Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #1 Skrevet 27. februar 2018 Opplever dere et slags press i livmoren? 🙈 er det fordi den vokser? Er bare ruker på vei 😂 Anonymkode: eae6f...a9b
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #2 Skrevet 27. februar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Opplever dere et slags press i livmoren? 🙈 er det fordi den vokser? Er bare ruker på vei 😂 Anonymkode: eae6f...a9b 4uker* Anonymkode: eae6f...a9b
Solsikke93 Skrevet 2. mars 2018 #3 Skrevet 2. mars 2018 ikke opplevd press, men akkurat som litt småkramper. Som varer i maks et minutt også gir det seg. Mener jeg leste en plass at det er livmoren som strekker seg :-)
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #4 Skrevet 2. mars 2018 Jeg er gravid 4+6 og jeg kjenner ofte til «press» som du omtaler det som i nedre del av magen. Det var værst tidligere i uka. Jeg visste ikke at jeg var gravid så derfor bestilte jeg meg en legetime for å finne ut hvorfor jeg hadde så magesmerter. Og da sa legen at jeg var 4 uker på vei. Hun sendte meg derimot videre til sykehuset for innvendig ultralyd og blodprøver for å utelukke svangerskap utenfor livmoren. Skal få svar på prøvene i dag.. Krysser alt jeg har for at det bare er ligamentsmerter.. Anonymkode: 7359f...507
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #5 Skrevet 2. mars 2018 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er gravid 4+6 og jeg kjenner ofte til «press» som du omtaler det som i nedre del av magen. Det var værst tidligere i uka. Jeg visste ikke at jeg var gravid så derfor bestilte jeg meg en legetime for å finne ut hvorfor jeg hadde så magesmerter. Og da sa legen at jeg var 4 uker på vei. Hun sendte meg derimot videre til sykehuset for innvendig ultralyd og blodprøver for å utelukke svangerskap utenfor livmoren. Skal få svar på prøvene i dag.. Krysser alt jeg har for at det bare er ligamentsmerter.. Anonymkode: 7359f...507 Svangerskap utenfor livmoren kjennes annerledes ut enn det jeg har nå ( var igjennom det for et halvt år siden) Anonymkode: eae6f...a9b
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #6 Skrevet 2. mars 2018 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Svangerskap utenfor livmoren kjennes annerledes ut enn det jeg har nå ( var igjennom det for et halvt år siden) Anonymkode: eae6f...a9b Så bra! Kan du forklare litt (om det er mulig) hvordan det kjennes ut? Anonymkode: 7359f...507
Snart_mammatil2 Skrevet 2. mars 2018 #7 Skrevet 2. mars 2018 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så bra! Kan du forklare litt (om det er mulig) hvordan det kjennes ut? Anonymkode: 7359f...507 Stikksmerter i en side av lysken.. men hos meg merka jeg ikke smerter før alt sprakk.. da er det ingen tvil om hva som har skjedd. Hos meg starta det med blødning i uke 7.. ble påvist med UL og hcgprøver. Dette var i september, fikk behandling med cellegift. De trodde det fjernet alt. 1desember sprakk eggleder og de fant et embryo som hadde vokst
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #8 Skrevet 2. mars 2018 Har alltid følt ømhet og nedpress som gravid...det og trøtthet er sånn jeg vet det, flere dager før mensdato. (har vært gravid 6 ganger) Anonymkode: 24a0c...5f2
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #9 Skrevet 2. mars 2018 29 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev: Stikksmerter i en side av lysken.. men hos meg merka jeg ikke smerter før alt sprakk.. da er det ingen tvil om hva som har skjedd. Hos meg starta det med blødning i uke 7.. ble påvist med UL og hcgprøver. Dette var i september, fikk behandling med cellegift. De trodde det fjernet alt. 1desember sprakk eggleder og de fant et embryo som hadde vokst Okei. Uff, det høres ikke noe godt ut :/ Jeg ble nettopp oppringt av gynekologen og fikk beskjed om at HCG ligger på 145. Noe som er normalt i forhold til hvor mange uker jeg er på vei (4+6). Da skal nivået ligge mellom 40-300. Skal inn igjen etter helgen og ta en ny blodprøve for å følge med på at det går riktig vei. Håper at alt går bra .. ❤️ Anonymkode: 7359f...507
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå