Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #1 Skrevet 31. januar 2018 Jeg fikk satt inn p-stav for vel 3 uker siden. Har ikke brukt hormon-prevensjon på sikkert ti år, så jeg har vært veldig spent på eventuelle bivirkninger. - Jeg har fått en ekstrem sexlyst til samboers store lykke. Jeg er kåt hele tiden og overalt. - Jeg har gått ned 6 kg på 2 uker (spiser mye mindre fordi jeg blir fortere mett). Har ellers hverken endret kosthold eller aktivitet, bortsett fra mer sex da - Jeg har så langt ikke opplevd blødninger (veldig spent da jeg vanligvis er avhengig av nattbind hele mensperioden på 8 dager pga kraftig menstruasjon, og dermed kronisk anemi. Må bytte overfylte nattbind hvert 20 min. på det verste. - Jeg har kortere lunte, er mer utålmodig enn i før. Typ mild pms. Hvilke erfaring har dere med p-stav? Anonymkode: 57f2e...894
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #2 Skrevet 31. januar 2018 Forskjellig fra person til person. Jeg blødde mye på den Anonymkode: 88297...653
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #3 Skrevet 31. januar 2018 Jeg fikk omvendt syklus. Altså blødde i 3 uker og så opphold på ei uke. Men mengden blod ble redusert. Anonymkode: a117b...0f8
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #4 Skrevet 31. januar 2018 Blør lite, ofte ingen mens på måneder men så kan jeg blø i en måned. Men det er så lite at ett truseinnlegg er nok, og jeg hadde så mye vondt under mensen før alt jeg går aldri tilbake. Pleide å bli kjempedårlig, noen ganger besvimte jeg, og det slipper jeg nå! Anonymkode: 1edfe...bcd
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #5 Skrevet 31. januar 2018 Det var noe dritt når de skal prøve å få den ut igjen,var ikke så enkelt det. Men ellers gode erfaringer med p stav. Ingen blødningen å ingen andre bivirkninger. Har null sexlyst men sånn var jeg før jeg fikk p staven også Anonymkode: feea2...695
Polly-Esther Skrevet 31. januar 2018 #6 Skrevet 31. januar 2018 Har hatt lite eller ingen bivirkninger. Hadde litt småblødninger helt i begynnelsen, men ingenting etter et par-tre måneder. Er veldig fornøyd 😊
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #7 Skrevet 31. januar 2018 Hadde en del bivirkninger, blødde plutselig masse i flere uker, ble gravid 7 mnd etter jeg satte den inn.. Anonymkode: fd67c...904
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå