Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #1 Skrevet 27. februar 2018 Jeg er feit, i magen, løs hud og ødelagte magemuskler. Buler ut. magen er uproporsjonert sammenlignet med rumpa og bena. Har prøvd floyd, de sklir ned. Alle bukser sklir ned. hjelp??? Anonymkode: eb29b...f91
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #2 Skrevet 27. februar 2018 never denim (high waist) er fantastiske til mine slanke ben, men med min ikke så flatterende muffinmage med delte magemuskler. Fås kjøpt på bl.a bik bok. Anonymkode: 093fe...2df
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #3 Skrevet 27. februar 2018 Jeg har shaping jeans fra KappAhl, ikke XLNT sin, men den som går fra str 36 til 46 eller noe sånt. Prøvde finne den på nettsiden, men fant bare dette, bilde osv er borte https://www.kappahl.com/nn-NO/dame/underdeler/jeans/shaping/ Den er veldig fin på meg som sliter med det samme som deg. Ganske slanke ben og liten rumpe, men stor mage med heng så alle bukser sklir ned til under henget. Denne er høy i livet, og med belte henger den. Siden den er såpass høy kan jeg ha belte på den uten å få altfor mye muffintop også. Anonymkode: 813f3...496
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #4 Skrevet 27. februar 2018 Trikset er bukser som er høye i livet og som gjerne har strikk bak. Da sitter de. Anonymkode: aa2c7...45a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå