Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #1 Skrevet 12. februar 2018 Dumt spørsmål sikkert, men må man ta med håndklær til å bruke på stranda? Får vel ikke ta med de fra hotellet ut , eller ? Anonymkode: 252f5...7ee
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #2 Skrevet 12. februar 2018 Hotellene har som regel strandhåndklær du kan låne/leie, sjekk med ditt hotell. Ellers er det praktisk å ha med sånn hettehåndkle/poncho til barna. Anonymkode: 4f48b...6d5
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #3 Skrevet 12. februar 2018 Gidder ikke bruke koffertplass på det, kjøper noen der nede. De selger sånne badelaken med disneyfigurer osv til en grei pris der nede. Anonymkode: 36fb2...ab6
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #4 Skrevet 12. februar 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gidder ikke bruke koffertplass på det, kjøper noen der nede. De selger sånne badelaken med disneyfigurer osv til en grei pris der nede. Anonymkode: 36fb2...ab6 Kaster du dem etter bruk eller tar du dem med hjem? Det må da bli voldsom fult i skapene dine om du kjøper nye badeland hver gang dere er ute og reiser? Et badeland holder jo i flere tiår før det er utslitt. Anonymkode: e02f2...d68
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #5 Skrevet 12. februar 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kaster du dem etter bruk eller tar du dem med hjem? Det må da bli voldsom fult i skapene dine om du kjøper nye badeland hver gang dere er ute og reiser? Et badeland holder jo i flere tiår før det er utslitt. Anonymkode: e02f2...d68 Jeg har vært i "syden" to ganger i mitt liv, og begge gangene ble håndklærne med hjem. Ungene bruker de på stranden om sommeren og i svømmingen på skolen. Det er ikke alle som reiser til syden to ganger i året altså Anonymkode: 36fb2...ab6
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #6 Skrevet 12. februar 2018 Vi bruker å ta med egne hjemmefra. Har nok håndduker i skapene, så unødvendig å kjøpe nye hver ferie. Anonymkode: dea6d...0d2
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #7 Skrevet 12. februar 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har vært i "syden" to ganger i mitt liv, og begge gangene ble håndklærne med hjem. Ungene bruker de på stranden om sommeren og i svømmingen på skolen. Det er ikke alle som reiser til syden to ganger i året altså Anonymkode: 36fb2...ab6 Da forstår jeg det. Jeg drar ikke så ofte på badeferie med fly jeg heller, men jeg har passrt 50 og det har blitt mer enn to ganger 😊. 8 ekstra badehånklær ville fylt opp omtrent halve skapplassen jeg har på badet. Anonymkode: e02f2...d68
KellyTaylor Skrevet 12. februar 2018 #8 Skrevet 12. februar 2018 På Sunwing / OBC så får vi håndkler til låns for ferien og kan bytter hver dag om det behøvs. Men tar alltid med noen ekstra lette i bagasjen , så vi har noen til "nakkestøtte", eller en slik poncho til barna. Vi har også fått slike badekåper til alle, siden vi har hatt en Lollo & Bernie package eller leilighet. Deilig å pakke seg inn etter x antall ymse bad.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #9 Skrevet 12. februar 2018 Nei, jeg tar med saronger til bruk på stranden. De tar mye mindre plass enn et stort badehåndkle. Anonymkode: 570cb...6a7
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #10 Skrevet 12. februar 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, jeg tar med saronger til bruk på stranden. De tar mye mindre plass enn et stort badehåndkle. Anonymkode: 570cb...6a7 Det er vel ikke akkurat for samme bruk? Anonymkode: 4f48b...6d5
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #11 Skrevet 12. februar 2018 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da forstår jeg det. Jeg drar ikke så ofte på badeferie med fly jeg heller, men jeg har passrt 50 og det har blitt mer enn to ganger 😊. 8 ekstra badehånklær ville fylt opp omtrent halve skapplassen jeg har på badet. Anonymkode: e02f2...d68 Søsteren min kjøper i syden og legger de igjen. Så mye rart man bruker penger på i syden er ikke en 50-lapp til en håndkle som legges igjen så mye å tenke på... Anonymkode: 36fb2...ab6
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #12 Skrevet 12. februar 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Søsteren min kjøper i syden og legger de igjen. Så mye rart man bruker penger på i syden er ikke en 50-lapp til en håndkle som legges igjen så mye å tenke på... Anonymkode: 36fb2...ab6 Nei, det kan du godt si, men det er ikke en slik bruk og kastmentalitet jeg ønsker å lære opp barna mine til. Anonymkode: e02f2...d68
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #13 Skrevet 12. februar 2018 Tar med noen gamle utvaskede, kaster dem når vi drar hjem. Har også med flytende vaskemiddel så jeg får skylt dem opp noen ganger der nede. Ville ikke kjøpt nye håndklær der nede og brukt uten å vaske dem først, inneholder mye kjemikalier. Alle klær bør vaskes før bruk. Anonymkode: 9048d...eee
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 12. februar 2018 #14 Skrevet 12. februar 2018 Vi har egne håndkler til strand/basseng som vi tar med😊
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #15 Skrevet 12. februar 2018 Husk 1 vaskeklut pr person x antall dager dere skal være borte. Anonymkode: 4de66...1b9
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. februar 2018 #16 Skrevet 12. februar 2018 Ta med noen store gamle som du kan kaste når ferien er over! Greit å ha et strandhånkle til hver i alle fall. Ikke alle hoteller tillater at man tar deres håndklær med på stranden.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #17 Skrevet 12. februar 2018 16 minutter siden, Lektor Doppler med tillegg skrev: Ta med noen store gamle som du kan kaste når ferien er over! Greit å ha et strandhånkle til hver i alle fall. Ikke alle hoteller tillater at man tar deres håndklær med på stranden. Hvorfor ikke ta dem med hjem igjen også? Anonymkode: e02f2...d68
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. februar 2018 #18 Skrevet 12. februar 2018 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor ikke ta dem med hjem igjen også? Anonymkode: e02f2...d68 Fordi da har man kanskje behov for plassen dersom man har handlet noe?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #19 Skrevet 12. februar 2018 2 minutter siden, Lektor Doppler med tillegg skrev: Fordi da har man kanskje behov for plassen dersom man har handlet noe? Jeg har aldri opplevd den problemstillingen. Vi er aldri i nærheten å overvekt og har sjelden behov for så mye nytt at det fyller noe vesentlig i kofferten uansett. Derfor blir nok hele problemstillingen litt søkt for meg. Shopping er ikke noe jeg driver med for morskyld 😁. Anonymkode: e02f2...d68
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. februar 2018 #20 Skrevet 12. februar 2018 De fleste har noen slitte håndklær det ikke er så farlig med? Pleier å ta med 4 av disse (ett hver) og de kaster vi før vi drar hjem. Vil virkelig ikke ha sånne ( i mine øyne ) sånne Harry sydenhåndklær med palmer og navnet på stedet man er😊
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #21 Skrevet 12. februar 2018 12 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: De fleste har noen slitte håndklær det ikke er så farlig med? Pleier å ta med 4 av disse (ett hver) og de kaster vi før vi drar hjem. Vil virkelig ikke ha sånne ( i mine øyne ) sånne Harry sydenhåndklær med palmer og navnet på stedet man er😊 Slutt å dra til slike Harry steder da vet du! Anonymkode: 4f48b...6d5
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. februar 2018 #22 Skrevet 12. februar 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Slutt å dra til slike Harry steder da vet du! Anonymkode: 4f48b...6d5 Hehe! Nå mente jeg ikke at stedene er Harry , men de typiske « sydenhåndklær» sånne med disneyfigurer eller bilde av stedet man er på.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #23 Skrevet 12. februar 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er vel ikke akkurat for samme bruk? Anonymkode: 4f48b...6d5 Nei, men man får ikke bot om man bruker de som et håndkle. Det går helt fint det. Tørker mye fortere også. Anonymkode: 570cb...6a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå