Gå til innhold

Hvor gamle er barna som bruker balaklava lue?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min jente fyller 6 år til våren og liker best balaklava lue 😊 Bruker andre og, men når hun skal leke ute da foretrekker hun den lua!

Anonymkode: 58bf9...c14

Fortsetter under...

Skrevet

Min på straks seks bruker også det, har flere i forskjellige tykkelser. For henne tror jeg det dreier seg mest om at hun sparer tid kontra og ta på både lue OG hals..Påkledning er kjedelig å kaste bort tid på ;-)

Anonymkode: b9c39...078

Skrevet

Har ikke brukt det så mye over 4 år

Anonymkode: 10e37...d2f

Skrevet

Her er det mange unger på småskolen som bruker det. Men vi bor kaldt og vindfullt til. Kunne gjerne gått med en slik selv også enkelte dager...

Anonymkode: 2afd6...b78

Skrevet

Førsteklassingen min bruker det når det er skikkelig kaldt. Han har bare en og den er for tykk til å bruke ellers.

Anonymkode: 6ef03...e10

Skrevet

Brukt fra ca 1 år. 2.5 år nå. 

Annonse

Skrevet

Min blir 5 til sommeren og bruker det fortsatt.

Anonymkode: 69219...8c3

Skrevet

Jeg bor ved kysten på sørlandet, sjelden mange kuldegrader her så jeg har aldri sett sånn lue på barn som er ferdig i barnehagen.

Men 16-åringen min har en tynn en som han bruker under slalåmhjelmen da ;)

Anonymkode: c27a5...1dd

Skrevet

Har tynne som brukes under skihjelm og sykkelhjelm. 

4 og 6 år gamle.

Anonymkode: 5bec5...040

Skrevet

Ikke sett brukt etter 3 år

Anonymkode: 9afb3...e61

Skrevet

Min er 7, og liker fortsatt å bruke den. Han liker at den er så varm og dekkende.

Anonymkode: c9a94...22b

Skrevet

Jeg bor ved kysten helt sør i landet. Her brukes luene i barnehagen, og er min femåring sin favoritt, grunnet rask påkledning.

Men så vidt jeg kan huske har jeg ikke sett skolebarn med slike luer, og mine skolebarn bruker buff og lue. 

Anonymkode: ce5ee...9c5

Skrevet

Min femåring bruker det. Men han er ute hele dagen i barnehagen, og den lua beskytter også kinn bedre enn kun vanlig lue og hals. 

Anonymkode: d1aa1...c7d

Annonse

Skrevet

Genial lue. Har brukt den fra noen mnd og bruker fortsatt. Hun er 7 nå. Den beskytter godt mot vind og er rask å ta av og på. Hun har hals og lue også, men foretrekker balaklava.

Skrevet

Jente på 7,5 år, og har alltid brukt ullbalaklava i ulike tykkelser, men nå er det full nekt og hun vil kun ha lue+hals.

Skrevet

Yngste min (5år), foretrekker balaklava, spesielt i barnehagen. Ingen av skolebarna bruker det. Har vel vært stopp etter barnehagen.

Skrevet

Flere på 3 klassetrinnet her bruker det. Sørlandet.

Anonymkode: b9c2d...9c3

Skrevet

Ikke brukt det siden de var 4-5 år. Nå er det hals og pannebånd som gjelder, 2. og 4.klassing😊

Anonymkode: 26f8f...c43

Skrevet

Bruker normalt kun lue. Men har ett par tynne i ull som brukes under scooter hjelm og sykkelhjem. Men også under lue på veldig kalde dager eller når han skal være ute i mange timer. Gutt 2 trinn. 

Anonymkode: 9aab1...011

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...