Gå til innhold

Tips til ferie i Danmark?

Anbefalte innlegg

Vi skal til Danmark i sommer, ønsker å være på sør-Jylland, nært stranden, innen kjøre avstand til Legoland. Ønsker forslag til område jeg kan søke etter feriebolig i, gjerne i nærheten av en koselig småby. Takk for hjelp😊

Anonymkode: 28603...950

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144340829-tips-til-ferie-i-danmark/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blåvand er fantastisk! Vi bodde der sommeren 2016 og kan varmt anbefale det. Kjempekoselig sted, utrolig flott strand og i nærheten av det meste (alt i Danmark er "i nærheten" føler jeg, veiene gjør jo at man kommer seg frem på null-komma-svisj;-))

Anonymkode: 189f2...4cf

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Blåvand er fantastisk! Vi bodde der sommeren 2016 og kan varmt anbefale det. Kjempekoselig sted, utrolig flott strand og i nærheten av det meste (alt i Danmark er "i nærheten" føler jeg, veiene gjør jo at man kommer seg frem på null-komma-svisj;-))

Takk for svar. Har det noe å si hvilken side av halvøyen man bor på, ift hvordan stranden er? 

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ribe er en kjempe koselig by. Kanskje i nærheten av Ribe?

Vi bodde i Dayz Seawest, men vil ikke tilbake dit.

Anonymkode: ccda9...75b

Takk for svar. Hvordan var strendene der? Var det mye vind? 

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar. Har det noe å si hvilken side av halvøyen man bor på, ift hvordan stranden er? 

Det tror jeg ikke - så like fint ut over alt. Vi bodde i gangavstand til sentrum, rett over veien omtrent, fra dyrehagen.

Annonse

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar. Hvordan var strendene der? Var det mye vind? 

Ribe er ikke langt fra blåvand. Jeg syns blåvand er nydelig. Men syns det er litt langt fra alt

Dette er på vestkysten .  

Anonymkode: ccda9...75b

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Noen andre som har forslag? 😊

Er veldig glad i Kolding og der har vi bodd i noen fine designleiligheter i en nydelig park. Badeland rett ved siden av. Deilig med byliv i gangavstand, samtidig som det ligger veldig skjermet til. Ikke langt å kjøre til strand og ca 45 min til legoland. 

https://www.koldinghotelapartments.dk/?gclid=EAIaIQobChMIpPfmlMqA2QIVRZSyCh0uIgRDEAAYASAAEgIZvvD_BwE

Anonymkode: 72092...724

22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vestkysten er kald og forblåst. Hva med Juelsminde?

Anonymkode: 5c4ad...2c6

Jeg ville ikke bodd på vestkysten, der blåser det nesten alltid litt for mye og vannet i havet kjennes kaldt der.

Bedre å kjøre en halvtime-time lenger når man skal til legoland enn å bo på en kald og forblåst strand....

Det er kjempefint i Ebeltoft, supre strender og koselig liten by. Det er 1 time og 45 minutter til legoland da, så du syndes kanskje det er for langt unna?

Kolding er også en fin liten by, og mye nærmere Legoland.

Anonymkode: d417c...5fc

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville ikke bodd på vestkysten, der blåser det nesten alltid litt for mye og vannet i havet kjennes kaldt der.

Bedre å kjøre en halvtime-time lenger når man skal til legoland enn å bo på en kald og forblåst strand....

Det er kjempefint i Ebeltoft, supre strender og koselig liten by. Det er 1 time og 45 minutter til legoland da, så du syndes kanskje det er for langt unna?

Kolding er også en fin liten by, og mye nærmere Legoland.

Anonymkode: d417c...5fc

Ja, jeg synes det er litt langt unna, vi har en 1- åring som skal få kjøre minst mulig. 

Kanskje vi bør bo på hotell nærme Legolang én natt i stedet? 

Skal sjekke Kolding, takk. 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...