Anonym bruker Skrevet 14. februar 2018 #1 Skrevet 14. februar 2018 Nå trenger jeg hjelp av dere som er drevne i ikea-montering - har nemlig gjort en tabbe Monterer en Hemnes-kommode. Eller, har montert et par, og det har gått helt fint. Siste følte jeg meg så sikker på at jeg slo inn noen plastskruer på et tidligere tidspunkt enn det står i bruksanvisningen... og jada, jeg greide selvfølgelig å slå dem inn feil vei. Og nå får jeg ikke disse skruene ut igjen. Krise!!! Hvordan i all verden kan jeg få dem ut igjen?? Har prøvd å sette noe inn for å slå dem ut, men får ikke nok kraft på det. Har tatt på hansker for å få godt tak og forsøkt å trekke og vrikke dem ut, men er tydeligvis ikke sterk nok. Noen som har erfaring og tips? Eller en mann som er handy og har erfaring? HJELP! Anonymkode: eb41f...4ce
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2018 #3 Skrevet 14. februar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Tang. Anonymkode: e525a...eb9 Kanskje det ja - god idé. Takk! Jammen ikke sikker på om jeg har tang. Vet du om plastskruene blir ødelagt når de blir dratt ut? Anonymkode: eb41f...4ce
KellyTaylor Skrevet 14. februar 2018 #4 Skrevet 14. februar 2018 Prøv med litt olje rundt og dra ut med tang
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2018 #5 Skrevet 14. februar 2018 1 minutt siden, Pæddan skrev: Prøv med litt olje rundt og dra ut med tang Ser ut som om jeg må kjøpe meg tang i morgen, har bare en slik avbitertang, og den vil garantert ødelegge plastskruene. Men kan dryppe med en dråpe olivenolje i morgen når jeg har fått tak i tang, hvis jeg får oljen inn, da. Det er på en måte ikke vanlige skruer (da vil jo oljen skli langs rillene innover), men én rille er på en måte en sluttet ring, og så er det mange av dem, så jeg er redd oljen ikke kommer langt nok inn i hullet. Men jeg skal forsøke Takk for tips begge to Anonymkode: eb41f...4ce
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2018 #6 Skrevet 14. februar 2018 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ser ut som om jeg må kjøpe meg tang i morgen, har bare en slik avbitertang, og den vil garantert ødelegge plastskruene. Men kan dryppe med en dråpe olivenolje i morgen når jeg har fått tak i tang, hvis jeg får oljen inn, da. Det er på en måte ikke vanlige skruer (da vil jo oljen skli langs rillene innover), men én rille er på en måte en sluttet ring, og så er det mange av dem, så jeg er redd oljen ikke kommer langt nok inn i hullet. Men jeg skal forsøke Takk for tips begge to Anonymkode: eb41f...4ce Kanskje nøtteknekker kan fungere hvis du har? Anonymkode: 7d136...122
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2018 #7 Skrevet 14. februar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Kanskje nøtteknekker kan fungere hvis du har? Anonymkode: 7d136...122 Digger kreativiteten Har dessverre ikke nøtteknekker, den er ødelagt, men godt forslag!! Anonymkode: eb41f...4ce
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2018 #8 Skrevet 14. februar 2018 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Digger kreativiteten Har dessverre ikke nøtteknekker, den er ødelagt, men godt forslag!! Anonymkode: eb41f...4ce Hehe, man lærer når man ikke har bedre løsninger Anonymkode: 7d136...122
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2018 #9 Skrevet 14. februar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hehe, man lærer når man ikke har bedre løsninger Anonymkode: 7d136...122 Bedre verktøy mente jeg Anonymkode: 7d136...122
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2018 #10 Skrevet 14. februar 2018 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hehe, man lærer når man ikke har bedre løsninger Anonymkode: 7d136...122 Det sant - nøden lærer nøgen kvinne å spinne Anonymkode: eb41f...4ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå