Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #26 Skrevet 19. februar 2018 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er en grunn til at jeg var med på alle samvær i 5 år. Men nå har barnevernet sagt at jeg må slippe far mer til,å at far skal ha barnet alene annenhver helg. Å det er ikke alle avgjørelser han har tatt der som er like bra. Som å la han se dovregubben filmen med 9 års aldergrense når han vet at sønnen vår blir kjempe redd. Anonymkode: 6f92b...fe6 Da synes jeg barnevernet skal gå inn med veiledning i hjemmet de helgene far har barnet, og påtvinge ham COS-kurs enten han vil eller ikke. Det må settes noen krav for at han skal få være far. Anonymkode: 2c9dc...4b4
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #27 Skrevet 19. februar 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja det tror jeg nok, de pleier å være ganske forståelsesfulle. Det går jo an å sende en e-post på forhånd med kopi av erklæringen og spørre om det holder. Anonymkode: 31c74...bfb Ja var det jeg tenkte for vil vite på foran om han får det eller ikke. Anonymkode: 6f92b...fe6
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #28 Skrevet 19. februar 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da synes jeg barnevernet skal gå inn med veiledning i hjemmet de helgene far har barnet, og påtvinge ham COS-kurs enten han vil eller ikke. Det må settes noen krav for at han skal få være far. Anonymkode: 2c9dc...4b4 Barnevernet satte krav om at han måtte fullføre ett COS kurs så det har han allerede gjort,men ser ikke akkurat ut som det hjelper. Anonymkode: 6f92b...fe6
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #29 Skrevet 19. februar 2018 Mulig å kjøpe VIP kort. Da slipper man køer. Og det får jaggu far betale. Anonymkode: 86d43...883
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #30 Skrevet 19. februar 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mulig å kjøpe VIP kort. Da slipper man køer. Og det får jaggu far betale. Anonymkode: 86d43...883 Okey takk for tipset Har sendt mail til hun som utreder han å har spurt om hun kan skrive litt om hvorfor han bør få det kortet. Hvis ikke hun kan hjelpe så tenkte jeg å høre med fastlegen. Å hvis ikke noen kan hjelpe meg så får heller far kjøpe VIP billetter. Anonymkode: 6f92b...fe6
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #31 Skrevet 19. februar 2018 Etter å ha kjempet i 13 år med en "umulig" unge har jeg nå forstått at det var relasjonen til far som var årsaken til problemene, og ikke barnet i seg selv. Vi har vært til utredelser i hytt og pine, men det handler faktisk ikke om diagnose, men samspill eller mangel på sådan med far.... Har du tenkt tanken, HI? At det ikke feiler sønnen din noe annet enn at han har en dust til far? Symptomene på omsorgssvikt og hyperkinetiske diagnoser er ganske like... Anonymkode: 2cea7...69a
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #32 Skrevet 19. februar 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Etter å ha kjempet i 13 år med en "umulig" unge har jeg nå forstått at det var relasjonen til far som var årsaken til problemene, og ikke barnet i seg selv. Vi har vært til utredelser i hytt og pine, men det handler faktisk ikke om diagnose, men samspill eller mangel på sådan med far.... Har du tenkt tanken, HI? At det ikke feiler sønnen din noe annet enn at han har en dust til far? Symptomene på omsorgssvikt og hyperkinetiske diagnoser er ganske like... Anonymkode: 2cea7...69a Ja jeg har absolutt tenkt den tanken,er derfor barnevernet var inne for å se hvordan far er som omsorgsperson. Dessverre fikk de godt inntrykk av far så de mente at far burde ha barnet alene annhver helg. De mente far så barnets behov,men kunne sikkert kommet med minst 50 eksemplar på at det gjør han ikke. Anonymkode: 6f92b...fe6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå