Anonym bruker Skrevet 14. februar 2018 #1 Skrevet 14. februar 2018 Jeg vurderer å kjøpe ny iPhone, men har dyre hodetelefoner (Bose med støykansellering) som jeg bruker mye. Lurer derfor på hvor holdbar adapteren Apple sender med er og ladeinngangen der adapteren sitter? Er det noen som har iPhone uten hodetelefonutgang og som har brukt hodetelefoner med kabel mye her? Er overgangen solid nok? Er ikke egentlig mest bekymret for adapteren, men for at noe skal bli ødelagt inne i utgangen på selve telefonen hvis jeg har den i lomma eller i veska mens adapteren er i. Hva tror dere som har denne type iPhone? Vil det gå bra eller bør jeg heller kjøpe telefon av et annet merke? Anonymkode: 3658e...15e
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2018 #2 Skrevet 14. februar 2018 Jeg har iPhone 7 og bruker hodetlf. med støykansellering - bruker oftest bluetooth- du har ikke det på dine Bose? Ellers funker jo også overgangen fint altså. Lades i samme inngang - det kan noen ganger være upraktisk når man ønsker å bruke hodetlf med kabel. Anonymkode: bc39e...84b
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2018 #3 Skrevet 14. februar 2018 Jeg har iPhone 8 Plus, og det fulgte med en tilkobling, den er veldig solid og jeg har ikke hatt noen problemer med den! :-) Anonymkode: 9cbec...371
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2018 #4 Skrevet 14. februar 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har iPhone 7 og bruker hodetlf. med støykansellering - bruker oftest bluetooth- du har ikke det på dine Bose? Ellers funker jo også overgangen fint altså. Lades i samme inngang - det kan noen ganger være upraktisk når man ønsker å bruke hodetlf med kabel. Anonymkode: bc39e...84b Mine er ikke trådløse, og tror ikke at jeg har bluetooth. Hvilke Bose-telefoner har du? Jeg har Bose QC25, hvis jeg husker riktig. Anonymkode: 3658e...15e
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2018 #5 Skrevet 14. februar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg har iPhone 8 Plus, og det fulgte med en tilkobling, den er veldig solid og jeg har ikke hatt noen problemer med den! :-) Anonymkode: 9cbec...371 Så du har brukt overgangen mye uten problemer? Hvor lenge har du hatt telefonen? Er iPhone 8 jeg vurderer. Anonymkode: 3658e...15e
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2018 #6 Skrevet 14. februar 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så du har brukt overgangen mye uten problemer? Hvor lenge har du hatt telefonen? Er iPhone 8 jeg vurderer. Anonymkode: 3658e...15e Jeg har brukt den bortimot hver eneste dag siden jeg fikk den. Jeg kjøpte telefonen november i fjor 2017 :-) Anonymkode: 9cbec...371
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2018 #7 Skrevet 14. februar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg har brukt den bortimot hver eneste dag siden jeg fikk den. Jeg kjøpte telefonen november i fjor 2017 :-) Anonymkode: 9cbec...371 Og nei, jeg har ikke hatt noen som helst problemer med den. Anonymkode: 9cbec...371
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2018 #8 Skrevet 14. februar 2018 Har iPhone X, kjøpt i desember. Ingen problemer så langt, brukt den en del. Anonymkode: e53c3...4a1
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2018 #9 Skrevet 14. februar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Mine er ikke trådløse, og tror ikke at jeg har bluetooth. Hvilke Bose-telefoner har du? Jeg har Bose QC25, hvis jeg husker riktig. Anonymkode: 3658e...15e Har Sony sine mdr 100xm2, det stemmer vel at dine ikke har bluetooth. Tror det kom på den neste, QC35 - ikke teknofreak altså - kjøpte mine nylig og gjorde en del research i forkant! 🙈 Anonymkode: bc39e...84b
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2018 #10 Skrevet 14. februar 2018 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og nei, jeg har ikke hatt noen som helst problemer med den. Anonymkode: 9cbec...371 Så bra! Kanskje jeg skal ta sjansen... hi Anonymkode: 3658e...15e
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2018 #11 Skrevet 14. februar 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har Sony sine mdr 100xm2, det stemmer vel at dine ikke har bluetooth. Tror det kom på den neste, QC35 - ikke teknofreak altså - kjøpte mine nylig og gjorde en del research i forkant! 🙈 Anonymkode: bc39e...84b Ja, er det jeg også tror, at det er neste modell som kan brukes trådløst. hi Anonymkode: 3658e...15e
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2018 #12 Skrevet 14. februar 2018 Hei, jeg har 7en og må bruke overgangen - har samme øretelefoner som deg, med ledning, ikke trådløse. I begynnelsen synes jeg det var ganske håpløst, men har blitt vandt til det nå. Jeg hadde Sony før og synes lyden er dårligere nå. Det skyldes sikkert at den må gjennom overgangen først. Det mest plagsomme var imidlertid en klikkelyd som dukket opp da jeg koblet øretelefonene til telefonen via overgangen. Jeg fikk den ikke bort, og ny overgang hjalp ikke. Lyden er nok et resultat av at Bose ikke er tilpasset og optimalisert til iPhone - Apple vil helst at du bruker deres tilbehør. Uansett, klikkelyden er der enda når jeg kobler til, men jeg har funnet en måte å stoppe den på. Jeg holder inne en av volumknappene på øretelefonene til lyden forsvinner. Helt teit, men det funker, og nå har jeg bare godtatt det. iPhone er det jobben bruker, så jeg bruker det. Selve overgangen er i så god kvalitet som kan forventes av en liten dings som bøyes hele tiden, dvs at jeg har kjøpt ny nå etter ett år. Anonymkode: c34e7...358
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå