Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #1 Skrevet 4. februar 2018 Skvatt da jeg titta meg i speilet i sta, jeg er jo hvitere enn kritt 😂 Noen som vet om en spray/krem som man ikke blir så fryktelig brun av sånn med en gang, bare for å se liiitt friskere ut enn det jeg gjør nå? Anonymkode: dd31f...8a3
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #2 Skrevet 4. februar 2018 Jeg liker Dove sin fuktighetskrem med litt farge. Kjøpes feks på Cubus 👍 Anonymkode: 72650...e7a
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #3 Skrevet 4. februar 2018 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg liker Dove sin fuktighetskrem med litt farge. Kjøpes feks på Cubus 👍 Anonymkode: 72650...e7a Tusen takk for tips! Dove, ja, da er den kanskje ikke så altfor gal i prisen heller? Er det sånn «trinnvis» selvbruning? (Haha, dette har jeg peiling på se, håper du skjønner hva jeg mener!) Anonymkode: dd31f...8a3
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2018 #4 Skrevet 5. februar 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk for tips! Dove, ja, da er den kanskje ikke så altfor gal i prisen heller? Er det sånn «trinnvis» selvbruning? (Haha, dette har jeg peiling på se, håper du skjønner hva jeg mener!) Anonymkode: dd31f...8a3 Pass på at du ikke smører for mye, for da blir du litt gul. Og vask hendene etterpå, hvis ikke du vil ha gule håndflater Anonymkode: 9bb24...99d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå