Gå til innhold

Flere som har dårlig erfaring med Kari Traa ullundertøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt nytt...raknet når jeg skulle ta på buksa....ikke trang engang,  helt passe😟

Anonymkode: cfd37...048

Fortsetter under...

Skrevet

Nei, veldig fornøyd med min. Hatt i mange år, like fin 

Anonymkode: e5b6c...d1a

Skrevet
48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Helt nytt...raknet når jeg skulle ta på buksa....ikke trang engang,  helt passe😟

Anonymkode: cfd37...048

Hadde klaget på det.

Opplevde det med en ny overdel, men det var der jeg tok tak da jeg skulle ha den av meg. Altså var litt hardhendt, så klagde ikke, men sydde noen sting. Irriterende. 

Anonymkode: 74ae1...79b

Skrevet

Jeg fikk trøye og stilongs til jul i 2016. Trøya holdt godt, men det ble hull etter hånda da jeg dro på meg stilongsen 1. eller 2. gang jeg brukte den (ikke i søm). Jeg klagde, og spurte om de hadde fått flere i retur. Danen i kassen sa da de hadde fått 3-4 i retur, og alle hadde vært str M, så det hadde nok vært et dårlig parti. 

Jeg ville klagd!

Anonymkode: 092f2...f0d

Skrevet

Jeg har det rosa Rose-settet, og det er hull i både over- og underdelen. Ble hull nesten med en gang, ser litt møllspist ut. Aldri opplevd med noe annet ullundertøy.

Anonymkode: 3228b...51d

Annonse

Skrevet

Mitt ble og raskt hullete. 

Anonymkode: 17bef...9a1

Skrevet

Mitt har ikke raknet, men likte ikke passformen. Ullgenseren føler jeg er litt for kort. Og livet på stillongsen er for lavt. Bruker heller Devold sitt.

Anonymkode: da780...862

Skrevet

Ikke hull, men liker det ikke og bruker det nesten aldri. Overdelen er altfor kort. Men så er jeg ganske høy da. Bruker heller Devold.

Anonymkode: 373c5...de6

Skrevet

Bare klag til dem. Mitt er velbrukt og fikk virkelig strekt seg til maks da jeg gikk gravid. Ingen hull eller svakheter i mitt gamle rose-sett.

Passer perfekt til meg som er rund og kort :)

Anonymkode: 2526b...edf

Skrevet

Jeg synes det er et fint ulltøy, men toppene er for korte etter min mening.

Anonymkode: 33cca...144

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...