Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #1 Skrevet 8. februar 2018 Når jeg leser rundt omkring så får jeg inntrykk av at det er helt vanlig at par har oral-sex med svelging, anal-sex, driver med sex-leketøy og slikt. Er det tilfelle, og er man "kjedelig å senga" om man bare holder seg til såkalt "vanlig sex"? Er det å forvente at man skal ha alle typer av "avansert sex" nå om dagen? Går jo ikke en dag uten at man kan lese artikler om oral-sex, anal-sex osv og det presenteres som om det er like vanlig som å vaske klær. Blir helt svett av det. Anonymkode: 5f0ab...7d8
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #2 Skrevet 8. februar 2018 Oral-sex er nok ganske vanlig, men anal er for spesielt interesserte. Selv prøver jeg gjerne det meste, men det er fordi jeg er nysgjerrig og liker variasjon. Så innfører gjerne litt lett SM, men ikke av den rare typen på Insider. Men spanking, binding og underkastelse under akten er bare kult. Anonymkode: 1de82...ecb
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #3 Skrevet 8. februar 2018 Oral er vel helt normalt. Anal og avanserte leker er nok ikke så utbredt. Anonymkode: e5113...65f
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #4 Skrevet 8. februar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Oral er vel helt normalt. Anal og avanserte leker er nok ikke så utbredt. Anonymkode: e5113...65f Eller så er det mer utbredt enn mange tror😉 Anonymkode: 6f340...c51
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #5 Skrevet 8. februar 2018 Hva andre gjør bryr meg minimalt Oral-sex er godt, både få og gi om mannen er den rette. Analsex er helt uaktuelt for min del. Sexleketøy, SM o.l. har jeg greid meg foruten. Aldri fått klager, tvert imot. Jeg er med på mye, men trenger ikke alle mulige hjelpemidler for å ha et spennende og godt sexliv. Fullstendig tilstedeværelse og gjensidighet er det viktigste når man har sex, etter min mening. Da blir begge opptatt av at den andre skal ha det godt. Og så må man ikke ta det så alvorlig, slappe av, ha det gøy, le sammen, bare kose seg. Anonymkode: 50899...dda
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #6 Skrevet 8. februar 2018 Vet ikke om det er vanlig eller uvanlig, men jeg liker det i alle fall Anonymkode: b9602...bda
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #7 Skrevet 8. februar 2018 Har både anal og oral sex😋 liker begge deler godt. Har også litt leketøy men bruker dem ikke så ofte😅 Anonymkode: f7a37...769
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #8 Skrevet 8. februar 2018 Oral er vel helt vanlig? Tror det er mer vanlig å ha enn å ikke ha det... Anonymkode: d7330...413
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #9 Skrevet 8. februar 2018 Vi har ikke analsex. Men vi liker begge både å gi og få oralsex. Jeg leser tydeligvis ikke så mye «rundt om kring» om sex, ogbruker ikke energi på å vurdere vårt sexliv opp mot alle andres. Anonymkode: 8781e...461
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #10 Skrevet 8. februar 2018 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Når jeg leser rundt omkring så får jeg inntrykk av at det er helt vanlig at par har oral-sex med svelging, anal-sex, driver med sex-leketøy og slikt. Er det tilfelle, og er man "kjedelig å senga" om man bare holder seg til såkalt "vanlig sex"? Er det å forvente at man skal ha alle typer av "avansert sex" nå om dagen? Går jo ikke en dag uten at man kan lese artikler om oral-sex, anal-sex osv og det presenteres som om det er like vanlig som å vaske klær. Blir helt svett av det. Anonymkode: 5f0ab...7d8 Bare oral sex. Men svelger aldri. Mannen ønsker anal sex, det er uaktuelt for meg Anonymkode: d2d93...21c
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #11 Skrevet 8. februar 2018 Jeg skulle ønske jeg klarte å gi oral, men jeg bare klarer det ikke. Får jeg noe stort i munnen så bare brekker jeg meg tror gubben synes det er skikkelig kjipt at jeg ikke takler det. Kan skje en sjelden gang hvis jeg er full 🙈 Anonymkode: 292f9...98c
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #12 Skrevet 8. februar 2018 Vi har oral sex relativt ofte for mannen liker det veldig godt, både gi og få. Vi har analsex en sjelden gang, men vi har liksom ikke fått helt dreisen på det. Den meste sexen er uten leketøy, men når stemningen er riktig kan vi bruke leketøy. Jeg vet ikke om jeg kan kalle meg Sm tilhenger, men jeg trenger litt hardhendt behandling. At han drar meg i håret, litt spanking og hard holding. Men det har ikke så mye med dominant/underdanig å gjøre. Vi har vært sammen i mange år og har hatt behov for utforske litt etterhvert som det har blitt rutine. Jeg tror at man bare må finne det som passer for en selv, men tror ingen har vondt av å ha et åpent sinn. Liker du det ikke, så trenger du jo ikke å gjøre det mer. Anonymkode: e21ee...9d5
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #13 Skrevet 8. februar 2018 Oral sex har vi. Dvs mannen gir meg det. Han spør ikke eller hinter om det til seg selv. Liker lett SM Anonymkode: ca964...473
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #14 Skrevet 8. februar 2018 Oi her var det noen sarte sjeler ja.. Selv har jeg jobbet inne en bransje der jeg ser hva som er normalt og ikke normalt blant norske folk i et par år nå.. Og oral og anal er gammelt nytt. Det nye er bleier og bæsj...ikke min stil men.. Bondage er også veldig i vinden etter Fifty Shades bøkene. Dominant og sub er veldig vanlig, og gjerne da hos de menneskene man IKKE skulle tro det var noe interesse for slikt.. Selv liker jeg oral - gi og få. Jeg er en jævel på å suge og svelger også. Mannen er flink med tunge og fingre, så får oftere orgasme av dette enn selve snoppen. Jeg liker også anal - og er oftest jeg som ber om det, og han elsker deg Har ikke leketøy, men har store planer om å skaffe meg et par Anonymkode: 7f530...496
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #15 Skrevet 8. februar 2018 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Oi her var det noen sarte sjeler ja.. Selv har jeg jobbet inne en bransje der jeg ser hva som er normalt og ikke normalt blant norske folk i et par år nå.. Og oral og anal er gammelt nytt. Det nye er bleier og bæsj...ikke min stil men.. Bondage er også veldig i vinden etter Fifty Shades bøkene. Dominant og sub er veldig vanlig, og gjerne da hos de menneskene man IKKE skulle tro det var noe interesse for slikt.. Selv liker jeg oral - gi og få. Jeg er en jævel på å suge og svelger også. Mannen er flink med tunge og fingre, så får oftere orgasme av dette enn selve snoppen. Jeg liker også anal - og er oftest jeg som ber om det, og han elsker deg Har ikke leketøy, men har store planer om å skaffe meg et par Anonymkode: 7f530...496 Man trenger virkelig ikke være en "sart sjel" selv om man ikke har slike preferanser. Ikke trenger man være kjedelig i senga heller. Anonymkode: 50899...dda
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #16 Skrevet 8. februar 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg skulle ønske jeg klarte å gi oral, men jeg bare klarer det ikke. Får jeg noe stort i munnen så bare brekker jeg meg tror gubben synes det er skikkelig kjipt at jeg ikke takler det. Kan skje en sjelden gang hvis jeg er full 🙈 Anonymkode: 292f9...98c Kanskje du kan få til et slags "kompromiss" som mannen din kan være fornøyd med og som du også synes er greit å gjøre. Du kan f.eks. massere ham i området, bruke hender og fingre på penis og pung, og så kan du mens du runker ham bruke tunge og lepper på penis? Da slipper du å ta den i munnen, men du gir mannen en stimulering som han kanskje vil ha glede av. Men viktigst av alt er at du ikke gjør ting du ikke liker. Det er dessuten så mye annet dere kan gjøre at det er ingen krise om det er enkelte ting du ikke gjør. Anonymkode: 50899...dda
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #18 Skrevet 8. februar 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Når jeg leser rundt omkring så får jeg inntrykk av at det er helt vanlig at par har oral-sex med svelging, anal-sex, driver med sex-leketøy og slikt. Er det tilfelle, og er man "kjedelig å senga" om man bare holder seg til såkalt "vanlig sex"? Er det å forvente at man skal ha alle typer av "avansert sex" nå om dagen? Går jo ikke en dag uten at man kan lese artikler om oral-sex, anal-sex osv og det presenteres som om det er like vanlig som å vaske klær. Blir helt svett av det. Anonymkode: 5f0ab...7d8 Vet ikke hva "alle" gjør, men mitt sexliv inkluderer alle de nevnte tingene. Ikke hver gang, men innimellom. Jeg deltar i det jeg nyter, liker og har lyst til fra gang til gang, og ser ikke på det som "avansert" å suge mannen, altså. Folk er så forskjellige. Ingen krever at du skal være som meg. Anonymkode: 07d3c...fc4
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #19 Skrevet 9. februar 2018 Nei, ingen av delene. Ikke aktuelt. Anonymkode: 20cbd...58b
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #20 Skrevet 9. februar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Nei, ingen av delene. Ikke aktuelt. Anonymkode: 20cbd...58b Ikke her heller, glad jeg slipper Anonymkode: 0260b...85b
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #21 Skrevet 9. februar 2018 Skulle egt ønske å vite hvor vanlig det er. Jeg tror liksom ikke at vi er så uvanlig. Men vi har all den typen sex, oral anal og med leketøy. Mannen min er stag/cuck og jeg har sex med andre mens han ser på eller får bilder. I tillegg er jeg sub for en dominant, som er fast. Han møter jeg vanligvis flere ganger i mnd. Med han har vi bdsm-sex. Dominans/underkastelse, spanking, tvungne orgasmer, fisting, binding. Slike ting. Anonymkode: 08384...88d
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #22 Skrevet 9. februar 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skulle egt ønske å vite hvor vanlig det er. Jeg tror liksom ikke at vi er så uvanlig. Men vi har all den typen sex, oral anal og med leketøy. Mannen min er stag/cuck og jeg har sex med andre mens han ser på eller får bilder. I tillegg er jeg sub for en dominant, som er fast. Han møter jeg vanligvis flere ganger i mnd. Med han har vi bdsm-sex. Dominans/underkastelse, spanking, tvungne orgasmer, fisting, binding. Slike ting. Anonymkode: 08384...88d Det hadde aldri fungert hos oss. Hverken for meg eller min mann. Men om dette er for dere, så betyr det vel ikke noe hva andre gjør? Lev ditt liv på dine premisser. Så lenge begge er med på det, og det ikke er noe ulovlig, så kos dere. Anonymkode: f944a...121
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #23 Skrevet 9. februar 2018 Eksmannen min tvang meg til anal, det var vondt og ydmykende. Og han ble utrolig vanskelig og sur om han ikke fikk sex hver dag. Er derfor utrolig takknemlig for at min nåværende samboer ikke har verken hintet til eller prøvd på det. Han behandler meg med respekt og viser at han er glad i meg. Kysser masse, eksen kysset ikke verken før eller under sex.. men han var i tillegg en elendig kysser (og er det garantert ennå). Anonymkode: 00f67...2b4
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #24 Skrevet 9. februar 2018 Her i hus er oral på han vanlig for oss, (på meg innimellom) men jeg klarte ikke det i starten da litt av hvert har skjedd. Vi har stoff"håndjern" som brukes en sjelden gang og øyebind. Kjøpte en pakke disse stoffgreiene, øyebind, munnball og pisk, men ballen og pisken ligger et eller annet sted og kommer aldri til å bli brukt. Fjærstang har vi og diverse babydoll kjoler o.l. utover dette er det ikke noe annen S&M her. Skal aldri utelukke anal helt. Får se hva tiden bringer, men nå er detutelukka og han har ikke nevnt det heller etter at vi snakka om det at det kanskje kommer med tiden. Vi varierer om vi er mildt hardhendte eller har kosesex da behovet varierer. Han er mer inn i kostymer enn meg, men respekterer at jeg ikke alltid er i humør til det. Tenker at det er veldig opp til hver enkelt, og man kan endre mening ettersom man er sammen lenge eller blir eldre Anonymkode: 45c2e...0bf
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #25 Skrevet 9. februar 2018 Oralsex har jeg hver gang jeg har sex men Anal hater jeg så det skjer aldri, vondt som faen og Anonymkode: 4f099...a1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå