Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #1 Skrevet 4. februar 2018 Skvatt da jeg titta meg i speilet i sta, jeg er jo hvitere enn kritt đ Noen som vet om en spray/krem som man ikke blir sĂ„ fryktelig brun av sĂ„nn med en gang, bare for Ă„ se liiitt friskere ut enn det jeg gjĂžr nĂ„? Anonymkode: dd31f...8a3
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #2 Skrevet 4. februar 2018 Jeg liker Dove sin fuktighetskrem med litt farge. KjĂžpes feks pĂ„ Cubus đ Anonymkode: 72650...e7a
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #3 Skrevet 4. februar 2018 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg liker Dove sin fuktighetskrem med litt farge. KjĂžpes feks pĂ„ Cubus đ Anonymkode: 72650...e7a Tusen takk for tips! Dove, ja, da er den kanskje ikke sĂ„ altfor gal i prisen heller? Er det sĂ„nn «trinnvis» selvbruning? (Haha, dette har jeg peiling pĂ„ se, hĂ„per du skjĂžnner hva jeg mener!) Anonymkode: dd31f...8a3
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2018 #4 Skrevet 5. februar 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk for tips! Dove, ja, da er den kanskje ikke sÄ altfor gal i prisen heller? Er det sÄnn «trinnvis» selvbruning? (Haha, dette har jeg peiling pÄ se, hÄper du skjÞnner hva jeg mener!) Anonymkode: dd31f...8a3 Pass pÄ at du ikke smÞrer for mye, for da blir du litt gul. Og vask hendene etterpÄ, hvis ikke du vil ha gule hÄndflater Anonymkode: 9bb24...99d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ