Gå til innhold

Hvor lang tid tar utvask av leilighet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde regnet med at det tok litt tid ja, alle rom skal jo vaskes skikkelig, gulv, vegger, lister osv. Du må pusse vinduer, og beregne god til på kjøkken og bad. Alt skal være skinnende rent, i skap, inni ovnen, inni dusjen, sluk, bak do osv. Det tar tid altså.

Anonymkode: d9139...3a8

Hmm.. Hadde en leilighet på ca 60 kvadrat en gang. Jeg og min mor brukte nok 8 timer på å vaske den, og da var begge i sving hele tiden utenom matpauser innimellom. Men dette var en ganske gammel leilighet som var "vanskelig" å vaske, da. Men ja, kan tenke meg det tar tid uansett. Skal jo vaske alle kriker og kroker nøye, fra gulv til tak. Gulv, vegger, tak, oppå skape, inni skapene, evt. kjøleskap og komfyr dersom det skal stå igjen.

Mye man ikke tenker på før man står der, så beregn god tid ja :)

Anonymkode: 6609e...e3a

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skal som sagt ta utvask av en leilighet på 36 kvm imorgen alene. Kjæresten min mener at det fort tar 6-7 timer å vaske hele leiligheten :o Tar det virkelig så lang tid? Leiligheten er jo ikke så stor.

Anonymkode: e902b...ffc

Hvis det skal gjøres ordentlig, så ja. Alt skal jo vaskes, kjøkkenvifte tar tid

Anonymkode: a0eb7...a98

Annonse

På ‎06‎.‎02‎.‎2018 den 19.10, Anonym bruker skrev:

Jeg skal som sagt ta utvask av en leilighet på 36 kvm imorgen alene. Kjæresten min mener at det fort tar 6-7 timer å vaske hele leiligheten :o Tar det virkelig så lang tid? Leiligheten er jo ikke så stor.

Utvask med vegger, tak og alt? Eller utvask uten vegger og tak? Til det første 10- 12 timer, til det andre 7- 8 timer. .

Anonymkode: 4e86b...727

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Utvask med vegger, tak og alt? Eller utvask uten vegger og tak? Til det første 10- 12 timer, til det andre 7- 8 timer. .

Uten tak men alt annet skal vaskes innkludert vegger. Fikk som sagt hjelp å da brukte vi 4 og en halvtime på å vaske.

Det er fryktelig mye skrubbing Og detaljer. Inni stikkontakter med q-tips, grundig rengjøring av vifter og ventiler, vask inni, utenpå, bak og foran på alke skuffer og skap i hele leiligheten, inkl kjøkken og bad. Demontere og skrubbe toalettsete og dusj i hver eneste mulig krik og krok, osv osv, i tillegg til alt andre i denne tråden tar nevnt. 

Hvis ikke leieligheten har vært bebodd av noen med ekstreme vaskerutiner er det et omfattende prosjekt...

Anonymkode: 0728b...aa2

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Uten tak men alt annet skal vaskes innkludert vegger. Fikk som sagt hjelp å da brukte vi 4 og en halvtime på å vaske.

Høres ut som en lite grundig utført jobb...

Annonse

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Høres ut som en lite grundig utført jobb...

Hvorfor det? Ni timer arbeid (to personer i 4,5 time) er da midt i det tidsanslaget som ble beregner over her. Høres veldig innafor ut der. 

Anonymkode: 03358...77b

Jøss! Aldri har jeg overtatt en leilighet eller hus som har vært vasket av en av dere, men så har jeg tydeligvis ikke overlatt noe som er skrubbet ned til minste detalj heller 😂 Aldri noen som har klaget, selv om jeg ikke har brukt q-tip i stikkontaktene... 

Anonymkode: 50836...83c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...