Gå til innhold

Inviter.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 4 dager siden sendte jeg ut invitasjon på Inviter.no med adresser fra den offisielle klasselista. I dag er fortsatt halvparten registrert som "ikke lest". 

Er det vanlig at mail herfra ender i søppelmailen? Sjekker folk mailen sin så sjelden eller gidder de ikke åpne invitasjoner?

Anonymkode: 7db06...bd2

Skrevet

Aldri hørt om inviter.no, hva står som avsender på mailen man får da?

Jeg åpner ikke mail jeg ikke aner hvor kommer fra, er så mye rart der ute og gidder ikke risikere virus på maskina

Anonymkode: 4f663...37d

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Aldri hørt om inviter.no, hva står som avsender på mailen man får da?

Jeg åpner ikke mail jeg ikke aner hvor kommer fra, er så mye rart der ute og gidder ikke risikere virus på maskina

Anonymkode: 4f663...37d

Avsender er "[email protected]" og så kommer det opp som emne: "Invitasjon. Du har blitt invitert av..."

Her er det den vanligste måten å sende ut invitasjoner til bursdager ol for barna.

Skrevet

Dokke burde fått dokke Facebook-gruppe for alle foreldrene i klassen. Veldig enkel måte å kommunisere på. Vi har i tillegg gruppe-chat for alle gutte-mødrene. 

Anonymkode: c4841...548

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dokke burde fått dokke Facebook-gruppe for alle foreldrene i klassen. Veldig enkel måte å kommunisere på. Vi har i tillegg gruppe-chat for alle gutte-mødrene. 

Anonymkode: c4841...548

Vi har det og jeg har lagt det inn der også, men ikke  så mange som sjekker der.

Skrevet

Det er stor mulighet for at den ikke hadde blitt lest her!

Anonymkode: 59055...7ef

Skrevet

Noe slikt hadde blitt slettet her. 

Anonymkode: 61fb6...bf0

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Noe slikt hadde blitt slettet her. 

Anonymkode: 61fb6...bf0

Hvordan sender folk ut invitasjoner hos dere da? På skolen her er dette den vanlige måten å gjøre det på.

Sender dere direkte mail? Da blir det mye mindre oversiktlig hvem som kommer.

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan sender folk ut invitasjoner hos dere da? På skolen her er dette den vanlige måten å gjøre det på.

Sender dere direkte mail? Da blir det mye mindre oversiktlig hvem som kommer.

Vi lever i steinalderen og bruker papir. Barna får lage invitasjoner selv på pc og sette inn bilder og lage border og rammer, og så bretter vi dem dobbelt og skriver navnet til den som skal ha den utenpå.

Jeg åpner ikke mail fra avsendere jeg vurderer som tvilsomme, og ettersom jeg er nokså forsiktig av meg ville ikke mailen du beskriver blitt lest. Hadde du enda sendt fra din private mailadresse, gjerne en adresse med navnet ditt i, så hadde sjansen vært større.

Her sjekker også alle foreldrene Facebookgruppa, og det er alltid noen som sender melding til de som ikke er på Facebook.

Skrevet

Vurderer om vi bare skal la dem som ikke leser mail være. Vi blir mange nok uansett. Alle ungene vet om det. De er 12 så de kan jo spørre hjemme også hvis de har lyst til å komme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...