frk Nilsen Skrevet 31. januar 2018 #26 Skrevet 31. januar 2018 Hvorfor skal ikke mann og barn se meg som jeg er? Jeg har hengepupper, strekkmerker og noen valker, det er helt normalt. Har vært større enn jeg er nå, hadde ikke noe problem med å vise meg naken foran familien, i garderoben eller i bikini på stranda/svømmehallen. Jeg nekter å skamme meg over min egen kropp! Den er naturlig og fungerer utmerket til sitt bruk.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #27 Skrevet 31. januar 2018 Ja, her går både jeg og mannen naken foran ungene. Jeg har både valker, strekkmerker, hengepupper og noen kg for mye. Den dagen ungene synes det er flaut å se mamma/pappa naken så dekker vi oss heller til med ett håndkle. Men nå kommer ungene inn på badet selvom jeg står i dusjen så det er ikke flaut for de enda. De går i 3 og 5.klasse Anonymkode: 0c946...46d
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #28 Skrevet 31. januar 2018 jeg er litt forsiktig med å vise meg for mye naken rundt barna (ingen mann her). ikke fordi jeg skammer meg over kroppen min, men fordi jeg er mager og barna synes fek det å se ryggraden min er ganske skrekkelig. selv om kroppen min er naturlig og alltid har vært som den er. Anonymkode: ab565...96c
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #29 Skrevet 31. januar 2018 Syns dere pappen kan gå naken foran barna, om han har veldig stor penis? Snakker om minst 18 cm i slapp tilstand :S Anonymkode: 240ec...17f
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #30 Skrevet 31. januar 2018 Både jeg og min mann kan gå naken, datteren er vant til å se det og har ikke tenkt på det. Kropp er kropp😊 Datteren er på den andre siden ikke vant til nakenhet hos far, der går de i undertøy, men aldri naken. Så når jeg flyttet sammen med mannen fikk hun velge selv hvor naken hun tålte han, altså hun kunne gå ut på badet når han dusjet om hun ville. Det var helt naturlig for henne også, så her er det lite sperrer😂Hun er 12 nå. Anonymkode: 0615a...ddc
Blåttkryss Skrevet 31. januar 2018 #31 Skrevet 31. januar 2018 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Syns dere pappen kan gå naken foran barna, om han har veldig stor penis? Snakker om minst 18 cm i slapp tilstand :S Anonymkode: 240ec...17f Er det mulig?? Må du dra frem størrelse overalt? Må jo ha kjempekomplekser...Minst 18 cm lange!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #32 Skrevet 31. januar 2018 Selvfølgelig. Jeg har ingenting å skamme meg over, det har heller ingen andre. Både mann og barn ser meg med hårete legger og hår under armer. Jeg vil ikke at dattera mi skal føle seg rar eller unormal den dagen hun oppdager at hun får kroppshår. Og jeg vil ikke at sønnen min skal få slag første gangen han ser ei jente med kroppshår. Kroppshår bør normsliserers for det er faktisk heeelt normalt! Mannen min er tydeligvis oppdratt slik jeg oppdrar sønnen min for han kunne ikke brydd seg mindre om jeg er ubarbert. Anonymkode: 0862d...5fb
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #33 Skrevet 31. januar 2018 48 minutter siden, Anonym bruker skrev: Syns dere pappen kan gå naken foran barna, om han har veldig stor penis? Snakker om minst 18 cm i slapp tilstand :S Anonymkode: 240ec...17f Nei. Personlig synes jeg grensen går ved 16.8 cm i slapp tilstand. Over det blir det ekkelt. Anonymkode: e9d1d...f35
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #34 Skrevet 31. januar 2018 1 time siden, Blåttkryss skrev: Er det mulig?? Må du dra frem størrelse overalt? Må jo ha kjempekomplekser...Minst 18 cm lange! Hæ? Dette er faktisk et seriøst spørsmål. Her har pappaen så latterlig stor penis i slapp tilstand at jeg oppriktig lurer. Det er jo ikke helt normalt, i mangel av et bedre ord. Anonymkode: 240ec...17f
cherry coke Skrevet 31. januar 2018 #35 Skrevet 31. januar 2018 Nei jeg går ikke å sprader naken hjemme. Mannen ser meg naken inn i mellom såklart og minste er så liten at han er med på badet når jeg skal dusje etc. Men jeg har store barn i hus, typ 12 år.. ‘nuff said.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #36 Skrevet 31. januar 2018 Hvorfor er det så mange som går naken rundt hjemme? Er det så vanlig altså? Anonymkode: 43030...f23
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #37 Skrevet 31. januar 2018 Ja, nå som hun er så liten ser hun meg naken hele tiden. Når hun blir eldre kommer jeg til å dekke meg litt til når jeg beveger meg rundt i huset, som fra soverommet til badet. Husker hvor ubehagelig jeg syns det var som barn/ungdom å se min mor naken på vei fra soverommet til do. Klarer liksom ikke å stå å ha en normal samtale med noen som står der splitter naken. På badet og i svømmehall er selvsagt noe annet, da dekker jeg meg ikke til og det kommer jeg ikke til å gjøre, men da har hun valget om å gå ut eller se vekk. Anonymkode: 4c9f6...d5f
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #38 Skrevet 31. januar 2018 Nei jeg går aldri naken hjemme. Jeg har en naturlig fin kropp som jeg er glad i og stolt av, så det har ingenting med selvfølelsen eller utseendet å gjøre. Jeg trives bare best med klær på. Kan godt ha sex i fullt lys og gå i bikini på stranda da! Anonymkode: 1bfb8...60d
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #39 Skrevet 31. januar 2018 De ser meg naken, ubarbert og usminket når det faller seg naturlig (som feks når jeg skal dusje). De ser meg også barbere legger, ta på deo og sminke meg når det faller seg naturlig. Jeg trives best i klær så jeg er som regel påkledd når jeg lager middag, ser tv o.l Eksmannen min (pappaen sin) ser de sikkert naken når de er hos han. Han dusjer så vidt meg bekjent uten klær 🤔 Vi snakker om mensen og pubertet og hvordan vi alle er formet forskjellig, noen er tynne, noen er tykke og noen er midt i mellom. Anonymkode: 4759f...8b8
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #40 Skrevet 31. januar 2018 Vi har ikke nøkkel på do, så de kommer inn på do, mens jeg dusjer. Trekker aldri inn magen om jeg går rundt i stua i bhen o.l. Anonymkode: f354b...ca0
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #41 Skrevet 31. januar 2018 2 timer siden, cherry coke skrev: Nei jeg går ikke å sprader naken hjemme. Mannen ser meg naken inn i mellom såklart og minste er så liten at han er med på badet når jeg skal dusje etc. Men jeg har store barn i hus, typ 12 år.. ‘nuff said. Mine er 10 og 12 og nakenhet her er helt naturlig. Så ser ikke helt hvorfor en 12 åring skulle være en forklaring på hvorfor du ikke kan vise deg naken Anonymkode: a95e7...f93
cherry coke Skrevet 31. januar 2018 #42 Skrevet 31. januar 2018 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mine er 10 og 12 og nakenhet her er helt naturlig. Så ser ikke helt hvorfor en 12 åring skulle være en forklaring på hvorfor du ikke kan vise deg naken Anonymkode: a95e7...f93 Hvorfor skal en 12 åring se sin mor naken? Klarer ikke å se hvorfor det skal være nødvendig .
skjotta Skrevet 31. januar 2018 #43 Skrevet 31. januar 2018 Mine barn legger heldigvis ikke merke til om leggene mine er nybarberte eller ikke 🤣🤣🤣
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #44 Skrevet 31. januar 2018 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Tenkte på det litt mer "ekstreme". Sitte i kun bh så valkene bretter seg, hår på beina og andre usjarmerende plasser (nedenfor navlen, rundt brystvortene). Anonymkode: 7672d...5f3 Kan sitte både med og uten bh, men jeg har ikke valker. Og barberer automatisk leggene hver 3.dag (for min egen skyld, ellers så klør det)... har hatt litt stubber under armene da. Har en 5åring og en 2mnd baby. ...men fordi jeg ikke har "stygg" kropp, så er den ikke ekte? Klart barna får se meg naken, akkurat sånn jeg er. De lærer også at alle er forskjellig. Men dette blir litt som alle de som blir hyllet i sosiale media når de viser "ekte mammakropp" med valker og cellulitter. Mens hvis en som meg, med flat mage og stramme lår gjør det samme da er det ikke "ekte mammakropp". ...men det er jo det? Må ekte kropper ha "skavanker"? Jeg har en skjev pupp da, er det "ekstremt" nok? 🤔😏 Anonymkode: ca9b5...f3c
Mrs. Kaizer Skrevet 31. januar 2018 #45 Skrevet 31. januar 2018 Er ikke komfortabel med å vise meg helt naken foran tenåringsguttene mine lenger. Men i truse og bh er greit.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #46 Skrevet 31. januar 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan sitte både med og uten bh, men jeg har ikke valker. Og barberer automatisk leggene hver 3.dag (for min egen skyld, ellers så klør det)... har hatt litt stubber under armene da. Har en 5åring og en 2mnd baby. ...men fordi jeg ikke har "stygg" kropp, så er den ikke ekte? Klart barna får se meg naken, akkurat sånn jeg er. De lærer også at alle er forskjellig. Men dette blir litt som alle de som blir hyllet i sosiale media når de viser "ekte mammakropp" med valker og cellulitter. Mens hvis en som meg, med flat mage og stramme lår gjør det samme da er det ikke "ekte mammakropp". ...men det er jo det? Må ekte kropper ha "skavanker"? Jeg har en skjev pupp da, er det "ekstremt" nok? 🤔😏 Anonymkode: ca9b5...f3c Nei, det er ikke ekte nok. Så buhu, syt over at tjukkaser får litt anerkjennelse, mems du sitter der i din perfekte kropp. Btw jeg kjenner supermodeller med helt syke kropper, som ser skavanker ingen andre ser! Så svaret ditt virker fake. Anonymkode: f354b...ca0
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #47 Skrevet 31. januar 2018 31 minutter siden, cherry coke skrev: Hvorfor skal en 12 åring se sin mor naken? Klarer ikke å se hvorfor det skal være nødvendig . Ingen har sagt det er nødvendig. Spørsmålet er hvorfor det er nødvendig å dekke seg til i situasjoner hvor det er naturlig å være naken? Dusjen, til og fra badet etter dusj etc. Barna mine har ingen behov for å se meg naken og jeg har ingen behov for å vise meg frem. Men alle er nakne til tider og her er det helt naturlig at de kan tisse mens jeg dusjer. Eller at de kommer og spør meg om ting mens jeg dusjer eller steller meg. Anonymkode: a95e7...f93
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #48 Skrevet 31. januar 2018 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, det er ikke ekte nok. Så buhu, syt over at tjukkaser får litt anerkjennelse, mems du sitter der i din perfekte kropp. Btw jeg kjenner supermodeller med helt syke kropper, som ser skavanker ingen andre ser! Så svaret ditt virker fake. Anonymkode: f354b...ca0 Hjelpes 😂 "Tjukkaser" skal da få så mye annerkjennelse de trenger. Det er vel mer det at det visstnok bare er en type som er "ekte mammakropp" som jeg syntes er kjipt. Så svaret mitt virker fake bare fordi, hva da? At jeg ikke gransker kroppen min for "skavanker"? Jeg liker kroppen min jeg, er det også galt nå? -Jeg lærer tydeligvis barna mine noe mye sunnere, aksepter hva du har og elsk deg selv for det. Heller et bra selvbilde, uansett kropp 👍 Anonymkode: ca9b5...f3c
frk Nilsen Skrevet 1. februar 2018 #49 Skrevet 1. februar 2018 Poenget er vel at du ikke skal skamme deg over kroppen din ovenfor dine nærmeste. Uavhengig om du har sprettrumpe og flat mage, eller hengepupper og valker. Vi er barnas største forbilder, hva lærer dem av oss når vi dekker oss til, og prøver å skjule hver minste ting.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2018 #50 Skrevet 1. februar 2018 2 minutter siden, frk Nilsen skrev: Poenget er vel at du ikke skal skamme deg over kroppen din ovenfor dine nærmeste. Uavhengig om du har sprettrumpe og flat mage, eller hengepupper og valker. Vi er barnas største forbilder, hva lærer dem av oss når vi dekker oss til, og prøver å skjule hver minste ting. Hvorfor er det så mange her som tror man skammer seg over kroppen fordi man ikke går naken hjemme? Jeg er stolt av kroppen min, men trenger ikke være naken hjemme for å vise barna mine det. Anonymkode: 1bfb8...60d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå