Gå til innhold

Noen som har erfaring med Ebay eggløsningstester?

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt Ebay sine eggløsningstester siden november (hver dag)
og de viser ALLTID to streker, en sterk og en litt svakere. Står på pakken at den da er negativ.
Men jeg er litt usikker på om jeg blir å se forskjell hvis den en dag er sterkere. 
Er litt forvirrende. Noen andre som har opplevd dette? Hva kommer det av, noen som vet?
Er det kanskje dårlige tester? har kjøpt fra to forskjellige selgere og det samme skjer.
Takk for svar.

Anonymkode: c57ae...189

Fortsetter under...

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har brukt Ebay sine eggløsningstester siden november (hver dag)
og de viser ALLTID to streker, en sterk og en litt svakere. Står på pakken at den da er negativ.
Men jeg er litt usikker på om jeg blir å se forskjell hvis den en dag er sterkere. 
Er litt forvirrende. Noen andre som har opplevd dette? Hva kommer det av, noen som vet?
Er det kanskje dårlige tester? har kjøpt fra to forskjellige selgere og det samme skjer.
Takk for svar.

Jeg har kun brukt tester fra ebay. Alltid vist to streker.. men like før EL blir teststreken mye sterkere, da har jeg tatt to tester den dagen. Og når teststreken er sterkere enn kontrollstreken er den positiv. Vi har alltid LH i kroppen, nivået stiger like før egget slippes. Tar også en test dagen etter, er teststreken svakere enn dagen før, så anser jeg det som EL dagen. Ble gravid på første forsøk 🖒

Anonymkode: 888b3...797

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har kun brukt tester fra ebay. Alltid vist to streker.. men like før EL blir teststreken mye sterkere, da har jeg tatt to tester den dagen. Og når teststreken er sterkere enn kontrollstreken er den positiv. Vi har alltid LH i kroppen, nivået stiger like før egget slippes. Tar også en test dagen etter, er teststreken svakere enn dagen før, så anser jeg det som EL dagen. Ble gravid på første forsøk 🖒

Anonymkode: 888b3...797

Ååååh, da skjønner jeg. Har ikke opplevd det, men da har jeg sikkert ikke sett nøye nok, eller ikke hatt eggløsning.
Men tusen takk for svar :D prøvingen fortsetter 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...