Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #2 Skrevet 7. februar 2018 Jeg har ingen oppskrift, bruker det jeg har. Bruker som regel kyllingfilet i biter, noen ganger strimlet svinekjøtt. Andre ting jeg gjerne har i er løk, hvitløk (på glass hvis jeg har), paprika, nudler evt eggnudler, bønnespirer på boks, brokkoli, sukkererter, vårløk og enten sweet chili saus eller oyster og spring onion saus - begge fra Blue Dragon Anonymkode: 9a61a...4f0
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #3 Skrevet 8. februar 2018 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har ingen oppskrift, bruker det jeg har. Bruker som regel kyllingfilet i biter, noen ganger strimlet svinekjøtt. Andre ting jeg gjerne har i er løk, hvitløk (på glass hvis jeg har), paprika, nudler evt eggnudler, bønnespirer på boks, brokkoli, sukkererter, vårløk og enten sweet chili saus eller oyster og spring onion saus - begge fra Blue Dragon Anonymkode: 9a61a...4f0 Takk for svar 😄 Anonymkode: bd062...c03
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #5 Skrevet 8. februar 2018 Her i huset elsker ungene vannkastanjer, så det spiller ingen rolle hvordan jeg lager woken, de spiser så lenge det er vannkastansjer i  Anonymkode: d54d8...b42
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #6 Skrevet 8. februar 2018 Elsker wok. Så lenge det er vannkastanjer og babymais i så spiser de alt. Nudler er mer populært enn ris til. Anonymkode: 5c17e...1a0
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #7 Skrevet 8. februar 2018 Nudler er bedre enn ris, særlig type eggnudler. Og den chop suey sausen fra Rema1000 til en tier er en sikker vinner- ikke for sterk, men god og smakfull. Bruker som regel strimlet svinekjøtt, og litt diverse grønnsaker alt ettersom. Vannkastanjer, paprika og gulrot er barnas favoritter, mens jeg er veldig glad i store båter med rødløk😋 Ristede cashewnøtter som topping, og gjerne litt sopp, mmmm! Anonymkode: 12555...cce
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #8 Skrevet 8. februar 2018 Det står en veldig god oppskrift i den blårutete kokeboka til Ingrid espelid hovig. Fritt etter hukommelsen: wok kyllingfilet. Krydre med kanel, malt ingefær, salt og pepper. Tilsett squash, vårløk/purre. når alt er ferdig blander du i appelsin (båter) og avocado. veldig godt med ris med litt soyasaus på. Anonymkode: eb52b...1fb
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #9 Skrevet 8. februar 2018 Ja det gjør han ,snart 5. han er med og lager : en paprika 2 maisbokser halv kinakål 1 gulerot 4-5 sukkererter brokolii svinekjøtt eller kylling blomkål ris , soyasaus og sweet chilli saus Anonymkode: ce40a...082
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #10 Skrevet 8. februar 2018 En av to liker wok. Freser kjøttet jeg har i olje og karri. Tilsetter gjerne brokkoli, gulrot, paprika, bambusskudd og minimais. Heller litt soyasaus over. Mot slutten Tilsetter jeg nudler og sesamfrø. Og evn litt mer soyasaus om det trengs. Vet ikke om det er spesielt korrekt, men det er sjelden rester og ungene får i seg mer grønnsaker enn de ellers spiser.... Anonymkode: aad75...ae0
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #11 Skrevet 8. februar 2018 Jeg bruker stort sett kylling, babymais, vannkastanjer, squash, vårløk og gulrot. Steker med litt rød currypaste og har i en boks kokosmelk. Tar av og til litt buljong i. Og enten ris eller nudler. Anonymkode: 3ac32...705
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #12 Skrevet 8. februar 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg bruker stort sett kylling, babymais, vannkastanjer, squash, vårløk og gulrot. Steker med litt rød currypaste og har i en boks kokosmelk. Tar av og til litt buljong i. Og enten ris eller nudler. Anonymkode: 3ac32...705 Har du nudlene i woken eller ved siden av? Anonymkode: bd062...c03
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #13 Skrevet 8. februar 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du nudlene i woken eller ved siden av? Anonymkode: bd062...c03  Blander dem i når resten er ferdig. Risen serverer jeg ved siden av, selvfølgelig☺ Anonymkode: 3ac32...705
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå