Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #1 Skrevet 30. januar 2018 Vi har for første ganger tenkt til å ta med ungene på en sydentur. To " viltre" gutter på 2 og 4 år. Vi tenkte først sunwing, men vi kom over 60 000 for en uke. Trodde jeg var så heldig å komme over et OK hotell til OK pris. 40 000 var litt mer innafor synes vi. Hotellet heter Life alcudia pins. Leser bare negativ omtale 🙈 stort, bråkete, få solsenger, ukesleie av solsenger på stranda, vond mat, kaldt i bassengene, kaotisk. Vet at man må regne med litt støy og trengsel..... men folk skriver at de ikke vil reise om de får betalt engang. Leste anmeldelser på hotellsiden og de vsrså klart bare positive. 4 åringen gleder seg, men jeg har fryktelig lyst til å avbestille. Noen som har tips til barnevennlige all inclusive hotell på Alcudia , ( er åpen for andre steder også) men ønsker ikke mer enn4 timer flytur, kort avstand til strand ( heldt sandstrand 😉) Anonymkode: 2c1cb...0e8
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #2 Skrevet 30. januar 2018 Prøv Kreta isteden. Var der med min sønn da han var 2,5 år og det var alt det du sier. Hadde litt uflaks også med at vannet var skittent. Men siden du ikke har skolebarn kan du så sant du har mulighet da til å reise utenom skoleferien. Anonymkode: e5784...292
Twintipp Skrevet 30. januar 2018 #3 Skrevet 30. januar 2018 (endret) Jeg hadde garantert avbestilt om jeg var deg, dersom det er mulig. Om jeg hadde hatt to viltre barn ville jeg heller ikke reist på et stort sted, det hadde jeg personlig bare grudd meg til selv. Ville valgt et mindre sted med barnebasseng. Vi var på et hotell i Mallorca en plass, hvor det var sjørøverskip, noen sklier for de minste osv. Rett utenfor hotellet var det ponniriding, minigolf, trampoliner etc. Det var ikke et sånt enormt stort sted, men perfekt ifht størrelse, barnevennlig, men ikke for bråkete.. Var ansiktsmaling og andre aktiviteter for barn på dagtid. Endret 30. januar 2018 av Twintipp
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #4 Skrevet 30. januar 2018 Jeg har avbestilt 👍👍Leter etter et nytt sted. Anonymkode: 2c1cb...0e8
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #5 Skrevet 30. januar 2018 18 minutter siden, Twintipp skrev: Jeg hadde garantert avbestilt om jeg var deg, dersom det er mulig. Om jeg hadde hatt to viltre barn ville jeg heller ikke reist på et stort sted, det hadde jeg personlig bare grudd meg til selv. Ville valgt et mindre sted med barnebasseng. Vi var på et hotell i Mallorca en plass, hvor det var sjørøverskip, noen sklier for de minste osv. Rett utenfor hotellet var det ponniriding, minigolf, trampoliner etc. Det var ikke et sånt enormt stort sted, men perfekt ifht størrelse, barnevennlig, men ikke for bråkete.. Var ansiktsmaling og andre aktiviteter for barn på dagtid. Husker du hva hotellet het ?? Anonymkode: 2c1cb...0e8
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #6 Skrevet 30. januar 2018 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Prøv Kreta isteden. Var der med min sønn da han var 2,5 år og det var alt det du sier. Hadde litt uflaks også med at vannet var skittent. Men siden du ikke har skolebarn kan du så sant du har mulighet da til å reise utenom skoleferien. Anonymkode: e5784...292 Vi kan kan racet ferie i juli i år 👎👎 Anonymkode: 2c1cb...0e8
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #7 Skrevet 30. januar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Vi kan kan racet ferie i juli i år 👎👎 Anonymkode: 2c1cb...0e8 Racet 😂= kan kun ta ut 😉 Anonymkode: 2c1cb...0e8
Blondzilla Skrevet 30. januar 2018 #8 Skrevet 30. januar 2018 Det har fått god omtale på trip Advisor da...
Twintipp Skrevet 30. januar 2018 #9 Skrevet 30. januar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Husker du hva hotellet het ?? Anonymkode: 2c1cb...0e8 https://www.tui.no/feriereiser/spania/mallorca/alcudia/blue-star-viva-blue/bilder-og-film/pc-000088201/#sommer-18 Dette her var det👍🏼 Er superfin strand med badevakter også, rett ved hotellet. Var veldig pent område, ikke masete og ikke noe kamp om solsenger.. Vi var der i 2012.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #10 Skrevet 30. januar 2018 5 timer siden, Twintipp skrev: Jeg hadde garantert avbestilt om jeg var deg, dersom det er mulig. Om jeg hadde hatt to viltre barn ville jeg heller ikke reist på et stort sted, det hadde jeg personlig bare grudd meg til selv. Ville valgt et mindre sted med barnebasseng. Vi var på et hotell i Mallorca en plass, hvor det var sjørøverskip, noen sklier for de minste osv. Rett utenfor hotellet var det ponniriding, minigolf, trampoliner etc. Det var ikke et sånt enormt stort sted, men perfekt ifht størrelse, barnevennlig, men ikke for bråkete.. Var ansiktsmaling og andre aktiviteter for barn på dagtid. Dette var ikke tilgeldigvis zafiro tropic? Var der i sommer som var, fint hotell men ett par ting var ikke bra: maten,betjeningen i hotellrestauranten var frekkere enn flatlusa og det var enormt mye mygg på hotellet,sikkert pga av andedammen Anonymkode: d0ec0...141
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #11 Skrevet 30. januar 2018 Sea club alcudia, synes Kreta platanias er ett fint sted også . I år skal vi selv til Rhodos. Rhodos er også nydelig Anonymkode: 0e637...67b
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #12 Skrevet 30. januar 2018 Vi trivdes godt på Alcudia Pins da vi var der for et par år siden. Masse folk ja, men det er det ved alle de store resortene. Den STORE plussen var den utrolig fine sandstranden - en av de beste strendene vi har vært på (og vi er veldig glade i strandlivet). Jeg synes hotellet og stedet får ufortjent mye negativ omtale. God tur uansett hva du bestemmer deg for!☀️ Anonymkode: 7fadd...072
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #13 Skrevet 30. januar 2018 Vi var på blue star viva blue i fjor sommer. Tror det ville vært perfekt for dere! Det var helt nydelig der Anonymkode: 6b9a3...fc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå