Gå til innhold

Hvor tidlig kan man kjenne at puppene er ømme?

Anbefalte innlegg

Vi har prøvd å få barn i over ett år nå, og jeg venter på å få legetime. Vi er begge i midten av 20-årene, så trodde det skulle gå ganske kjapt, men den gang ei... 

Syklusene mine kan variere med noen dager, og denne syklusen hadde jeg ikke eggløsningstester, så litt usikker på når jeg hadde EL. Det kan ha vært alt fra en uke siden til i dag. Men i dag når jeg dusjet fikk jeg skikkelig vondt i niplene, aldri opplevd noe sånn i hele mitt liv. Kan dette være et tidlig symptom på graviditet? Tør ikke håpe for mye.

Fortsetter under...

3 minutter siden, Solstråle92 skrev:

Vi har prøvd å få barn i over ett år nå, og jeg venter på å få legetime. Vi er begge i midten av 20-årene, så trodde det skulle gå ganske kjapt, men den gang ei... 

Syklusene mine kan variere med noen dager, og denne syklusen hadde jeg ikke eggløsningstester, så litt usikker på når jeg hadde EL. Det kan ha vært alt fra en uke siden til i dag. Men i dag når jeg dusjet fikk jeg skikkelig vondt i niplene, aldri opplevd noe sånn i hele mitt liv. Kan dette være et tidlig symptom på graviditet? Tør ikke håpe for mye.

Øm i brystvortene kan jo være et tegn på mens, og jeg ønsker jo ikke å få opp forventningene dine for mye. Men det første symptomet jeg fikk ca en uke etter el var ømme brystvorter. Lykke til ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...