Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Forumassistent

Tråden er fremdeles tilgjengelig, men de siste innleggene er ryddet fordi de brøt med reglene, men ryddemelding er ikke lagt inn for å ikke bumpe tråden. Det var 4-5 nye innlegg fra i går etter 2013.

Hilsen Hanne Mari, forumansvarlig

Å opplyse om at tråden er fra 2013 er ikke å bryte med reglene. Det innlegget var der da tråden ble stengt. Så istedenfor å opplyse om hvorfor tråden ble stengt, fjernet dere et innlegg som ikke bryter med reglene slik at tråden havner der den opprinnelig var.

Anonymkode: db139...230

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Å opplyse om at tråden er fra 2013 er ikke å bryte med reglene. Det innlegget var der da tråden ble stengt. Så istedenfor å opplyse om hvorfor tråden ble stengt, fjernet dere et innlegg som ikke bryter med reglene slik at tråden havner der den opprinnelig var.

Det siste innlegget ble også fjernet da det ble ansett som et svar til innleggene som svarte på den opprinnelige posten, men som ble slettet som regelbrudd. Dessverre ble innlegget postet i det øyeblikket stengte tråden slik at den ikke ble bumpet på nytt innen jeg hadde fått ryddet ferdig.

Ann Christin, admin

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det var det jeg og stusset på

Anonymkode: 31492...af0

Annonse

1 time siden, Ann Christin skrev:

Det siste innlegget ble også fjernet da det ble ansett som et svar til innleggene som svarte på den opprinnelige posten, men som ble slettet som regelbrudd. Dessverre ble innlegget postet i det øyeblikket stengte tråden slik at den ikke ble bumpet på nytt innen jeg hadde fått ryddet ferdig.

Ann Christin, admin

Hadde det sitert et annet svar, så skjønner jeg det, men det gjorde det ikke.

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde det sitert et annet svar, så skjønner jeg det, men det gjorde det ikke.

Såfremt det er et svar vil det bli slettet. Å dra opp en tråd fra 2013 med svaret om at tråden er fra 2013 ville mest trolig blitt en avsporing og dermed uansett bli slettet.

Ann Christin, admin

1 minutt siden, Ann Christin skrev:

Såfremt det er et svar vil det bli slettet. Å dra opp en tråd fra 2013 med svaret om at tråden er fra 2013 ville mest trolig blitt en avsporing og dermed uansett bli slettet.

Ann Christin, admin

Men det var ikke det svaret som dro frem tråden.

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det var ikke det svaret som dro frem tråden.

Nei, men ved fjerning av de andre innleggene ville det kun vært dette som var igjen.

Ann Christin, admin

1 minutt siden, Ann Christin skrev:

Nei, men ved fjerning av de andre innleggene ville det kun vært dette som var igjen.

Ann Christin, admin

Og det er en grunn til å slette det?

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og det er en grunn til å slette det?

Da vi annså det som et svar på de andre så var det det ja. Om noen dro opp en tråd fra 2013 og skrev at den var fra 2013 (som egentlig var svar på slettede innlegg) ville det mtp tidligere erfaring denne uken ført til en lengre avsporing og dermed ville det uansett blitt fjernet.

Ann Christin, admin

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Men hvorfor ble den stengt for å bli åpnet igjen?

Da det var mye som skjedde på forumet i går satt jeg med flere vinduer oppe og pga. problemer med min internett linje valgte jeg å stenge den før den ble ryddet slik at det ikke kom nye innlegg i mellomtiden.

Ann Christin, admin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...