Anonym bruker Skrevet 26. februar 2018 #1 Skrevet 26. februar 2018 Har nettopp kjøpt den ny idag men når jeg går vanlig så registrerer den ikke noen skritt! Den registrer kun når jeg løper eller jogger. Noen andre som har hatt dette problemet? Klokken sitt stramt på armen å har prøvd å ha den på begge armene uten at det har hjulpet. Sånn det er nå så er jeg overhodet ikke fornøyd med varen å syns ikke den er verdt pengene dessverre. Anonymkode: a876c...672
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2018 #2 Skrevet 26. februar 2018 Jeg har charge 1 og kjenner flere som har charge 1 eller 2 eller andre fitbit-produkter. Vi er alle fornøyd. Jeg har hatt flere fitbit charge 1 da reimen har gått i stykker. På meg teller de ikke alle skrittene jeg går inne. Tenker jeg får for mykt med for liten armbevegelse. Den teller heller ikke skritt om jeg går frem og tilbake på en liten plass (bare et par skritt i hver retning) samtidig som jeg snakker i telefonen og holder den i armen med klokken på- Mannen min får talt alle skrittene sine (også de inne), men han går med tøfler. Bytter du arm på klokken må du endre innstillingene slik at de reflekterer riktig arm (dominant/ikke dominant). Fitbit Charge 1 skal sitte løst på armen. Har de endret dette til 2 eller har du den for stramt på? Om den ikke teller skrittene dine når du går vanlig med sko på synes jeg du skal gå tilbake til butikken. Da er det nok noe feil med den du har kjøpt for alle de jeg kjenner til teller vanlige skritt med sko på (om hånden ikke holdes helt statisk hele tiden) Anonymkode: ee33a...bac
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #3 Skrevet 27. februar 2018 Den registrerer skrittene til min 11 åring Anonymkode: 6c59b...ac5
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #4 Skrevet 27. februar 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Den registrerer skrittene til min 11 åring Anonymkode: 6c59b...ac5 Inne også? Anonymkode: a876c...672
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #5 Skrevet 27. februar 2018 Å registrere skritt med armen er vel veldig upraktisk, mamma ler ihvertfall at det, for hennes registrerer skritt når hun strikker... Hun sitter i sofan og går tur med armene Anonymkode: 9cbe4...416
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #6 Skrevet 27. februar 2018 Ser ut som den teller skrittene inne likevel,den teller bare ikke automatisk når jeg har gått 4-5 skritt men teller opp når jeg har satt meg ned igjen. Den bruker bare rett og slett litt tid før den teller opp. Anonymkode: a876c...672
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #7 Skrevet 27. februar 2018 Du må gå et visst antall skritt før den begynner å telle Anonymkode: 04654...02b
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #8 Skrevet 27. februar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Inne også? Anonymkode: a876c...672 Ja, inne også Anonymkode: 6c59b...ac5
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #9 Skrevet 27. februar 2018 Min mor har aldri gått så mange skritt som når hun røk akillesen og ble stillesittende. 50 000 skritt av å.....strikke Jeg bruker min i jobben. Klart jeg er fornøyd. Den registrerer jo ikke bare alle skrittene mine så jeg "tror" jeg er mye sprekere enn jeg er Anonymkode: 12dc9...886
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå