Gå til innhold

advarsel! ikke handle hos mimmis.no!!!


Anbefalte innlegg

Vil bare advare andre mot å handle hos mimmis.no(barnebutikk) meget useriøse! Sender ut varer du ikke har bestilt pga det er det eneste dem har på lager. Sender ikke med angrerett skjema. Når man returnerer varen som man har mottatt og sender mail om at man vil ha det man faktisk har bestillt så må man versogod belage seg på flere mnd venting. Dem bruker gjerne 1 uke på å svare deg på mailen også. Når dem svarer er dem frekk..prøver å få deg til å heller velge noe dritt dem har på lager isteden for det du faktisk har bestillt og betalt! Når man så ringer etter nesten 2 mnd så lover dem at varen er på lager innen da og da..når det ikke skjer skylder dem på leverandør og at dem aldri har sagt at varen skal komme da....når man da er dritt lei av å vente på varen som aldri kommet så kjøper man en annen plass og vipps dagen etter så er varen sendt fra demmes lager. Når varen ankommer for 2 gang så er det heller ikke noe angrerettskjema. Nei hold dere langt unna denne nettbutikken er min anbefaling!måtte ønske jeg hadde googlet dem før jeg bestillte derfra..da hadde jeg sett alle negative omtalene. Ps i første forsendelsen som jeg fikk så var det bruksanvisning for noe helt annet enn det som var i eska!!!

Anonymkode: 78533...b95

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144341910-advarsel-ikke-handle-hos-mimmisno/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Høres ut som miiinto. Surr fra mange ulike butikker og ingen angrerettskjema. Jeg endte opp med en kåpe som var altfor stor. Fikk fraktutgifter som gjaldt retur, betalte kåpa og de beholdt kåpa. For å få kåpen tilbake måtte jeg betale ny frakt. Gadd aldri krangle men kåpen kostet meg over kr 2000,- pluss frakt frem og tilbake i hist og pist og de beholdt kåpe. Makan til useriøst handlested. Skal notere meg nettstedet ditt, HI. Takk for informasjon. 

Anonymkode: da4c0...9d4

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Høres ut som miiinto. Surr fra mange ulike butikker og ingen angrerettskjema. Jeg endte opp med en kåpe som var altfor stor. Fikk fraktutgifter som gjaldt retur, betalte kåpa og de beholdt kåpa. For å få kåpen tilbake måtte jeg betale ny frakt. Gadd aldri krangle men kåpen kostet meg over kr 2000,- pluss frakt frem og tilbake i hist og pist og de beholdt kåpe. Makan til useriøst handlested. Skal notere meg nettstedet ditt, HI. Takk for informasjon. 

Anonymkode: da4c0...9d4

Litt spesielt at du ikke «gadd krangle» på å betale 2000 for ingenting.

Anonymkode: 955e1...271

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Høres ut som miiinto. Surr fra mange ulike butikker og ingen angrerettskjema. Jeg endte opp med en kåpe som var altfor stor. Fikk fraktutgifter som gjaldt retur, betalte kåpa og de beholdt kåpa. For å få kåpen tilbake måtte jeg betale ny frakt. Gadd aldri krangle men kåpen kostet meg over kr 2000,- pluss frakt frem og tilbake i hist og pist og de beholdt kåpe. Makan til useriøst handlested. Skal notere meg nettstedet ditt, HI. Takk for informasjon. 

Anonymkode: da4c0...9d4

Da har du jo tydeligvis råd ril å kaste vekk 2000kr da. 

Anonymkode: c8a54...d27

Annonse

Har handlet der flere ganger, og hver eneste gang har de sendt angrerettsskjemaet på samme mail som bekreftelsen. Har du sjekket der, hi? At ikke angrerettsskjemaet ligger der? Det er hvertfall ikke uvanlig.

Ingen problemer med dem her i alle fall.

Anonymkode: cbe52...52a

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har handlet der flere ganger, og hver eneste gang har de sendt angrerettsskjemaet på samme mail som bekreftelsen. Har du sjekket der, hi? At ikke angrerettsskjemaet ligger der? Det er hvertfall ikke uvanlig.

Ingen problemer med dem her i alle fall.

Anonymkode: cbe52...52a

Jada har sjekket mailen,ingen angrerettskjema begge gangene. Bestillte fra jollyroom nettopp og der var det vedlagt angrerettskjema vedlagt på mail

Anonymkode: 78533...b95

På Tuesday, February 13, 2018 den 20.58, Anonym bruker skrev:

Vil bare advare andre mot å handle hos mimmis.no(barnebutikk) meget useriøse! Sender ut varer du ikke har bestilt pga det er det eneste dem har på lager. Sender ikke med angrerett skjema. Når man returnerer varen som man har mottatt og sender mail om at man vil ha det man faktisk har bestillt så må man versogod belage seg på flere mnd venting. Dem bruker gjerne 1 uke på å svare deg på mailen også. Når dem svarer er dem frekk..prøver å få deg til å heller velge noe dritt dem har på lager isteden for det du faktisk har bestillt og betalt! Når man så ringer etter nesten 2 mnd så lover dem at varen er på lager innen da og da..når det ikke skjer skylder dem på leverandør og at dem aldri har sagt at varen skal komme da....når man da er dritt lei av å vente på varen som aldri kommet så kjøper man en annen plass og vipps dagen etter så er varen sendt fra demmes lager. Når varen ankommer for 2 gang så er det heller ikke noe angrerettskjema. Nei hold dere langt unna denne nettbutikken er min anbefaling!måtte ønske jeg hadde googlet dem før jeg bestillte derfra..da hadde jeg sett alle negative omtalene. Ps i første forsendelsen som jeg fikk så var det bruksanvisning for noe helt annet enn det som var i eska!!!

Anonymkode: 78533...b95

Må vel også legge til at jeg fikk tilsendt feil farge på vogna 2 gangen dem klarte å sende den 😂

Anonymkode: 78533...b95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...