Gå til innhold

Vi er null interessert i OL og sport. Dårlig gjort å ikke åpne opp for dette til barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke dårlig gjort. Sport er overhodet ikke samfunnsnyttig eller viktig på andre måter. Det finnes andre nyttige ting å bruke tiden sin på. 

Anonymkode: 3067d...ef4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med "å åpne opp for det"? Hvis ungene har lyst til å se det synes jeg det er dårlig gjort å hindre dem. Selv om det ikke interesserer dere er det en såpass stor begivenhet at de bør få vite og føle hva det er. 

Du trenger jo ikke å lage fest hver dag, men å snakke nedsettende om øl eller nekte ungene i å følge med hvis de er interesserte synes jeg er veldig dårlig gjort.

Anonymkode: 25d1f...a20

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

"Falle utenfor"?!?

1/3 av folk på dette forumet kan ikke skrive navnet sitt engang uten å stave det feil, men det er når man ikke kan navnet på en idrettsutøver at man virkelig "faller utenfor" i Norge...

Anonymkode: ba20a...a02

Her misforstår du med vilje. 

Ergo ser jeg ikke hensikten med å svare mer utfyllende enn jeg allerede har gjort, annet enn at dette kanskje også handler noe om generasjonsforskjeller. Jeg er gammel nok til at vi lærte å skrive i barne- og ungdomsskolen. Jeg skriver stort sett det meste uten å måtte stave - det er noen fordeler man får av å ha skrevet mye og jevnlig gjennom flere år enn de fleste på dette forum har levd. 

I tillegg kan kanskje tilknytning til geografisk område spille inn på intetessen for sport og friluftsliv.

Skrevet

bryr meg heller ikke noe som helst om OL ,uten hockeyen, men både mann og barna på 12,10 og 4 følger med på de meste, minsten er frem og tilbake,men han ser av og til,de 2 elsde ser nesten alt

Anonymkode: 254a9...745

Skrevet

som er på dagtid vel og merke,mannen har sett litt på natta og,da han jobber natt og må være våken hele nattan

Anonymkode: 254a9...745

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...