Gå til innhold

Tør dere vise den ekte/usensurerte kroppen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tør dere vise fram den ekte/usensurerte kroppen til barna deres?

Barna mine ser meg innimellom i bare trusa. Da kan eg f.eks. ligge på senga og lese for de. Om vinteren er eg f.eks. hårete både på legger og lår, så om de ser etter så kan de se kor hårete ei dame kan bli. I tillegg er det en valk på magen. For dei er jo dette den vanlige kvinnekroppen. Gjør fremtidige kjærester en tjeneste synes eg. 😂

Ingen andre ville eg vist fram hårete lår til. 😶

Anonymkode: 7672d...5f3

Fortsetter under...

Skrevet

Nakne på badet, inn og ut av dusjen, løper i trusa for å hente klær i garderobe eller kjeller. Jeg er overhodet ikke ukomf med at barna (gutter 7og9) ser meg naken. Men hårete legger har jeg aldri... 

Enig med deg at det er viktig at de vet hvordan mennesker IRL ser ut uten klær! 

Anonymkode: 3710d...0a2

Skrevet

Ingen problemer med det her heller. Det er så viktig at barn lærer seg et naturlig og uanstrengt forhold til kropp!

Anonymkode: e3665...0a1

Skrevet

Ja, selvfølgelig. Jeg er slank og veltrent, ingen valker eller spesiell hårvekst. Er en vanlig kvinnekropp det og. 

Anonymkode: 4b38f...e5b

Skrevet

Man er som man er 😊 Barna ser pupper og mage og alt . Jenta vår er veldig opptatt av å se på keisersnitt arret mitt hehe.

Anonymkode: 0407b...819

Skrevet

Ja, både mann og barn ser den hver dag. 

Går i bikini på stranda om sommeren selv om jeg har noen kilo for mye og en del arr på kroppen. Er barbert her og der da.

Annonse

Skrevet

Ja:) viktig å kunne være Seg selv:) 

Anonymkode: b9027...aed

Skrevet

Ungene mine er jeg nakne forran, men ikke mannen. Han trenger ikke se noe han uansett ikke er interessert i. Jeg mister selvtilliten av å vise meg naken for han. Jeg har vel en slags forestilling eller håp om at han skal synes jeg er fin. Men det gjør han ikke.. Jeg er slank og jeg er veltrent. Men er jeg lettkledd er han mer redd for at naboene skal se gjennom gardinene med vinkelsyn enn å se på meg.. 

Anonymkode: 2fdce...a19

Skrevet

Selvsagt får ungene se meg som jeg er.

Anonymkode: 7c79f...5b0

Skrevet

De dusjer sammen med meg og ser meg naken når jeg går for å finne klær. Mannen ser meg også naken. Er ganske overvektig, men ingen problem med å vise meg naken hjemme hos meg selv. Går også i bikini om sommeren 

Anonymkode: 57eb1...192

Skrevet

Hæ? Barna ser meg akkurat slik jeg er med og uten klær og sminke hver dag. Hvorfor i alle dager skulle jeg ikke det?? 

Anonymkode: 5ce53...ece

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hæ? Barna ser meg akkurat slik jeg er med og uten klær og sminke hver dag. Hvorfor i alle dager skulle jeg ikke det?? 

Tenkte på det litt mer "ekstreme". Sitte i kun bh så valkene bretter seg, hår på beina og andre usjarmerende plasser (nedenfor navlen, rundt brystvortene).

Skrevet

Jeg er mye naken i mitt hjem! Kunne ikke brydd meg mindre. Jeg er lys i huden og veldig mørkt hår så alt syns. I tillegg har jeg 20 kg ekstra på kroppen. Men bryr meg ikke. Mannen elsker meg akkurat som jeg er

Anonymkode: 02598...213

Annonse

Skrevet

Nei. Jeg synes man skal kle på seg foran andre, og lærer barna å gjøre det samme. I trusa er ikke så farlig. Men helt naken? Nei..

Anonymkode: 4659b...434

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tenkte på det litt mer "ekstreme". Sitte i kun bh så valkene bretter seg, hår på beina og andre usjarmerende plasser (nedenfor navlen, rundt brystvortene).

Såklart...? Sitter uten bh og jeg. Her lærer de at kropp er naturlig slik den er. Høres litt sykt ut å ikke kunne være seg selv foran sine barn... og mann...

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Nei. Jeg synes man skal kle på seg foran andre, og lærer barna å gjøre det samme. I trusa er ikke så farlig. Men helt naken? Nei..

Anonymkode: 4659b...434

Har stort sett trusa på da. Men dersom barna er på badet samtidig som eg skal i dusjen, så kler eg av meg. Samme i svømmehallen. 

Synes det er deilig å ikkje måtte skjule skavanker for barna. Har alltid skjult for folk i garderober og kjærester osv at eg har hår på beina. Men barna har aldri stusset over hår bak på låra mine. Og om de en dag legger merke til det så er det bare å si at kropper finnes i mange varianter, også er det greit for barna. 

Skrevet

Ja det gjør jeg og kunne brydd meg mindre om å fremstå som ei perfekt dukke. Men nei, står ikke å flasher min nakne kropp ovenfor tenåringen som er gutt, men ser meg stående på badet bakfra noen ganger.

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ungene mine er jeg nakne forran, men ikke mannen. Han trenger ikke se noe han uansett ikke er interessert i. Jeg mister selvtilliten av å vise meg naken for han. Jeg har vel en slags forestilling eller håp om at han skal synes jeg er fin. Men det gjør han ikke.. Jeg er slank og jeg er veltrent. Men er jeg lettkledd er han mer redd for at naboene skal se gjennom gardinene med vinkelsyn enn å se på meg.. 

Hvorfor er du sammen med han?

Anonymkode: 48829...06e

Skrevet

Ja det har jeg ingen problemer med for min egen del, men kommer til å slutte med det den dagen sønnen min viser tegn til at det er ubehagelig. Husker moren min gikk rundt naken til jeg flyttet hjemmefra, og jeg syntes det var fryktelig flaut og ekkelt etter hvert, men turte ikke si noe. Men foreløpig kommer sønnen min og legger seg inntil meg om natten selv om jeg ligger i bare trusa, så han har nok ikke noe problem med det enda. Men han har sagt at han vil jeg skal ha truse på så han ikke får bakterier på seg. :P

Anonymkode: 5950e...5d8

Skrevet

Så klart! Jeg har en helt vanlig, uatletisk damekropp, ingen grunn til å skamme seg over en cellulitt/valk/hårtust eller sju. Tvert i mot! Jeg er strålende fornøyd med å være frisk og velfungerende.

Anonymkode: d2609...d34

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Valker er valker, de er nå der. Det samme gjelder hår.

Anonymkode: e904f...96b

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er du sammen med han?

Anonymkode: 48829...06e

Jeg vet ikke.. vi har jo barn, så det er ikke så lett å gå. Selv om jeg dør av mangel på nærhet.. 

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nakenhet er naturlig. Barna ser meg naken hver dag. Men nå har ikke jeg valker eller mørke hår på kroppen så da teller det kanskje ikke? 

Anonymkode: a95e7...f93

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet ikke.. vi har jo barn, så det er ikke så lett å gå. Selv om jeg dør av mangel på nærhet.. 

Det høres vondt ut. Du fortjener bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...