-symptomer, da en del av symptomene jeg har stemmer overens med de venninna mi hadde. Jeg går på cerazette, slik at jeg ikke har blødninger. Dette gjør det veldig vanskelig for meg å vite når jeg bør ta en graviditetstest. Tok en test søndag 26., men den var negativ. Hadde sist samleie 14. februar, forresten. Dette er symptomene jeg har: - Veldig trøtt og sliten. Legger meg tidligere enn jeg pleier og er generelt «lat» hver dag. - Hodepine. Kommer plutselig. - Tisser oftere. Må ikke tisse på natten, men tisser over dobbelt så mye som jeg normalt gjør. - Hard mage, men bæsjer oftere. Beklager detaljene, men vanligvis kan det gå 3 dager før jeg bæsjer, men nå bæsjer jeg 2-3 ganger om dagen. - Fiser hele tiden - Feberfølelse. Jeg har ikke feber, men likevel er jeg nesten svett og får frysninger. - Oppblåst. Konstant. Fra jeg står opp til jeg legger meg. - Vondt i magen. Pga jeg er oppblåst, men kjenner også mensenlignende smerter nederst i magen. - Oljete hud(har aldri det) og kviser! Mange. Overalt. Øverst på ryggen, brystkassen, kinnene, pannen, rundt nesa, haka og kjeven. - Hovne hender, føtter og legger. Det vises ikke så godt, men jeg kjenner det. Skoene kjennes trang og fikk skikkelig merker på leggene etter jeg tok av meg buksene her en dag. Ringene er også veldig trange å ta av. - Er sulten hele tiden! Går rett fra middag til enda mer mat..(uff) - Synes også jeg har lagt på meg litt, men det kan jo bare komme av at jeg er så sulten.... - Plutselige kvalme- og svimmelhetsanfall Alle symptomene er av og på, men har vart helt siden den lørdagen (17. februar). —> Hva tenker dere i forhold til graviditet/sykdom? Når bør jeg evt teste igjen? Bør jeg kontakte lege? Andre tanker er velkomne! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144343031-graviditets-symptomer-gravid-selv-om-negativ-test/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente1996 Skrevet 2. mars 2018 Forfatter #2 Del Skrevet 2. mars 2018 Ingen som kan dele sine tanker? Er ganske desperat etter svar Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144343031-graviditets-symptomer-gravid-selv-om-negativ-test/#findComment-148694273 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pobie Skrevet 2. mars 2018 #3 Del Skrevet 2. mars 2018 Det eneste som kan gi deg svar er en graviditetstest. Ingen her inne kan vite om du er gravid eller ikke. 3 uker etter forrige samleie burde testen være positiv dersom du er gravid, så ta en ny test. Hvis den er negativ burde du ta en tur til legen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144343031-graviditets-symptomer-gravid-selv-om-negativ-test/#findComment-148694457 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå