Gå til innhold

Areola

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette har vært sånn så lenge jeg kan huske, det har aldri plaget meg, men forundret meg. Ingen andre lagt merke til det tror jeg, ingen har hvert fall nevnt det til meg. Mine areolaer har forskjellig farger. Den venstre er mørk og brun mens den høyre er lys og rosa. Jeg vet at begge deler er normalt, men jeg har altså en av hver! Jeg trodde kanskje den lyse ville endre seg da jeg var gravid, og den ble noe mørkere, men etter endt amming ble den lys rosa igjen. Som sagt plager det meg ikke, men noen som har det, eller sett det på andre? 

Anonymkode: bec52...d86

Skrevet

Har aldri hørt om. Men jeg har ikke pleid å studere puppa til folk. Jeg har 1 stor pupp og 1 liten pupp. Så vi er vell bare skapt litt merkelig 😕😕😕

Anonymkode: c0f30...e72

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Har aldri hørt om. Men jeg har ikke pleid å studere puppa til folk. Jeg har 1 stor pupp og 1 liten pupp. Så vi er vell bare skapt litt merkelig 😕😕😕

Mine er ikke symmetriske heller :P den ene er litt større enn den andre og de "starter" på litt ulik høyde på brystet. Men dette anser jeg som enda mer normalt. Dette er jo faktisk noe man hører om :P men at de skal ha forskjellig farge i tillegg er litt underligere synes jeg.

Skrevet

Det er jo bare morsomt og søtt, HI :) Det gjør deg spesiell, men helt normal likevel.

Jeg har aldri lagt merke til det, men så har jeg heller ikke for vane å studere andres kropper slik i svømmehallen (stort sett bare der jeg ser andre kvinners bryst avkledd ;) ). Jeg vet om noen som har én innsunket brystvorte, det blir litt av samme som hos deg, kanskje.

Litt forskjell på størrelsen hos meg også.

Anonymkode: 076bb...f5d

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo bare morsomt og søtt, HI :) Det gjør deg spesiell, men helt normal likevel.

Jeg har aldri lagt merke til det, men så har jeg heller ikke for vane å studere andres kropper slik i svømmehallen (stort sett bare der jeg ser andre kvinners bryst avkledd ;) ). Jeg vet om noen som har én innsunket brystvorte, det blir litt av samme som hos deg, kanskje.

Litt forskjell på størrelsen hos meg også.

Hehe... takk! Før var jeg nok mer selvbevisst rundt det. Nå som jeg har blitt eldre har jeg slått meg til ro med at det bare er sånn jeg er. At det er søtt har jeg aldri tenkt på! Men du har et poeng. Litt som et brunt og et blått øye.😂

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hehe... takk! Før var jeg nok mer selvbevisst rundt det. Nå som jeg har blitt eldre har jeg slått meg til ro med at det bare er sånn jeg er. At det er søtt har jeg aldri tenkt på! Men du har et poeng. Litt som et brunt og et blått øye.😂

Nettopp, akkurat som et brunt og et blått øye :)

Jeg vet at flere menn jeg har vært sammen med ville mene en slik forskjell ville være utrolig sjarmerende og søt. Kommer på en som bare elsket kvinnebryster i alle størrelser og fasonger, han ville blitt overlykkelig over dine, tror jeg :)  (han var ikke slesk, bare mente helt oppriktig at kvinnebryst var noe av det absolutt fineste han visste)

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nettopp, akkurat som et brunt og et blått øye :)

Jeg vet at flere menn jeg har vært sammen med ville mene en slik forskjell ville være utrolig sjarmerende og søt. Kommer på en som bare elsket kvinnebryster i alle størrelser og fasonger, han ville blitt overlykkelig over dine, tror jeg :)  (han var ikke slesk, bare mente helt oppriktig at kvinnebryst var noe av det absolutt fineste han visste)

Så koselig da.  😊😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...