Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #26 Skrevet 9. februar 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Mannen min er stag/cuck Hva er det? Anonymkode: 67168...489
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #27 Skrevet 9. februar 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva er det? Anonymkode: 67168...489 I hovedsak er det en fetisj hvor man blir opphisset av å se/vite at konen din har sex med andre menn. Vanligvis ønsker man å se konen ha sex med menn som er bedre utstyrt enn seg selv. Stag er hvor man er behandlet som en «likeverdig» part i sexen, mens en cuck tenner også på å bli ydmyket i en eller annen grad/form. For eksempel gjennom at konen forteller mannen hvor mye bedre den andre mannen føles fordi hans utstyr er bedre/større, eller at hun nekter mannen sex i dagene før hun treffer en annen. Anonymkode: 08384...88d
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #28 Skrevet 9. februar 2018 "alle" gjør det nok ikke, men vi har oral- og analsex (sistnevnte kanskje 1 g pr mnd hvis ikke mindre) - men jeg har alltid med leketøy i form av en vibrator for å komme. Ikke noe flere leketøy utover det. Anonymkode: 25486...354
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #29 Skrevet 9. februar 2018 Oral ja, anal nei :-D Anonymkode: 663b0...6b3
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #30 Skrevet 13. april 2018 Jeg har både oral og analsex.Eller begge samtidig.Det er deilig og gøy.Jeg liker å kose meg med sexleketøy også.Kjøpte flere til anal penetrering herifra https://www.crazylove.no/analsex/butt-plug Veldig fornøyd..særlig med store plugg i rumpe og oral i tillegg..😏😏 Anonymkode: 59022...157
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #31 Skrevet 13. april 2018 På 9/2/2018 den 7.58, Anonym bruker skrev: Skulle egt ønske å vite hvor vanlig det er. Jeg tror liksom ikke at vi er så uvanlig. Men vi har all den typen sex, oral anal og med leketøy. Mannen min er stag/cuck og jeg har sex med andre mens han ser på eller får bilder. I tillegg er jeg sub for en dominant, som er fast. Han møter jeg vanligvis flere ganger i mnd. Med han har vi bdsm-sex. Dominans/underkastelse, spanking, tvungne orgasmer, fisting, binding. Slike ting. Anonymkode: 08384...88d Tvungne orgasmer? Nå ble jeg nysgjerrig, hva betyr det? Anonymkode: a2dbd...ff8
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #32 Skrevet 13. april 2018 På 8.2.2018 den 18.05, Anonym bruker skrev: Når jeg leser rundt omkring så får jeg inntrykk av at det er helt vanlig at par har oral-sex med svelging, anal-sex, driver med sex-leketøy og slikt. Er det tilfelle, og er man "kjedelig å senga" om man bare holder seg til såkalt "vanlig sex"? Er det å forvente at man skal ha alle typer av "avansert sex" nå om dagen? Går jo ikke en dag uten at man kan lese artikler om oral-sex, anal-sex osv og det presenteres som om det er like vanlig som å vaske klær. Blir helt svett av det. Anonymkode: 5f0ab...7d8 Alt det du skriver er helt vanlig sex. 😊 Anonymkode: 996bf...a7d
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #33 Skrevet 13. april 2018 Jeg syns det er viktig å prøve! Jeg og kjæresten har både oral sex og inntil nylig (for første gang, analsex) jeg svelger av og til. Har også masse leketøy, for det meste det jeg tok inn i forholdet som jeg hadde. Dildoer, vibratorer, buttplug, blindfolds osv. Er nok over snittet interessert i sex begge to, og jeg har vel alltid fått hørt at jeg er "spennende" i senga, rett å slett fordi jeg syns det er gøy å prøve. Er det noe man ikke liker så trenger man jo ikke gjøre det igjen. Anonymkode: 1246b...395
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #34 Skrevet 13. april 2018 Liker også å prøve ut , men analsex kan jeg klare meg uten... synest det bare er vondt og hemoroidene ble ikke akkurat bedre av å få en diger pikk opp i seg. Anonymkode: c1c1e...9ef
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #35 Skrevet 13. april 2018 Vi har oralsex sjelden, analsex ca en gang hver 2.uke....jeg har vibrator og butplug. Dette bruker vi når vi har analsex. Kjenner mange som har prøvd analsex, men aner jo ikke om de driver med det ofte.... Anonymkode: 3364d...d9f
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #36 Skrevet 13. april 2018 Vi har oral-sex hver gang på hverandre. Aldri prøvd analsex og kommer aldri til å prøve det, ingen av oss er interessert i det. Synes det er for ekkelt og uhygienisk med tarmbakterier. Anonymkode: 57d49...271
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #37 Skrevet 13. april 2018 På 9.2.2018 den 7.58, Anonym bruker skrev: Skulle egt ønske å vite hvor vanlig det er. Jeg tror liksom ikke at vi er så uvanlig. Men vi har all den typen sex, oral anal og med leketøy. Mannen min er stag/cuck og jeg har sex med andre mens han ser på eller får bilder. I tillegg er jeg sub for en dominant, som er fast. Han møter jeg vanligvis flere ganger i mnd. Med han har vi bdsm-sex. Dominans/underkastelse, spanking, tvungne orgasmer, fisting, binding. Slike ting. Anonymkode: 08384...88d Hvordan har du tid til alt dette? Jeg rekker knapt en kjapp runde med ordinær sex. Anonymkode: 668d8...d06
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #38 Skrevet 13. april 2018 På 8.2.2018 den 21.59, Anonym bruker skrev: Oi her var det noen sarte sjeler ja.. Selv har jeg jobbet inne en bransje der jeg ser hva som er normalt og ikke normalt blant norske folk i et par år nå.. Og oral og anal er gammelt nytt. Det nye er bleier og bæsj...ikke min stil men.. Bondage er også veldig i vinden etter Fifty Shades bøkene. Dominant og sub er veldig vanlig, og gjerne da hos de menneskene man IKKE skulle tro det var noe interesse for slikt.. Selv liker jeg oral - gi og få. Jeg er en jævel på å suge og svelger også. Mannen er flink med tunge og fingre, så får oftere orgasme av dette enn selve snoppen. Jeg liker også anal - og er oftest jeg som ber om det, og han elsker deg Har ikke leketøy, men har store planer om å skaffe meg et par Anonymkode: 7f530...496 Hva slags bransje er du i der du ser hva som er normalt hos norske par?? Anonymkode: ce0d7...7b0
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #39 Skrevet 13. april 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva slags bransje er du i der du ser hva som er normalt hos norske par?? Anonymkode: ce0d7...7b0 Kan ikke svare deg... men ser jo for meg noe som et kondomeri eller en plass som selger slikt? Anonymkode: 1246b...395
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #40 Skrevet 13. april 2018 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi har oralsex sjelden, analsex ca en gang hver 2.uke....jeg har vibrator og butplug. Dette bruker vi når vi har analsex. Kjenner mange som har prøvd analsex, men aner jo ikke om de driver med det ofte.... Anonymkode: 3364d...d9f Lister meg inn med et litt dumt spørsmål.... hva bruker dere egentlig sånn butplug til? Ved analsex? Er ikke greia at penis skal opp i analen da? Blir vel litt trangt med en sånn «plug» i tillegg? Er bare nysgjerrig... vi har hatt analsex to ganger, ikke verst men sånn veldig mersmak ga det tydeligvis ikke. Oralsex har vi derimot ofte. Av en eller annen grunn elsker mannen å gjøre det på meg.... Anonymkode: a0193...e45
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #41 Skrevet 13. april 2018 Vi har forsøkt analsex, det fristet ikke til gjentakelse for noen av oss. Vondt og kleint. Oralsex har vi ofte som del av sexen. Mannen fingrer meg ofte til g-punkt orgasmer/squirt også. Ellers har vi «vanlig» samleie i diverse stillinger. Ingen behov for leketøy for å komme, jeg får alltid flere orgasmer, og mannen kommer ikke før jeg er fornøyd. Anonymkode: 8781e...461
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #42 Skrevet 13. april 2018 56 minutter siden, Anonym bruker skrev: Lister meg inn med et litt dumt spørsmål.... hva bruker dere egentlig sånn butplug til? Ved analsex? Er ikke greia at penis skal opp i analen da? Blir vel litt trangt med en sånn «plug» i tillegg? Er bare nysgjerrig... vi har hatt analsex to ganger, ikke verst men sånn veldig mersmak ga det tydeligvis ikke. Oralsex har vi derimot ofte. Av en eller annen grunn elsker mannen å gjøre det på meg.... Anonymkode: a0193...e45 Man trenger ikke nødvendigvis ha en pikk i analen, men en butplug i analen, samtidig som man har en pikk i oralen og en dildo i dåsa. Da har man dekket de fleste hull Anonymkode: c1c1e...9ef
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #43 Skrevet 14. april 2018 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvordan har du tid til alt dette? Jeg rekker knapt en kjapp runde med ordinær sex. Anonymkode: 668d8...d06 Nei, det er egentlig mye prioritering. Men jeg har heller kun to barn, en stor og en på 7. Så når jeg treffer elskere, så passer mannen min på barna. Men den eldste passer seg selv. Og det skjer jo bare et par ganger i mnd. Av og til flekser jeg på jobbetid og har sex på dagtid. Jobber et sted hvor man passer egen tid (forskning). Anonymkode: 08384...88d
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #44 Skrevet 14. april 2018 Omg nå føler jeg meg boring! Trodde jeg var løssluppen og frigjort men ingen partnerbytte, bæsj eller utstyrsrom på meg 😅 Liker ikke så godt «kjedelig» sex, og vil gjerne ha det litt brutalt og vilt. Som i litt kveling, at han tar makten, gjerne anslsex, gjerne tiss (jepp, at han tisser på meg tenner jeg på). Anonymkode: 48a9a...fb2
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #46 Skrevet 14. april 2018 Analsex byr meg imot. Liker heller ikke så god oralsex. Hos oss er det vaginalt samleie som gjeld, og det nyter vi begge to bært. Anonymkode: 07964...02f
Anonym bruker Skrevet 15. april 2018 #47 Skrevet 15. april 2018 På 13.4.2018 den 23.14, Anonym bruker skrev: Lister meg inn med et litt dumt spørsmål.... hva bruker dere egentlig sånn butplug til? Ved analsex? Er ikke greia at penis skal opp i analen da? Blir vel litt trangt med en sånn «plug» i tillegg? Er bare nysgjerrig... vi har hatt analsex to ganger, ikke verst men sånn veldig mersmak ga det tydeligvis ikke. Oralsex har vi derimot ofte. Av en eller annen grunn elsker mannen å gjøre det på meg.... Anonymkode: a0193...e45 Bruker bare butplug til oppvarming. Ikke samtidig liksom 😊 noen ganger bruker vi bare den og han runker og ser på, han tenner på det... Anonymkode: 3364d...d9f
Anonym bruker Skrevet 15. april 2018 #48 Skrevet 15. april 2018 Vi har oralsex, analsex, han rimmer meg, han klasker meg litt på rumpen (dette føltes kleint å skrive..!), jeg tar på meg sexy undertøy, jeg liker sex i bilen feks, han får gjøre hva han vil osv. Jeg har ikke lyst til å rimme ham, og jeg svelger ikke sæd. Ingen av oss har en greie med bæsj/tiss. Det viktige her er jo at man trives med sitt eget sexliv, ikke hva alle andre gjør. Anonymkode: 9e101...940
Anonym bruker Skrevet 15. april 2018 #49 Skrevet 15. april 2018 Elsker sex... Men mannen gjør ikke noe for å tenne meg lenger og sexen har blitt kjedelig. Så nå gidder jeg sjelden 😐 Anonymkode: 7620b...92b
Anonym bruker Skrevet 15. april 2018 #50 Skrevet 15. april 2018 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Sex er æsj! Anonymkode: e8769...362 Hvis du synes sex generelt er æsj, tenker jeg at du trolig har hatt noen veldig kjipe erfaringer. Anonymkode: 9e101...940
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå