Anonym bruker Skrevet 11. februar 2018 #26 Skrevet 11. februar 2018 Ikke dårlig gjort. Sport er overhodet ikke samfunnsnyttig eller viktig på andre måter. Det finnes andre nyttige ting å bruke tiden sin på. Anonymkode: 3067d...ef4
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2018 #27 Skrevet 11. februar 2018 Hva mener du med "å åpne opp for det"? Hvis ungene har lyst til å se det synes jeg det er dårlig gjort å hindre dem. Selv om det ikke interesserer dere er det en såpass stor begivenhet at de bør få vite og føle hva det er. Du trenger jo ikke å lage fest hver dag, men å snakke nedsettende om øl eller nekte ungene i å følge med hvis de er interesserte synes jeg er veldig dårlig gjort. Anonymkode: 25d1f...a20
Petra Prøvedukke Skrevet 11. februar 2018 #28 Skrevet 11. februar 2018 11 timer siden, Anonym bruker skrev: "Falle utenfor"?!? 1/3 av folk på dette forumet kan ikke skrive navnet sitt engang uten å stave det feil, men det er når man ikke kan navnet på en idrettsutøver at man virkelig "faller utenfor" i Norge... Anonymkode: ba20a...a02 Her misforstår du med vilje. Ergo ser jeg ikke hensikten med å svare mer utfyllende enn jeg allerede har gjort, annet enn at dette kanskje også handler noe om generasjonsforskjeller. Jeg er gammel nok til at vi lærte å skrive i barne- og ungdomsskolen. Jeg skriver stort sett det meste uten å måtte stave - det er noen fordeler man får av å ha skrevet mye og jevnlig gjennom flere år enn de fleste på dette forum har levd. I tillegg kan kanskje tilknytning til geografisk område spille inn på intetessen for sport og friluftsliv.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2018 #29 Skrevet 11. februar 2018 bryr meg heller ikke noe som helst om OL ,uten hockeyen, men både mann og barna på 12,10 og 4 følger med på de meste, minsten er frem og tilbake,men han ser av og til,de 2 elsde ser nesten alt Anonymkode: 254a9...745
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2018 #30 Skrevet 11. februar 2018 som er på dagtid vel og merke,mannen har sett litt på natta og,da han jobber natt og må være våken hele nattan Anonymkode: 254a9...745
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå