Gå til innhold

Noen som har kjøkkenbenk/skrog som er mer enn 60 cm dype?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søker, men er vanskelig å finne... Ønsker at benken som vasken og komfyren skal være på, skal være dypere enn 60 cm. Har kikket litt rundt, uten hell... 

Anonymkode: 1e178...947

Fortsetter under...

Skrevet

Du kam sette sammen flere skap slik som på en øy, eller om selve skapet ikke må være dypere (hvorfor vil du det? Vanskelig å nå tak i det som er innerst)ikke sett det inntil veggen, men ha bredere benkeplate i ønsket mål.

Anonymkode: 11c1f...2a2

Skrevet

Kvikk har ja.

Anonymkode: 51885...067

Skrevet
8 minutter siden, Leeloo76 skrev:

Tror Kvik har det, XXL serien.

Var inne der og snuste, men fikk inntrykk av at xxl var fordi de benyttet sokkelen slik at det ble høyere lagringsplass, men da må jeg sjekke en gang til 😉

Skrevet

De har XL som vel er lavere sokkel, og XXL som ser ut til å være dypere i tillegg, men det er veldig dårlig info når de ikke oppgir mål.

Annonse

Skrevet
2 minutter siden, Leeloo76 skrev:

De har XL som vel er lavere sokkel, og XXL som ser ut til å være dypere i tillegg, men det er veldig dårlig info når de ikke oppgir mål.

Aha! Da har jeg vært litt kjapp 😂

Skrevet

Fant målene, de er 80 høye, 68,8 dype. Som noen nevnte er alternativet å trekke skapene ut fra veggen og ha en dypere benkeplate, om det er den du helst vil ha større.

Skrevet
9 minutter siden, Leeloo76 skrev:

Fant målene, de er 80 høye, 68,8 dype. Som noen nevnte er alternativet å trekke skapene ut fra veggen og ha en dypere benkeplate, om det er den du helst vil ha større.

Vil aller helst ha skap med 80+ dybde. Litt lavt under taket, så vil ikke ha overskap, men trenger lagringsplass... 

Skrevet

Da ville jeg satset på møbelsnekker tror jeg. Og skuffer, for med 80 dype skap blir det langt inn. Du kan jo ev. også ha 60*60 eller 60*40 overskap for å bruke veggen litt. Jeg får selv kjøkken på 5,5 kvm, så skjønner problemet (har til gjengjeld 2,5 takhøyde). Har du plass til høyskap?

Skrevet
6 timer siden, Leeloo76 skrev:

Da ville jeg satset på møbelsnekker tror jeg. Og skuffer, for med 80 dype skap blir det langt inn. Du kan jo ev. også ha 60*60 eller 60*40 overskap for å bruke veggen litt. Jeg får selv kjøkken på 5,5 kvm, så skjønner problemet (har til gjengjeld 2,5 takhøyde). Har du plass til høyskap?

Nja. Er egentlig plass til kun ett høyskap. Får ta meg en tur rundt til HTH, Norema og IKEA m m, for å høre hva de har å tilby. Er bare jeg som skal ha ting nærmest klart, før jeg kommer til butikken.  Takk for all hjelp. 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...