Gå til innhold

Gutt 3 år, har ikke kostyme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skal være karneval i bhg. Noen med gode ideer til hvordan man kan kle ut barn med det man har hjemme? 

Anonymkode: c899c...29c

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Pirat. Til og med jeg klarte å lage lapp for øyet. Tok en gammel skjorte og klipte litt opp, og hadde belte i livet. Kajal på øyenbrynene og eventuelt bart, så er det i boks 😊

Endret av Av med silkehanskene
Skrevet

Svart eller brun strømpebukse. Sy på en hale i orange/sort/hvit. Mal tigeransikt👍🏻😊 

Anonymkode: f5604...0f9

Skrevet

Ta en strømpebukse på hodet og mal en søt nese = kanin :)

Anonymkode: 3c060...af1

Skrevet

Troll :) 

Anonymkode: 133c8...e7a

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Troll :) 

Altså kle seg ut som trollunge... ikke at du var det 😊 #forumlingo

Skrevet

Lagde klatremus kostyme for noen år siden. 

Malte hvite  striper og  sløyfe på en rød genser. 

63633550-AB02-4A6E-B834-B0295D64FCC6.jpeg

Anonymkode: 3fdb2...d04

Skrevet

Katt. De selger ører og hale på xtraleker til 29.90. Ha på svarte klær og mal værhår. 

Anonymkode: 47515...9bf

Skrevet

Her har ungene gått som tv - i en stor pappeske med hull til hode og armer, og påtegnet knapper  og skjerm - og som klokke, i stor t-skjorte jeg applikerte visere og tegnet urskive på.

Skrevet

Sjakkbrikke. Svartbukse, svart genser og svart krone så blir han svart konge. Kle ham i hvitt så blir han den hvite kongen.

Kan du ofre et hvitt laken, sleng det over gutten og klipp hull til øynene. Klipp det til nederst så han ikke snubler i det, og vips er han et spøkelse.

Skrevet

Svart eller hvit strømpebukse og genser, ta bomull ut av en gammel pute og lim på genseren , så har du en sau. 

Anonymkode: 3df6e...515

Skrevet

Svart strømpebukse eller tights, rød trøye som du tusjer prikker på = marihøne 

Anonymkode: bad0f...01e

Skrevet

Kortermet hvit skjorte fra deg eller pappan som frakk, navneskilt i papp, lekestetoskop rundt halsen, så er han lege.

Nissepysj og nisselue fregner på nesa.

Skrevet

Min har vært mye forskjellig da han gikk i barnehage. Ordnet alt av ting jeg hadde hjemme:

Panda: svart bukse, hvit t-skjorte, svart genser jeg klippet av mage/rygg på og hadde over den hvite t-skjorta. Limte sammen en lue av hvitt stoff (gammel hvit genser) og limte på sorte ører fra det som var igjen av den sorte genseren. Malte ansiktet.

politi: han hadde håndjern og politiskilt i lekekassa. Blå skjorte som jeg festet politiskiltet på, svart caps som jeg malte «politi» på, og mørkeblå dressbukse som han allerede hadde.

Sjørøver: Stripete svart og hvit genser, bukse som vi brettet opp til under knærne og hvit strømpebukse under. Laget sverd av papp, malte på skjegg med min sminke og laget øyelapp. Tørkle på hodet.

Anonymkode: 6efdc...529

Skrevet

Halvpen bukse, skjorte, briller på nesen, avis under armen, bukseseler og en bart ogvips! Så er han «gamle-Nils». Datteren min fikk låne kjole og forkle av meg, pluss en gammel strikket kofte. Hun har vært «Esther på 101» flere ganger nå og jeg har lært henne å fnyse «uoppdragne unger» og «rett deg i ryggen gutt» og «piker skal ikke soarkw fotball» osv så hun kan leve seg inn i rollen. En dag hvert år er datteren min en sur, gammel dame

Anonymkode: bbf1b...b3b

Gjest Mari Y
Skrevet

Jeg abonnererer på Wish. De har mye forskjellig. Men kanskje også Kostymelageret har noe? 

Skrevet

Klipp hull i et teppe, tre det over hodet til ungen, lim et fjær på et hårbånd og mal to striper på hvert kinn (evnt med leppestift om du ikke har teatersminke) så er han en indianer

Anonymkode: f953f...aa3

Skrevet
9 timer siden, Mari Y skrev:

Jeg abonnererer på Wish. De har mye forskjellig. Men kanskje også Kostymelageret har noe? 

Nå ønsket vel HI tips om kostymer som kan lages av det man har hjemme. Da er vel ikke wish og kostymelageret noen alternativer. 

Men, nonstop posen er enkel å lage. Det samme med trollunge. Selv laget jeg svampebob hvis du har en pappeske, gul genser og gul strømpebukse.

Anonymkode: f0a73...248

Skrevet

Så mange krative mammaer det var her :)

Anonymkode: e0309...f07

Skrevet

Fantasimonster er veldig lett å lage. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...