Gå til innhold

Thailand i desember/januar... Hvor, hvordan? Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har veldig lyst til å reise til Thailand i 2 uker i desember/januar. 3 barn 2-10 år. Hvor bør vi bestille? Og hvor anbefaler dere å reise? Kom gjerne med anbefalinger til bosted også. Synes det blir litt dyrt å reise med ving etc, så gjerne litt billigere alternativer😃

Anonymkode: 821db...1cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde ikke tatt med så små barn dit, i alle fall ikke en 2åring... men har hørt det er best fra desember-februar, så dere drar i alle fall en fin tid, men må tenke mye på forskjellig ting, sykdom og vaksiner og slik. 

Anonymkode: 1142e...fc5

Skrevet

Vi har vært i Thailand to ganger. Første gang var vi der i 1 mnd og yngste var da 4 mnd. En helt ypperlig plass å reise med små barn! 

Vi leide privat hus i nærheten av Kamala Beach i Phuket begge gangene vi var der. Reiste med Thai air og Emirates.  

Anonymkode: 3c743...1bd

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

hadde ikke tatt med så små barn dit, i alle fall ikke en 2åring... men har hørt det er best fra desember-februar, så dere drar i alle fall en fin tid, men må tenke mye på forskjellig ting, sykdom og vaksiner og slik. 

Hvorfor ikke med så små barn? 

Jeg vet man må tenke på ting som vaksiner etc, ikke det jeg spurte om 😃😁

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vi har vært i Thailand to ganger. Første gang var vi der i 1 mnd og yngste var da 4 mnd. En helt ypperlig plass å reise med små barn! 

Vi leide privat hus i nærheten av Kamala Beach i Phuket begge gangene vi var der. Reiste med Thai air og Emirates.  

Anonymkode: 3c743...1bd

Takk for svar 😃 Phuket er en av alternativene. Hvor fant dere privat utleie, finnes det en side på nett eller kjenner dere noen? 

Skrevet

Vi lurer på direktefly til phuket med ving (tror jeg det var) i februar neste år. Tipper det blir Khao Lak litt nord for phuket to uker. 

Anonymkode: 7ddfa...7ec

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi lurer på direktefly til phuket med ving (tror jeg det var) i februar neste år. Tipper det blir Khao Lak litt nord for phuket to uker. 

Anonymkode: 7ddfa...7ec

Går det direktefly dit altså?🤔

Skrevet
På 11. februar 2018 den 14.32, Anonym bruker skrev:

Hvorfor ikke med så små barn? 

Jeg vet man må tenke på ting som vaksiner etc, ikke det jeg spurte om 😃😁

må tåle det for det selvom du ikke spurte om det, barnemishandlig

Skrevet

Fly til bangkok også videre til Phuket. Masse fine hus og leiligheter til billig penge på airbnb.com

Billigste alternativ til fly finner du på kanskje. På momondo.no

Anbefaler den drikkevaksinen i tillegg til hepatitt a+b.

Min datter ble som 2 åring skikkelig syk. Holdt det gående i 9 uker. Og vi var veldig nøye med hygiene. Hadde ikke tatt drikkevaksinen.

Anonymkode: 66d30...47e

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eeeh... det var vel å ta litt hardt i?

Skrevet

Haha, ok 😁

Skrevet

Fly til bangkok også videre til Phuket. Masse fine hus og leiligheter til billig penge på airbnb.com

Billigste alternativ til fly finner du på kanskje. På momondo.no

Anbefaler den drikkevaksinen i tillegg til hepatitt a+b.

Min datter ble som 2 åring skikkelig syk. Holdt det gående i 9 uker. Og vi var veldig nøye med hygiene. Hadde ikke tatt drikkevaksinen.

Takk for tips! Huff, stakkar liten. Skal være ekstra nøye på at alle nødvendig vaksiner blir tatt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...