Gå til innhold

IKM i dag - negativ test

Anbefalte innlegg

IKM i dag, men negativ test. Ikke antydning til strek en gang.
Har vært kvalm den siste uken, særlig på kveldene. Murringer og "støl" livmor. I går ble puppene veldig ømme, og over natta har de blitt større.
Har veldig på følelsen av at jeg er gravid, men testen er helt blendahvit.

Noen med erfaringer rundt dette? Gravid selv om testen er helt negativ på IKM-dagen?

Anonymkode: 66feb...d5f

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144341279-ikm-i-dag-negativ-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

IKM i dag, men negativ test. Ikke antydning til strek en gang.
Har vært kvalm den siste uken, særlig på kveldene. Murringer og "støl" livmor. I går ble puppene veldig ømme, og over natta har de blitt større.
Har veldig på følelsen av at jeg er gravid, men testen er helt blendahvit.

Noen med erfaringer rundt dette? Gravid selv om testen er helt negativ på IKM-dagen?

Graviditetssymptomer er identiske til pms symptomer.. så den er sikkert like rundt hjørnet.. kan bli forskyvet..hodet spiller oss puss når vi er prøvere 😂🙈 Håper jo for din del at du er gravid da 🤞

Anonymkode: 1486f...244

35 minutter siden, Sara_s skrev:

Tatt ny test eller fått mensen?

Tatt ny test i dag, 3 dager over IKM. Fortsatt negativ og fortsatt ingen antydning til strek. Ingen mens heller. Tenker jo at det er kjørt, at mensen bare er forsinka. Går da vel ikke an å få negativ test 3 dager over? Er bare så veldig rart at jeg føler meg så gravid. Er ikke sånn at jeg stresser med dette og tenker mye på det, så tror liksom ikke jeg innbiller meg det heller. Er vanligvis vereeeldig regelmessig i syklusen min 

På 7.2.2018 den 16.13, Anonym bruker skrev:

Tatt ny test i dag, 3 dager over IKM. Fortsatt negativ og fortsatt ingen antydning til strek. Ingen mens heller. Tenker jo at det er kjørt, at mensen bare er forsinka. Går da vel ikke an å få negativ test 3 dager over? Er bare så veldig rart at jeg føler meg så gravid. Er ikke sånn at jeg stresser med dette og tenker mye på det, så tror liksom ikke jeg innbiller meg det heller. Er vanligvis vereeeldig regelmessig i syklusen min 

Hva slags test er det du tar? Kanskje du skulle prøvd et annet merke om mensen ikke dukker opp de nærmeste dagene?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...