Anonym bruker Skrevet 11. februar 2018 #1 Skrevet 11. februar 2018 Har veldig lyst til å reise til Thailand i 2 uker i desember/januar. 3 barn 2-10 år. Hvor bør vi bestille? Og hvor anbefaler dere å reise? Kom gjerne med anbefalinger til bosted også. Synes det blir litt dyrt å reise med ving etc, så gjerne litt billigere alternativer😃 Anonymkode: 821db...1cd
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2018 #2 Skrevet 11. februar 2018 hadde ikke tatt med så små barn dit, i alle fall ikke en 2åring... men har hørt det er best fra desember-februar, så dere drar i alle fall en fin tid, men må tenke mye på forskjellig ting, sykdom og vaksiner og slik. Anonymkode: 1142e...fc5
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2018 #3 Skrevet 11. februar 2018 Vi har vært i Thailand to ganger. Første gang var vi der i 1 mnd og yngste var da 4 mnd. En helt ypperlig plass å reise med små barn! Vi leide privat hus i nærheten av Kamala Beach i Phuket begge gangene vi var der. Reiste med Thai air og Emirates. Anonymkode: 3c743...1bd
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2018 #4 Skrevet 11. februar 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: hadde ikke tatt med så små barn dit, i alle fall ikke en 2åring... men har hørt det er best fra desember-februar, så dere drar i alle fall en fin tid, men må tenke mye på forskjellig ting, sykdom og vaksiner og slik. Anonymkode: 1142e...fc5 Hvorfor ikke med så små barn? Jeg vet man må tenke på ting som vaksiner etc, ikke det jeg spurte om 😃😁 Anonymkode: 821db...1cd
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2018 #5 Skrevet 11. februar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Vi har vært i Thailand to ganger. Første gang var vi der i 1 mnd og yngste var da 4 mnd. En helt ypperlig plass å reise med små barn! Vi leide privat hus i nærheten av Kamala Beach i Phuket begge gangene vi var der. Reiste med Thai air og Emirates. Anonymkode: 3c743...1bd Takk for svar 😃 Phuket er en av alternativene. Hvor fant dere privat utleie, finnes det en side på nett eller kjenner dere noen? Anonymkode: 821db...1cd
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2018 #6 Skrevet 11. februar 2018 Vi lurer på direktefly til phuket med ving (tror jeg det var) i februar neste år. Tipper det blir Khao Lak litt nord for phuket to uker. Anonymkode: 7ddfa...7ec
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2018 #7 Skrevet 11. februar 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi lurer på direktefly til phuket med ving (tror jeg det var) i februar neste år. Tipper det blir Khao Lak litt nord for phuket to uker. Anonymkode: 7ddfa...7ec Går det direktefly dit altså?🤔 Anonymkode: 821db...1cd
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #8 Skrevet 12. februar 2018 På 11. februar 2018 den 14.32, Anonym bruker skrev: Hvorfor ikke med så små barn? Jeg vet man må tenke på ting som vaksiner etc, ikke det jeg spurte om 😃😁 Anonymkode: 821db...1cd må tåle det for det selvom du ikke spurte om det, barnemishandlig Anonymkode: 1142e...fc5
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #9 Skrevet 12. februar 2018 Fly til bangkok også videre til Phuket. Masse fine hus og leiligheter til billig penge på airbnb.com Billigste alternativ til fly finner du på kanskje. På momondo.no Anbefaler den drikkevaksinen i tillegg til hepatitt a+b. Min datter ble som 2 åring skikkelig syk. Holdt det gående i 9 uker. Og vi var veldig nøye med hygiene. Hadde ikke tatt drikkevaksinen. Anonymkode: 66d30...47e
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #10 Skrevet 12. februar 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: må tåle det for det selvom du ikke spurte om det, barnemishandlig Anonymkode: 1142e...fc5 Eeeh... det var vel å ta litt hardt i? Anonymkode: 66d30...47e
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #11 Skrevet 12. februar 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: må tåle det for det selvom du ikke spurte om det, barnemishandlig Anonymkode: 1142e...fc5 Haha, ok 😁 Anonymkode: 821db...1cd
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #12 Skrevet 12. februar 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Fly til bangkok også videre til Phuket. Masse fine hus og leiligheter til billig penge på airbnb.com Billigste alternativ til fly finner du på kanskje. På momondo.no Anbefaler den drikkevaksinen i tillegg til hepatitt a+b. Min datter ble som 2 åring skikkelig syk. Holdt det gående i 9 uker. Og vi var veldig nøye med hygiene. Hadde ikke tatt drikkevaksinen. Anonymkode: 66d30...47e Takk for tips! Huff, stakkar liten. Skal være ekstra nøye på at alle nødvendig vaksiner blir tatt. Anonymkode: 821db...1cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå