Anonym bruker Skrevet 18. februar 2018 #1 Skrevet 18. februar 2018 Må forbedre noen karakterer fra vgs for å komme inn på det studiet jeg ønsker nå i voksen alder. I jungelen av aktører som tilbyr skolefag lurer jeg på om det utgjør noen forskjell fra hvilken av disse skolene man tar opp fag? Er det noen mer seriøse aktører enn andre som man heller burde gå for? Ser det varierer mye i pris. Nå skal jeg ta nettstudier, så selve skolefasilitetene er ikke noe jeg legger til grunn. Det er kvaliteten på undervisningen som betyr noe i denne sammenhengen. Er det noen som har noen erfaringer med hvilken skole man bør velge? Anonymkode: c9634...b16
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2018 #2 Skrevet 18. februar 2018 Alt koker ned til hvor mye du er villig til å betale, og om du skal ha en muntlig eksamen hvor du vil ha kjent eksaminator (sjekk om det er med i pakken fra skolen). Privatisteksamen må du ta uansett, og hvis du vil lese selv er det fullt mulig. Jeg tok det meste selv og betalte kun eksamensavgiften, tok et par fag på sonans fordi jeg trengte hjelp/syntes faget var så kjedelig at jeg ikke hadde kommet meg gjennom det med den karakteren jeg trengte alene. Fungerte fint Anonymkode: 75a3f...ccf
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2018 #3 Skrevet 18. februar 2018 Takk for svar Så du hadde god erfaring med Sonans? Hvor stor betydning har det å si å ta muntlig eksamen med kjent eksaminator kontra kun privatisteksamen? HI Anonymkode: c9634...b16
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2018 #4 Skrevet 18. februar 2018 Jeg hadde god erfaring med Sonans ja. Tok bare muntlige fag der da, de som har skriftlig eksamen var null problem å ta på egen hånd. Muntlig: For kjemi gjorde det stor forskjell, ellers ikke så stor forskjell. Med mindre du trenger mye hjelp/hint eller trenger 6'er tror jeg ikke det betyr så mye. Hvis jeg skulle ha tatt opp norsk måtte jeg gått på undervisning av noe slag tror jeg, rett og slett fordi det er mer tidseffektivt, og jeg hadde aldri greid å motivere meg alene. For å si det sånn, tok heller 3 andre fag enn å ta opp norsk! Anonymkode: 75a3f...ccf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå