Gå til innhold

Komplikasjoner etter tvt-operasjon mot urinlekkasje

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg tok tvt-operasjon mot urinlekkasje for ca 3 mnd siden. Jeg har vært strålende fornøyd med resultatet helt til for ca 2 uker siden. Nå har jeg ingen lekkasje, men jeg har startet å få en intens sviende/brennende smerte på ene siden (høyre)der ene stinget kom ut. Smertene er brennende i hele den regionen og ofte nedover beinet når jeg tråkker på det. Smerten kommer alltid etter at jeg sitter eller ligger. Synes smertene blir verre for hver gang. Men de varer bare i noen minutter før de går over.

Fikk smertene på nytt nå og greide nesten ikke å gå (tråkke på høyre foten). Smertene kan kjennes ut som når man har skikkelig kraftige eggløsningssmerter bare enda vondere. Og jeg får en brennende følelse i hele nedre mageregion.

Er det andre som har fått problemer etter tvt-operasjon?

Vet at det har vært mye klager rundt om i verden på denne tapen som er brukt, og bå er jeg livredd for at noe skal ha gått galt.

Anonymkode: dd40b...204

Fortsetter under...

Skrevet

ville hørt med legen!

Anonymkode: fbe87...e85

Skrevet

Da har jeg vært ho legen. Han prøvde å trykke på stedet og det var vondt. Han har nå sendt hastehenvisning til gynekologisk da smerten ligget akkurat på ene festet til tvten.

Spent på hva de finner ut hos gynekologen.

Hi

Anonymkode: dd40b...204

• 8 måneder senere...
Skrevet

Hvordan har det gått med deg? Gjorde TVT operasjon for to uker siden og har fortsatt vondt. Håper det går over og ikke minst at resultatet blir bra...

Anonymkode: c84c9...510

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...