Anonym bruker Skrevet 2. februar 2018 #1 Skrevet 2. februar 2018 Ser ikke ut som de har mottatt den. Går det ikke an å sende melding på Facebook/messenger til folk man ikke er venn med? Anonymkode: 35643...5c8
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 2. februar 2018 #2 Skrevet 2. februar 2018 Jo men de må godkjenne den før de får lest😊
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2018 #3 Skrevet 2. februar 2018 Meldinger fra kontakter man ikke er venner med legger seg i en annen mappe og er ofte ikke så lett å se. Melding fra venner spretter gjerne opp på PC, mens meldinger fra andre ikke gjør det. Det er dermed ikke sikkert de vet at de har fått en melding fra deg en gang. Facebook er ingen god plass til å sende meldinger til folk man ikke er venner med. Der er epost mye bedre. Anonymkode: 3e10a...329
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 2. februar 2018 #4 Skrevet 2. februar 2018 (endret) 1 time siden, KineMor ♥C&M&O♥ skrev: Jo men de må godkjenne den før de får lest😊 Ikke alltid, jeg kan lese meldingene før jeg godtar de. Får opp valget : vis melding. Da ser jeg hva som står i meldingen også kan jeg da trykke godta eller avis. Trykker jeg godta kan sender se at jeg har lest den. Men hvis dere ikke er venner på Facebook hi så kan det være at de har havnet i ett annet filter, meldingsforespørsler eller kontaktforespørsler tror jeg det heter. Da får man ikke alltid opp at man har fått melding hvis man ikke selv går inn å ser der. Men har du trykket på «legg til i messenger» da tror jeg de skal få beskjed i den vanlige innboksen. Endret 2. februar 2018 av ღTyrkiskPepperღ
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #5 Skrevet 3. februar 2018 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Meldinger fra kontakter man ikke er venner med legger seg i en annen mappe og er ofte ikke så lett å se. Melding fra venner spretter gjerne opp på PC, mens meldinger fra andre ikke gjør det. Det er dermed ikke sikkert de vet at de har fått en melding fra deg en gang. Facebook er ingen god plass til å sende meldinger til folk man ikke er venner med. Der er epost mye bedre. Anonymkode: 3e10a...329 Dette. Hvert halvår sjekker jeg andre mapper og finner mye rart... Anonymkode: 0dc9f...da0
soleia Skrevet 3. februar 2018 #6 Skrevet 3. februar 2018 Eg har tidlegare funne fleire månader gamle meldingar frå folk eg ikkje er "vener" med, sånn heilt tilfeldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå